اطلاعات لازم در مورد غرفه سازی نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/04/06

در این سخن قصد داریم اطلاعات لازم برای غرفه سازی نمایشگاهی از قبیل انواع غرفه نمایشگاهی متریال مورد نیاز برای هر نوع غرفه تأثیر غرفه سازی در نمایشگاه و جذب مشتریان هزینه غرفه سازی نمایشگاهی برای کارفرما و خدماتی که توسط شرکت رایکا سازان ارائه می‌شود را به شما اطلاع دهیم تا با مقایسه کردن و اطلاعات کامل بهترین ارائه دهنده خدمات را برای طراحی غرفه نمایشگاه خود انتخاب کنید.

چرا غرفه سازی نمایشگاهی مهم است؟

با توجه به این که هر سال تعداد بیشماری نمایشگاه داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود و افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در این نمایشگاه‌ها شرکت دارند و سود و فروش بسیاری از این نمایشگاه‌ها عاید شرکت‌ها خواهد شد. پس تبلیغات مؤثر در نمایشگاه یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای جذب مشتری است و غرفه سازی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغاتی است که مستقیماً مشتری را به سمت شرکت شما جذب کرده و اطلاعات کاملی را درباره محصولات و خدمات شما به مشتریان می‌دهد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

همان طور که پیش‌تر گفته شد برای جذب مشتریان در نمایشگاه شما باید به غرفه سازی اهمیت بسیاری بدهید. غرفه سازی همانند لوگو و برند باید نشان دهنده ویژگی‌های شرکت شما، محصولات شرکت و متریال مورد استفاده در محصولات است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از غرفه‌های خود ساخته برای جذب بیشتر مشتریان است. البته که شما می‌توانید از غرفه‌های ماکسیما مدولار و اسپیس فریم نیز استفاده کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان

غرفه خودساز یا چوبی چیست؟

همان طور که از نام این گونه غرفه‌ها پیدا است از پیش آماده شده نیستند و بنا به خواست کارفرما توسط طراحان خبره و با تجربه‌ی شرکت رایکا سازان طراحی می‌شوند. هر غرفه با توجه به خواست شما کارفرمای عزیز از مواد خاصی طراحی می‌شود و رنگ بندی و طراحی داخلی آن متناسب با سلیقه شما خواهد بود؛ که در ابتدا توسط طراحان ما روی کاغذ و در صورت تأیید شما به صورت 3 بعدی و حجمی با برنامه‌های 3DMAX و. مدل سازی شده و به محض اینکه درهای نمایشگاه باز شد قطعات ساخته شده به نمایشگاه آورده شده و اسمبل می‌شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

المان‌های جذب مشتریان در غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی مجموعه بی شماری از نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مشتری‌ها را جذب کنید برای مثال اگر شما یک شرکت ارائه دهنده محصولات خوراکی باشید ما می‌توانیم با استفاده از نور پردازی و رنگ‌های تند مثل قرمز اشتهای مشتری و چشم‌های او را تحریک کنیم و به سمت غرفه شما بکشانیم. شما باید برای فروش بیشتر محصولات کار را به فردی بسپارید که برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی آموزش دیده باشد و دوره‌های ساخت وطراحی داخلی را گذرانده باشد. در شرکت رایکا سازان تمامی طراحان و مشاورین دوره‌های به خصوصی را برای غرفه سازی نمایشگاهی پشت سر گذاشته‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت به افراد مجموعه ما اعتماد کنید و کار خود را به افراد کاردان و معتمد بسپارید.

ساخت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی چگونه محاسبه می‌شود؟

شرکت شما با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد در نمایشگاه به امکانات به خصوصی در غرفه سازی نمایشگاهی احتیاج دارد. ممکن است شما به میز کنفرانس اتاق گفت و گو مکانی برای مسابقه یا نمایش فیلم احتیاج داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید و مشتریان را جذب کنید. ممکن است شما به یک میز مذاکره برای نشستن و گفت و گو کردن با خریداران احتیاج داشته باشید و یا به ویترینی برای نشان دادن و امتحان کردن کالاها توسط مشتریان. در کل شما با توجه به خدمات و محصولاتی که به شرکت ما سفارش می‌دهید هزینه‌های متفاوتی را باید پرداخت کنید.

