تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز برای غرفه های نمایشگاهی کدام اند

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/07/26

صاحبان کسب و کار های مختلف برای اینکه بتوانند بهتر محصولات و یا خدمات خود را ارائه دهند در نمایشگاه های مختلف شرکت می کنند. برای داشتن یک غرفه نمایشگاهی خوب داشتن تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت و اصولی نیز از نکات مهم می باشد. یک غرفه نمایشگاهی خوب به چه تجهیزات نمایشگاهی نیاز دارد و بهترین تجهیزات نمایشگاهی را می توانید از کجا تهیه کنید؟ این ها سوالاتی هستند که در ادامه این نوشتار به آن ها پاسخ خواهیم داد همراه ما باشید.

قدم نخست برای شروع کار

همان طور که می دانید نمایشگاه ها می توانند فرصت های خوبی را برای دارندگان کسب و کار های مختلف فراهم نمایند. شما می توانید به آسانی با شرکت در نمایشگاه های مربوط به حوزه کاری تان به دنبال مشتری و یا سرمایه گذار باشید. حال قدم نخست این است که یک غرفه نمایشگاهی خوب داشته باشید. اگر شما بتوانید در یک مکان خوب که به زیبایی دکوراسیون شده است فعالیت خود را انجام دهید و به روش های اصولی به معرفی محصولات تان بپردازید مطمئنا می توانید تاثیر مثبتی نیز بر بازدید کننده خود داشته باشید و وی را مجاب به خرید نمایید. جلوه های بصری می توانند به نقطه قوت شما در امر فروش و تبلیغات بدل شوند.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که اساسا یک غرفه نمایشگاهی به چه تجهیزات نمایشگاهی احتیاج دارد.

تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی که احتیاج دارید

تجهیزات نمایشگاهی که در غرفه شما استفاده خواهد شد ربط مستقیمی به نوع فعالیت و حوزه کاری شما دارد. بسته به اینکه حوزه فعالیت شما در چه زمینه ایست و چگونه می خواهید نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کنید باید به دنبال تجهیزات نمایشگاهی مناسب نیز باشید.

می توان تجهیزات نمایشگاهی را به دسته های مختلفی تقسیم کرد که یک بخش مهم آن تجهیزات نمایشگاهی صوتی و تصویری می باشد. بخش دیگر نیز تجهیزات نمایشگاهی جانبی می باشد که برای زیبایی غرفه و جلب توجه بازدید کنندگان استفاده می شود. در ادامه به طور کامل به بررسی تجهیزات نمایشگاهی خواهیم پرداخت.

تجهیزات نمایشگاهی الکترونیک

شما برای اینکه بتوانید محصول خود را با تمام امکانات و ویژگی ها به راحتی به بازدید کنندگان ارائه دهید باید از تکنولوژی های روز دنیا نیز بهره ببرید. برای نمونه انواع نمایشگر های LCD می توانند برای غرفه نمایشگاهی شما بسیار مناسب باشند. می توانید به سادگی با نشان دادن تصاویر با کیفیت از محصولات یا خدمات تان به مشتری ها تاثیر خوبی بر روی آن ها داشته باشید.

همچنین از دیگر تجهیزات نمایشگاهی الکترونیک می توان به کامپیوتر ها اشاره نمود. نسل جدید کامپیوتر ها که با نام ALL IN ONE شهرت دارند ، می توانند انتخاب خوبی برای غرفه های نمایشگاهی باشند. زیرا سیم های اضافه ندارند همچنین نصب و حمل آسانی نیز دارند. شما می توانید به راحتی با آن ها کار کنید و در صورت لزوم نیز می توانید آن را در اختیار مشتری های تان  قرار دهید.

