غرفه سازی نمایشگاهی روشی موثر برای پیشرفت در کسب و کار

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/05/29

توسعه کسب و کار و جذب مشتریان از خواسته های هر مدیر باتجربه و باهوشی است. شرکت در نمایشگاه ها و داشتن غرفه های خاص از هر لحاظ می تواند هرشخصی را به سمت این هدف پیش ببرد. بهترین طرح ها را در غرفه سازی نمایشگاهی بکار بگیرید و تجارت پویا داشته باشید.

جایگاه غرفه های تجاری در نمایشگاه ها

امروزه شرکت در مجامع بین المللی و نمایشگاه های مختلف یک فرصت سازنده و مهم برای رونق بخشیدن به کسب و کار و معرفی محصولات می باشد. توجه به ابزارهای جذب مشتری و هویت بخشیدن به محصولات عرضه شده تاثیر فراوانی در رشد و پیشرفت یک سیستم کاری دارد. از مهم ترین این ابزارها توجه به بخش غرفه سازی نمایشگاهی می باشد. یک غرفه مناسب، شیک و متناسب با نوع کار شما موجب توقف مشتری و یک بازدید طولانی از غرفه کالاهای شما خواهد شد. در غرفه سازی نمایشگاهی که به صورت اصولی و استاندارد تهیه شده باشد تمامی جزئیات و نکات مربوط به طراحی غرفه تا نور پردازی و رنگ شناسی مورد توجه قرار می گیرد و به مرحله اجرا می رسد. غرفه نمایشگاهی علاوه بر عرضه محصولات تولیدی یک فرصت مناسب برای روبرو شدن با همفکران اقتصادی، ارتباط مستقیم با مخاطبان و مشاهده نوع نیاز آن ها می باشد. با طراحی غرفه سازی نمایشگاهی و اجرای آن مشتری جذب کنید و به محصولات خود اعتبار ببخشید.

غرفه سازی نمایشگاهی روشی موثر برای پیشرفت در کسب و کار-رایکا سازان
مزیت غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت و اجرای غرفه زیبای نمایشگاهی و طراحی متناسب با نوع مشاغل مزیت های فراوانی برای صاحبان کسب و کار دارد. این مزیت ها از سود بیشتر در مدت کم تا تبلیغات را شامل می شوند. از جمله مهم ترین مزایای غرفه سازی نمایشگاهی را می توان موارد زیر عنوان نمود:

1- جذب مشتری و رونق کسب و کار

2- ارائه ویژه محصولات در بهترین حالت

3- یک تبلیغات غیر مستقیم بر اعتبار کالاها و محصولات

4- پذیرایی مناسب تر از مراجعه کنندگان

5- چشمگیر شدن غرفه نمایشگاهی در میان دیگر رقیبان

6- دریافت سود بیشتر و بستن قراردادهای جدید با شرکت های بزرگ

ساخت و اجرایی طرح های جذاب غرفه سازی نمایشگاهی توسط تیم مجرب ساخت غرفه می تواند این مزایا و ویژگی ها را میسر سازد و فرصت های اقتصادی، تجاری و فرهنگی بسیاری را برای صاحبان سرمایه ایجاد نماید. بهترین طرح ها برای ساخت غرفه نمایشگاهی آنهایی هستند که از فضای موجود بیشترین و بهترین استفاده را برده باشند، زیبا و متناسب با محصولات باشد و استاندارد های زیباشناسی در آن رعایت شده باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی روشی موثر برای پیشرفت در کسب و کار-رایکا سازان
چگونگی طراحی در غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی اصولی غرفه سازی نمایشگاهی با هدف ارائه بهتر محصولات و بهینه سازی فضای موجود انجام می گردد. به همین منظور آشنایی کامل با نیازهای مشتری، رنگ شناسی، نورپردازی، انتخاب بهترین مصالح، ترکیب زیبا، بهترین مبلمان و ساخت دکوری که نمایانگر محصولات و شرکت باشد اهمیت بسیاری دارد. تیم طراح غرفه سازی نمایشگاهی بهترین طرح و مصالح را برای ساخت فضای غرفه بکار می گیرند و از حداقل فضای موجود یک فضای خاص و متناسب با محیط نمایشگاه را ایجاد می نمایند. غرفه سازی نمایشگاهی و توجه ویژه به آن یک فرصت عالی برای دیده شدن و رونق کسب و کار می باشد. با انتخاب طرح های ویژه و جذاب به محصولات و کالاهای خود فرصت دیده شدن بدهید و در کمترین زمان به سود بالا برسید.

