چهارمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1396/06/11

نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته (MPEX5) در راستای حمایت از تولید و سرمایه ملی و آماده سازی این صنعت برای تأمین نیازهای داخلی و توانمندی در صادرات برگزار می‌شود. از اهداف این نمایشگاه می‌توان ارتقای سطح فناوری و نوآوری‌ در کالاها و خدمات این صنعت گسترده و تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان داخلی و بین المللی را نام برد.  
به علاوه، در این نمایشگاه ماشین آلات و مواد اولیه تهیه این محصولات مانند چرم، زیره و چسب به نمایش در می‌آیند. انواع محصولات نظیر کفش‌های کلاسیک، ورزشی، کیف و پوشاک چرمی در این نمایشگاه عرضه می‌شوند. با مراجعه به این نمایشگاه می‌توان از جدیدترین فناوری‌های به کار رفته در تولید کیف و کفش و چرم اطلاع یافت و مدرن‌ترین محصولات تولید شده در این زمینه را مشاهده کرد. 

 شرکت رایکاسازان

نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

چهارمین نمایشگاه بین المللی كیف، كفش، چرم و صنایع وابسته در تهران در تاریخ 3 تا 6 آبان برگزار می‌شود. برای نخستین بار در سال ۱۳۹۱ بود که  اتحادیه کفاشان دست دوز تهران اقدام به برگزاری این نمایشگاه کردند و همان سال ایران میزبان نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین، تایلند، آذربایجان و عراق بود.

به علت استقبال بی نظیر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این نوع کالاها در سال‌ بعد در همان مکان با حضور شرکت کنندگان قبلی و به همراه نمایندگانی از کشور هند این نمایشگاه همچنان برگزار شد.

اما در سال 1393 اتحادیه کفاشان دست دوز تهران با مشورت با اتحادیه‌های چرم تهران، کفش‌های ماشینی، سراج‌ها، چرم مصنوعی و جامعه صنعت کفش و انجمن صنعت چرم ایران سومین دوره را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین ‌المللی تهران برگزار کرد. در نمایشگاه آن سال علاوه بر تولیدکنندگان داخلی بیش از ۱۳۵ شرکت خارجی حضور به هم رساندند و انواع کالاها و تولیدات چرمی، انواع دستگاه‌های لیزری، دستگاه پرس، دستگاه‌های جین زن، انواع ماشین دوخت و دیگر صنایع و تجهیزات را به نمایش در آوردند. حضور هیئت تجاری چهل نفره ایتالیا و همچنین بزرگ‌ترین شرکت و انجمن صنعت چرم جهان در این نمایشگاه از مهم‌ترین رویدادهای آن زمان بود.

در سال‌های 1394 و 1395 نیز این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور تولید کنندگان داخلی و خارجی بر پا شد. 

 شرکت رایکاسازان

این نمایشگاه به دلیل عرضه محصولات برای بازدیدکنندگان عادی نیز از جذابیت‌ برخوردار خواهد بود و اگر شما از علاقه مندان به محصولات چرمی باشید، از دیدن این نمایشگاه بسیار لذت خواهید برد.

در صورتی که شما هم از تولید کنندگان و فعالان این حوزه هستید و قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید، باید از همین حالا به فکر پیدا کردن جایی مناسب باشید که طراحی غرفه شما را به بهترین شکل ممکن و در شأن کسب و کار و شخصیت شما بر عهده بگیرد. با یک غرفه خلاقانه و طراحی خاص می‌توانید به زیباترین شکل محصولات و کالاهای خود را به نمایش بگذارید. نگران بودجه و هزینه‌ای که صرف این کار می‌کنید نباشید، با یک طراحی مناسب خواهید توانست به اهدافی که از شرکت در نمایشگاه در سر دارید برسید و با رونق تجارت شما چند برابر هزینه‌ای که برای نمایشگاه کرده‌اید به سمت شما باز خواهد گشت. حتماً برای شرکت در نمایشگاه با برنامه ریزی و حساب شده عمل کنید تا نتایج خوب عاید شما شود.

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها شرکت رایکا سازان اوج است که می‌توانید با اطمینان خاطر تمام امور طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی خود را به آنها بسپارید و مطمئن باشید که کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد. 

شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی خود را به شرکت غرفه سازی رایکا سازان بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.