توضیحاتی در مورد گرید غرفه سازی

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/09/24

گرید غرفه سازی و رتبه بندی گروه های غرفه سازی سبب شده است تا بهترین و زیباترین غرفه ها را طراحی و به نمایش بگذارند. بالاترین رتبه گرید غرفه سازی A می باشد که با رعایت کردن یک سری اصول و قوانین می توان به راحتی به رتبه A دست پیدا کرد.


غرفه سازی

غرفه سازی در دنیای مدرن و پیشرفته ی امروزه از مهم ترین مشاغل موجود می باشد چرا که افراد و بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ و به نمایش گذاشتن محصولات خودشان دست به برگزاری انواع نمایشگاه های مختلفی می زنند تا بدین وسیله بتوانند محصولاتشان را به عموم مردم بشناسانند. شرکت ها برای داشتن شیک ترین و بهترین غرفه در نمایشگاه های گوناگون از شرکت هایی که کار غرفه سازی انجام می دهند درخواست می کنند تا مناسب ترین و ایده ال ترین غرفه را برای محصولاتشان بسازند. همه غرفه ها بایستی از اصول تعریف شده پیروی کنند تا در امتیاز بندی های گرید بتوانند رتبه خوبی را به دست بیاورد. در ادامه موضوع  سعی بر آن داریم تا در مورد گرید غرفه سازی و مدارک مورد نیاز برای به دست آوردن رتبه بالاتری در گرید غرفه سازی توضیحاتی بدهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

غرفه سازی نمایشگاهی

گرید غرفه سازی چیست؟

همان طور که در بخش قبلی اشاره شد برخی از شرکت ها هستند که به کار غرفه سازی نمایشگاهی می پردازند و توانسته اند با طراحی بهترین غرفه ها برای نمایشگاه های متعدد رضایت شرکت های تبلیغ کننده و مصرف کنندگان را به دست بیاورند. اهمیت غرفه سازی باعث شده است که شرکت ها هنگام اسم نویسی در نمایشگاه های داخلی و خارجی تمام کار طراحی و دیزاین غرفه های خود را به گروه های غرفه سازی بسپارند شما می توانید با سپردن کار دیزاین غرفه تان به گروه های طراحی غرفه، از استرس طراحی غرفه خود به دور مانده و می توانید تمام وقت و انرژی خود را برای چگونگی تبلیغ محصولاتتان صرف کنید. انجمن غرفه سازان نیز برای سازمان دادن به شرکت های غرفه سازی در طراحی کارشان یک سری قوانین و امکانات استانداردی را تعریف کرده اند که هر غرفه سازی بایستی از آن پیروی کند. گرید غرفه سازی بر اساس امکانات پرسنل، امکانات غرفه و امکانات شرکت و غیره بستگی دارد.

غرفه سازی نمایشگاهی

رتبه بندی های گرید غرفه سازی

با توجه به امکانات مذکور در بخش قبلی انجمن غرفه سازی، غرفه های طراحی شده را به رتبه های مختلفی دسته بندی می کند که در اصلاح به این رتبه بندی ها گرید غرفه سازی می گویند. رتبه ها و گرید غرفه سازی بر اساس متراژ آن ها به صورت زیر می باشد:

-رتبه A: 7 غرفه تا متراژ 2000 متر مربع

-رتبه B: 5 غرفه تا متراژ 1200 متر مربع

-رتبه C: 4 غرفه تا متراژ 600 متر مربع

-رتبه D: 3 غرفه تا متراژ 200 متر مربع

-رتبه E: 2 غرفه تا متراژ 100 متر مربع

شرکت ها و گروه های غرفه سازی هر چه قدر بتوانند تعداد بیشتری غرفه طراحی و دیزاین کنند می توانند گرید غرفه سازی بالاتری را به دست بیاورند. برترین رتبه در گرید غرفه سازی گرید A می باشد که همه گروه های غرفه سازی سعی بر آن دارند تا گرید غرفه سازی خود را به این رتبه برسانند.


مدارک مورد نیاز جهت اخذ گرید غرفه سازی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت رتبه برتر در گرید غرفه سازی عبارت است از:

کپی اساسنامه شرکت و مدارک ثبتی شرکت
مدارک شناسایی مدیر عامل و هیئت مدیران
کپی از مدارک تحصیلی مهندس ناظر
رزومه فعالیت شرکت
آدرس دقیق دفتر شرکت
اصل فرم تعهد نامه
گروه های غرفه سازی برای کسب رتبه خوب در گرید غرفه سازی با همدیگر در حال رقابت هستند و همین امر سبب شده تا شیک ترین و منحصر بفرد ترین غرفه ها طراحی شود که به طبع شیک و زیبا بودن غرفه ها می تواند اثر مثبتی در نگرش بازدید کنندگان داشته باشد.

سایر مقالات
نحوه بازاریابی در غرفه نمایشگاهی
نحوه بازاریابی در غرفه نمایشگاهی
غرفه نمایشگاهی عاملی مهم برای بازاریابی و تبلیغات بهتر خواهد بود. توجه در امر ساخت و دکور غرفه نمایشگاهی می تواند امری مهم در جلب توجه بازدید کنندگان باشد.
ادامه مطلب
غرفه‌سازی و افزایش فروش در نمایشگاه عرضه مستقیم
غرفه‌سازی و افزایش فروش در نمایشگاه عرضه مستقیم
غرفه سازی هنری است که تأثیر گذاری آن را روی بازدیدکنندگان در نمایشگاه نمی‌توان منکر شد. یکی از اهداف مهم شما در حضور در نمایشگاه معرفی شرکت، محصولات و خدمات شما به مخاطبان است و در نمایشگاه عرضه مستقیم افزایش فروش از اهمیت خاصی برخوردار است. 
ادامه مطلب
شرکت های غرفه ساز چه خدماتی را ارائه می دهند؟
شرکت های غرفه ساز چه خدماتی را ارائه می دهند؟
غرفه سازی در نمایشگاه ها از جمله ابزار تاثیرگذاری است که صاحبان کالا و خدمات را برای عرضه هر چه بیشتر محصول خود ترغیب و تشویق می کند.
ادامه مطلب
10 ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی
10 ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی
ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است، همواره شرکت در نمایشگاه های مختلف می تواند یک فرصت عالی برای شرکت شما برای نمایش محصولات و معرفی خدمات شما وارتباط با دیگران در صنعت باشد. 
ادامه مطلب