غرفه سازی نمایشگاهی روشی موثر برای پیشرفت در کسب و کار-رایکا سازان
ساخت غرفه های جذاب و مناسب

شیوه طراحی تا ساخت مراحل گوناگون، ساخت غرفه نمایشگاهی از طراحی تا اجرا را دربر می گیرد، طراحان با در نظر داشتن عوامل خاص همچون موضوع نمایشگاه، میزان اعتبار نمایشگاه، شیوه طراحی غرفه، متراژ غرفه موجود، تبلیغات و نحوه ساخت دکور تبلیغاتی به ساخت غرفه نمایشگاهی اقدام می نمایند. مهم ترین مراحل غرفه سازی نمایشگاهی شامل موارد زیر می باشد:

1- با مراجعه به شرکت های معتبر غرفه سازی نمایشگاهی و آشنایی با طرح ها و نمونه های ارائه شده نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایید

2- طرح مورد نظر خود را پیشنهاد می دهید و طراحان مجرب شیوه اجرایی شدن آن را بررسی می نمایند

3- توافقات لازم با مسئولین نمایشگاهی برای غرفه سازی نمایشگاهی صورت می پذیرد

4- ساخت کف برای اجرای طرح غرفه سازی نمایشگاهی صورت می پذیرد

5- طرح مورد نظر بر کف پیاده سازی می شود

6- ساخت دکور زیبا و نجاری مربوط به آن انجام می گردد

7- رنگ آمیزی، نورپردازی و پانوراما بر غرفه شکل می گیرد

8- تهیه مبلمان و اشیاء تزیینی دکور

غرفه سازی نمایشگاهی روشی موثر برای پیشرفت در کسب و کار-رایکا سازان
به بهترین شکل محصولات خود را معرفی کنید

با غرفه سازی نمایشگاهی به محصولات و کار خود ارزش دهید و اعتبار آن را نزد مشتریان و همکاران یا رقیبان بیافزایید. غرفه نمایشگاهی در سود و زیان یک سیستم تاثیر بسیاری دارد چرا که هیچ فردی جذب غرفه آشفته و نازیبا نخواهد شد. ساخت و طراحی غرفه در نمایشگاه های بین المللی جایگاه ویژه ای در سرتاسر جهان دارد و توجه به این امر می تواند بسیاری از مسائل مربوط به جذب مشتریان و نقص در فروش را برطرف سازد. قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به نوع مصالح، طراحی دکور، بکارگیری دستگاه های مختلف و مواردی از این دست تعیین می گردد. با ساخت غرفه زیبا و اجرای طرح آن توسط تیم های مجرب می توانید در مسابقه کسب و کار با رقیبان خود پیروز شوید و سود بالایی در مدت کم بدست آورید.

سایر مقالات
هر آنچه در مورد غرفه های نمایشگاهی باید بدانیم
هر آنچه در مورد غرفه های نمایشگاهی باید بدانیم
در این مقاله اطلاعات لازم در خصوص غرفه نمایشگاهی و تاثیر طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در جذب مشتری و مخاطب مورد بررسی قرار گرفته است .
ادامه مطلب
ساخت غرفه نمایشگاهی و اهمیت آن در برند شدن
ساخت غرفه نمایشگاهی و اهمیت آن در برند شدن

غرفه نمایشگاهی تا حدود زیادی برای شناخت برندهای جدیدی که به بازار می آیند، مفید است. معمولاً بسیاری از افراد ایده پرداز اهمیت ساخت غرفه های نمایشگاهی و نقش آن ها در برند شدن یک محصول را به خوبی می دانند. تبلیغات از طریق غرفه نمایشگاهی جزء دسته ی بزرگی از تبلیغات محیطی به شمار می آیند . با ساخت غرفه نمایشگاهی زییا، چشم های تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به سمت برند خود جلب کنید.

ادامه مطلب
4 اشتباه بزرگ در غرفه سازی نمایشگاهی
4 اشتباه بزرگ در غرفه سازی نمایشگاهی
اشتباهات غرفه سازی نمایشگاهی می توانند مشکلات زیادی را به وجود آورند. در اغلب نمایشگاه ها، می توان به وضوح تعدادی از اشتباهات غرفه سازی نمایشگاهی را دید.
ادامه مطلب
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
همان طور که می دانید با بهره گیری از غرفه ها، می توان به دستاوردهای گسترده تری برای محصولات و یا خدمات  خود دست یافت. اینکه طراحی غرفه مورد نظر تا چه میزان با محصولات ارائه شده در آن همخوانی دارد و تا چه حد در این طراحی از ابتکار و نوآوری استفاده شده است، نکات مهمی است که قطعا بر بیشتر دیده شدن محصول و خدمات تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
ادامه مطلب