تجهیزات نمایشگاهی

سایر تجهیزات نمایشگاهی

از دیگر انواع تجهیزات نمایشگاهی می توان به انواع مبل های مدیریتی و صندلی های جکدار اشاره نمود. استفاده از این تجهیزات نمایشگاهی علاوه بر زیبایی می توانند بسیار کارآمد نیز باشند. اگر غرفه نمایشگاهی شما قرار است به محلی برای مذاکره و جذب سرمایه تبدیل شود پس استفاده از مبل های مدیریتی می تواند غرفه شما را شیک و زیبا کند و فضای مناسبی را نیز برای کار هایی از این قبیل فراهم نماید. صندلی های جکدار نیز می توانند به عنوان بخشی از دکوراسیون غرفه شما استفاده شوند که برای استفاده غرفه داران و یا بازدید کنندگان نیز مناسب و کارآمد می باشند.

اگر قرار است برای معرفی محصولات و خدمات تان بروشور ارائه دهید پس نیاز به جا کاتالوگی فلزی نیز دارید تا برای قرار دادن و نظم بخشیدن به بروشور های شما کمک کند.

از سایر تجهیزات نمایشگاهی نیز می توانید به سراغ استفاده از آبسردکن ها بروید که باز هم می توانند یک نقطه قوت در دید بازدید کننده شما ایجاد نمایند.

اگر به دنبال این هستید تا فضای جلوی غرفه خود را نیز زیبا و مشتری پسند نمایید؛ راهبند ها می توانند این کار را برای شما انجام دهند. همچنین می توانند قسمت هایی که بازدید کنندگان نباید وارد آن شوند را نیز مشخص نماید.

تجهیزات نمایشگاهی

چگونه بهترین تجهیزات برای نمایشگاه را تهیه کنیم

 برای اینکه بتوانید بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات نمایشگاهی را تهیه نمایید و غرفه نمایشگاهی خود را زیبا و شیک نمایید باید به سراغ یک شرکت خوب نیز بروید. رایکا سازان می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد زیرا می توانید تمام تجهیزات نمایشگاهی که نیاز دارید را یک جا و با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. همچنین می توانید از کیفیت و زیبایی کار ها نیز اطمینان داشته باشید. نکته دیگر در تهیه تجهیزات نمایشگاهی رایکا سازان تنوع محصولات می باشد. هر کدام از مواردی که در قسمت های قبل ذکر کردیم را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف از رایکا سازان تهیه نمایید.

به خاطر داشته باشید هزینه کردن برای غرفه نمایشگاهی اتلاف وقت و هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری است که می تواند برای شما سود بیشتر را به همراه بیاورد. هر چه غرفه نمایشگاهی شما بهتر و اصولی تر طراحی و اجرا شده باشد مطمئنا می تواند در جلب مشتری و سرمایه گذار نیز برای شما بهتر عمل کند.

پس می توانید با خیالی آسوده کار غرفه و تجهیزات نمایشگاهی خود را به رایکا سازان بسپارید.



 
سایر مقالات
اهمیت دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
اهمیت دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
برای تمام افراد با هر کسب و کاری مهم است که وقتی در نمایشگاهی شرکت می‌کنند، دستاورد و نتایج دلچسبی بگیرند. هم به دلیل هزینه‌هایی که بابت آن صرف می‌کنند و هم به خاطر زحمات و زمانی که برای آن می‌گذارند.
ادامه مطلب
هر آنچه که باید در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی در نظر گرفت
هر آنچه که باید در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی در نظر گرفت
غرفه سازی نمایشگاهی یکی از مهم ترین اقدامات در برپایی نمایشگاه ها می باشد. نقش مهمی که غرفه سازی نمایشگاهی در موفقیت دارد، موفقیت در بازار را تضمین می کند.
ادامه مطلب
تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی چیست
تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی چیست
سالانه غرفه نمایشگاهی متنوعي با موضوعات متعدد، برگزار مي شود، نكته اساسي توجه به تحهيزات نمايشگاهي مورد نياز در غرفه نمایشگاهی براي، جلب توجه مشتري است.
ادامه مطلب
تمامی راه های جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی
تمامی راه های جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی
جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی با روش های بسیاری امکان پذیر خواهد بود که با جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی میزان فروش نیز بالا خواهد رفت.
ادامه مطلب