البته باید به استحکام سازه نیز توجه داشته باشید چرا که هر چه سازه مقاوم‌تر باشد و مصالح بیشتری برای ساخت آن استفاده شده باشد هزینه‌های آن بالاتر خواهد رفت. نور پردازی وسایل زینتی و بنرهای تبلیغاتی مبلمانی که ما برای شما اجاره می‌کنیم نیز در هزینه‌های شما برای برپایی غرفه مؤثر است. شاید شما به این فکر کنید که غرفه سازی نمایشگاهی یک هزینه اضافی باشد و نباید برای یک نمایشگاه چند روزه زیاد هزینه کرد اما در واقعیت ویژگی‌های ظاهری غرفه نمایشگاهی شما افراد بسیاری را به سمت شما و مشاهده محصولاتتان خواهد کشاند و شما در مرحله بعدی باید با معرفی صحیح محصولاتتان مشتری را در غرفه نگه دارید. پس از تأثیر محرز تبلیغات صحیح در فروش بیشتر غافل نباشید

راه‌های سفارش ساخت غرفه نمایشگاهی

شما در ابتدا در زمان قبل از آغاز نمایشگاه برای غرفه سازی نمایشگاهی با مشاوران ما تماس تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت می‌کنید تا یک وقت جلسه مشاوره خصوصی به شما داده شود و با طراحان ما صحبت کنید و انتظارات و خواسته‌های خود را از غرفه نمایشگاهیتان بیان کنید. در جلسه‌ی بعدی که شما طراحان ما را می‌بینید طرح اولیه غرفه را به شما نشان می‌دهند و با همفکری یکدیگر ایرادات طرح را رفع می‌کنید؛ و در آخرین جلسه همکاران خبره‌ی ما طرح سه بعدی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان می‌دهند و در روزی که درهای نمایشگاه باز شود وسایل را به داخل غرفه می برند و قسمت‌های مختلف را اسمبل کرده و تزیینات را انجام می‌دهند.

 

سایر مقالات
طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی چگونه انجام می گیرد؟
طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی چگونه انجام می گیرد؟
نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری، بستر مناسبی برای نمایش محصولات و خدمات کسب و کارشما می باشد. شرکت در یک رویداد نمایشگاهی به عنوان یک فرصت ایده آل برای تعامل شرکت ها و هم چنین تعامل مستقیم با مشتریان شرکت باید در نظر گرفته شود و هم چنین به عنوان یک پشتیبان کامل در ساخت یک نام تجاری به حساب آیند.
ادامه مطلب
تعرفه و هزینه غرفه‌های نمایشگاهی
تعرفه و هزینه غرفه‌های نمایشگاهی
غرفه نمایشگاهی باید به گونه‌ای طراحی شود که شرکت بتواند حداکثر مشتریان را در مدت زمان فعالیت جذب کند. با توجه به اینکه غرفه نمایشگاهی موجب درآمدزایی و سودآوری شرکت می‌شود، نباید برای هزینه و تعرفه طراحی و ساخت سختگیری کرد.
ادامه مطلب
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و ترفند های جذب مشتری
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و ترفند های جذب مشتری
دکوراسیون فروشگاه یکی ازعوامل کلیدی و تاثیرگذار بر میزان فروش است. قطعا افرادی که هزینه ای را برای عرصه محصولات خود در نظر می گیرند، به دنبال راهکارهای اساسی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود هستند. در طراحی دکوراسیون فروشگاه  باید به چندین اصل توجه شود که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید. 
ادامه مطلب
آموزش های لازم برای طراحی غرفه
آموزش های لازم برای طراحی غرفه
برای یادگیری آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی رعایت ضوابط و قوانین بسیاری اهمیت دارد. آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی برای معماران و طراحان داخلی حائز اهمیت می باشد.
ادامه مطلب