ایده طراحی غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1396/12/08

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی در تمام اشکال و اندازه ها متناسب با انواع مختلف بودجه کسب و کار شما می باشد.
این نوع غرفه های نمایشگاه که از سازه های پیش ساخته استفاده می کنند از قاب های آلومینیومی با پانل های مجهز ساخته می شوند که می توان از گرافیک، پانل های جامد، قفسه ها و بسیاری امکانات متناسب با سلیقه و بودجه شما ساخته شود. با برنامه ریزی و با کمک مدیر پروژه اختصاصی می توان ایده هایی بسیار خلاقانه را با استفاده از سازه های پیش ساخته طراحی کرد و جلوه ای چشم گیر در نگاه بازدیدکنندگان نمایشگاهی به وجود آورد.
اگر شما دائما به دنبال فضاهای متنوع برای غرفه های نمایشگاه های خود هستید، پس غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته، پاسخ به جستجوی شما است. غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته شامل قطعات پیش سازه ای است که طراحی های حرفه ای را با سقف و اتاق ها ایجاد می کنند. این غرفه ها قابل استفاده مجدد هستند و می توانند برای چندین بار تعدیل شوند. شما هم اکنون می توانید طرح های ایستاده بی نظیر را با قرار دادن غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته با صرفه جویی در اضافه کردن یا کاهش تعداد کمی از قطعات پیش ساخته بسازید. با گرافیک جذاب و موثر ایستاده، سازه های پیش ساخته قابل حمل و قابل تعویض است. آنها به راحتی به طرح های مختلف نمایشگاه انطباق دارند، در نتیجه، بازده بالای سرمایه گذاری را ارائه می دهند.

ایده طراحی غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته

سازه های پیش ساخته دارای ساخت مهندسی هستند

پایه سازه های پیش ساخته نمایشگاهی با یک هزینه کامل حرفه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا یک ظاهر منحصر به فرد، متفاوت از سایرین داشته باشید. قطعات پیش مهندسی شده توسط طراحان بسیار متخصص به منظور افزایش غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته به شما کمک می کنند.

متناسب با طرح های چندگانه نمایشگاه

سازگاری یکی از ویژگی های حیاتی سازه های پیش ساخته نمایشگاهی است. طراحی دقیق سازه های پیش ساخته، این اطمینان را برای شما حاصا می کند که استفاده از این سازه های در تمامی نمایشگاه ها مناسب است. در صورت خرید این سازه های پیش ساخته نمایشگاهی شما می توانید از آنها در نمایشگاه های مختلف دیگر نیز استفاده کنید و نمایش نام تجاری خود را به حداکثر برسانید.

نگاه سازگار

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی خود را سازگار با نام تجاری خود طراحی کنید . طرح های پیش طراحی شده این سازه ها به ایجاد یک نگاه بی نظیر و پایدار کمک می کند، و نام تجاری شما باعث ایجاد چشم انداز قابل اعتماد می شود.

قابلیت مجدد پیکربندی

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی دارای یک ویژگی قابل تنظیم است که تضمین می کند هر بارچه تغییراتی می تواند ایجاد شود. حالا شما می توانید طرح های مختلف با اندازه های مختلف با طرح های نمایشگاهی پیش فرض خلق کنید.

سازگار با محیط زیست

بر خلاف غرفه های نمایشگاه سفارشی، سازه های پیش ساخته سازگار با محیط زیست است. این ویژگی به شرکت شما کمک می کند به طور موثر به محیط زیست با استفاده از قطعات استاندارد برای نمایشگاه های متعدد کمک کند.

بازگشت سرمایه

به دنبال بازدهی بهتر از سرمایه گذاری هستید؟ اگر بله، طراحی نمایشگاهی پیش ساخته بهترین راه حل برای شماست. ویژگی های استفاده چندگانه همراه با تنظیم مجدد و سازگاری با طراحی نمایشگاهی پیش ساخته، انتخابی مناسب برای افزایش بازده سرمایه گذاری رویدادهای نمایشگاهی کسب و کار شما خواهد بود.

سایر مقالات
ابعاد مناسب غرفه سازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران
ابعاد مناسب غرفه سازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

وقتی در یک نمایشگاه شرکت می‌کنید، ظاهر غرفه اهمیت خاصی دارد. اینکه اندازه غرفه چقدر باشد، به نوع فعالیت و اهداف شما به شرکت در نمایشگاه بستگی دارد. این طور نیست که بزرگ بودن غرفه برای شما اعتبار به همراه بیاورد. حتی یک غرفه کوچک شاید بتواند اهدافی که برای شرکت در نمایشگاه در نظر دارید، محقق کند.

برای مشخص کردن اندازه یک غرفه باید در نظر داشته باشید که چه تعداد کالا قرار است در آن به نمایش بگذارید. اندازه، حجم و نحوه ارائه محصولات در انتخاب اندازه غرفه بسیار تأثیرگذار هستند.

در این مقاله شما می توانید اطلاعات لازم درباره ابعاد مناسب غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران را کسب نمایید.

ادامه مطلب
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ
در تهران بزرگ و در کل کشور در طی یک سال نمایشگاه‌های بسیاری برگزار می‌شود. یکی از این نمایشگاه‌ها که سال‌ها است اجرا می‌شود و طرف داران زیادی نیز دارد، نمایشگاه الکامپ است. نمایشگاه الکامپ در واقع بزرگ‌ترین رویدادی است که در عرصه صنایع الکترونیک و کامپیوتر اتفاق می‌افتد.
ادامه مطلب
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل( HOFEX )
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل( HOFEX )

نمایشگاه مکانی مهم برای عرضه و معرفی خدمات شرکت‌ها و سازمان‌ها است. در میان نمایشگاه‌هایی که در تهران برگزار می‌شود، نمایشگاه هافکس (HOFEX) یا نمایشگاه مبلمان منزل تهران از مهم‌‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در صنعت مبلمان در کشور است.

ادامه مطلب
توضیحاتی در مورد طراحی غرفه نمایشگاه
توضیحاتی در مورد طراحی غرفه نمایشگاه

شرکت‌های بسیاری با استفاده از غرفه نمایشگاهی محصولات و برند خود را در معرض بازدید عموم افراد قرار می‌دهند، زیرا این روش بسیار مؤثری در جذب مشتریان به‌سوی خود است. طراحی غرفه نمایشگاه اهمیت به سزایی در جذب بازدیدکنندگان و در نتیجه بالا رفتن درصد فروش محصولات دارد. به همین دلیل بایستی در طراحی غرفه نمایشگاه بسیار دقت کرد و با در نظر داشتن تمامی نکات طراحی و دکوراسیون ایده آلی را ارائه کرد.

ادامه مطلب