غرفه بندی نمایشگاهی و اهمیت کیفیت آن

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/09/24

غرفه بندی نمایشگاهی یکی از موارد مهم برای شرکت در نمایشگاه های مختلف می باشد که در حال حاضر می توانید با مراجعه به شرکت های خدماتی از نیروهای مجرب و متخصصین شرکت ها جهت غرفه بندی نمایشگاهی مورد نظر خود استفاده کنید.

کیفیت غرفه‌ بندی نمایشگاهی

با توجه به اهمیت غرفه بندی نمایشگاهی در حال حاضر خدمات نمایشگاهی توسط شرکت های متخصص متعددی صورت می گیرد. شرکتهایی که این خدمات را انجام می دهند دارای کیفیت کار متفاوتی بوده که مشتری می تواند با دیدن نمونه کارهای این شرکت ها در مورد انتخاب آن تصمیم گیری کنند. در این میان شرکت ما نیز چندین سال تجربه در خصوص برپایی غرفه نمایشگاهی داشته و در اکثر نقاط کشور امکان غرفه بندی نمایشگاهی را فراهم کرده است تا هموطنان در سراسر کشور بتوانند از این خدمات بهره ببرند. نکته قابل توجه این است که مشتری می تواند پس از سفارش طرح مورد نظر خود به این شرکت در کمترین زمان ممکن سازه مورد نظر خود را تحویل بگیرد، زیرا متخصصین و افراد مجربی که در شرکت خدماتی نمایشگاهی ما کار می کنند تجربه بسیاری در ساخت غرفه نمایشگاهی باکیفیت دارند و در مجموعه های وسیعی مشغول به ساخت اجزای غرفه هستند.

غرفه نمایشگاهی

نحوه غرفه بندی نمایشگاهی

در هنگام سفارش طرح غرفه به غرفه سازان باید فرم سفارشی پر کرده و در آن اطلاعات کامل متراژ غرفه و ارتفاع آن را بیان کنید تا غرفه سازان بتوانند بنا به زیر بنای غرفه شما، طرح مورد نظر را پیاده کنند؛ همچنین نوع فعالیت و اهداف شما در برپایی غرفه نمایشگاهی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که با توجه به این موارد معمولا فضای غرفه به بخش هایی چون فضای نمایش کالاها و خدمات، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای آموزش، فضای انباری و نگهداری لوازم اضافی. فضای آبدارخانه و پذیرایی، فضای مبلمان اداری و کنفرانس، فضای نمایش های تصویری و فضای مذاکره و مشاوره تقسیم بندی می‌شود. البته توجه داشته باشید که هر چه متراژ غرفه شما بیشتر باشد می توان فضاهای متعدد دیگری را نیز به آن اضافه نمود. توجه به این بخش ها می تواند موجب نزدیکتر شدن شما به اهداف فروش خدمات و کالا ارائه شده شود.

غرفه نمایشگاهی

اجاره غرفه بندی نمایشگاهی

برای شرکت در نمایشگاه و گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است ابتدا به فکر طراحی غرفه نمایشگاهی باشید زیرا در صورتی که غرفه بندی نمایشگاه شما در ذهن بیننده ماندگار شود، به طور حتم موفقیت بزرگی را در حضور در نمایشگاه کسب کرده اید از این رو می‌توان گفت طراحی غرفه نمایشگاهی و کیفیت اجرای آن اهمیت بسیار بالایی دارد. در حال حاضر شرکت های زیادی در پی این هستند که به افراد جهت شرکت در نمایشگاه و غرفه بندی کمک کنند. شما مشتری عزیز می توانید در حال حاضر از طریق سایتهای اینترنتی معتبر اقدام به اجاره غرفه بندی نمایشگاه کنید. در سایتهای اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی شرکت های متفاوتی اقدام به عرضه اجرای غرفه نموده که می توانید با سفارش آن صاحب یک غرفه زیبا و شیک شده و در نتیجه نگاه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنید. در این شرکت ها تمامی اجزا و تجهیزات نمایشگاهی موجود بوده و اجاره آن به صورت آنلاین برای تمامی هموطنان ممکن است.

غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه بندی نمایشگاهی

غرفه سازی و غرفه بندی نمایشگاهی همانطور که گفته شد در حال حاضر توسط سازمان های زیادی انجام می گیرد که کیفیت و نوع کار این شرکت ها با یکدیگر متفاوت است از این رو قیمت غرفه بندی نمایشگاهی نیز دارای اختلافاتی می باشد. از مهمترین عواملی که در قیمت غرفه سازی تاثیر دارد می توان به نوع طراحی غرفه نمایشگاهی، نوع ساخت غرفه نمایشگاهی، مواد و متریال مورد استفاده در عملیات غرفه سازی، نحوه تزیین و گل آرایی غرفه نمایشگاهی، نحوه ارائه خدمات در حین برگزاری نمایشگاه و ....اشاره کرد،  از این رو لازم است قبل از سفارش غرفه بندی نمایشگاهی نحوه اجرا و نوع اجزای غرفه را مورد بررسی قرار داده و در مورد قیمت آن با شرکت غرفه ساز مشورت کنید تا بتوانید غرفه بندی نمایشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سایر مقالات
با غرفه سازی نمایشگاهی بیشتر آشنا شوید
با غرفه سازی نمایشگاهی بیشتر آشنا شوید
غرفه سازی نمایشگاه بر اساس نیاز مشتری ها ساخته می شود که در ابتدا با نرم افزارهای سه بعدی نمونه ای از کار برای غرفه داران ارائه می دهند و در صورت مورد قبول بودن قیمت غرفه نمایشگاهی شروع به ساخت آن با تجهیزات و مصالح مورد نیاز می کنند
ادامه مطلب
شرکت‌های غرفه سازی نمایشگاهی
شرکت‌های غرفه سازی نمایشگاهی
یک زمانی ‌بود که شاید تعداد نمایشگاه‌هایی که در طول سال در سراسر کشور ما برگزار می‌شد، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید، ولی امروزه به رقمی حدود 300 نمایشگاه داخلی و خارجی نیز ممکن است برسد. برگزاری همین تعداد نمایشگاه زیاد موجب شده است که مؤسسه‌هایی فعالیت در زمینه ساخت غرفه‌ نمایشگاهی را آغاز کنند.
ادامه مطلب
ویژگی های انتخاب فرد مناسب برای میزبانی غرفه نمایشگاهی
ویژگی های انتخاب فرد مناسب برای میزبانی غرفه نمایشگاهی
ظاهر آراسته و مرتب میزبان غرفه در میزان افزایش توجه مشتریان تاثیر گذار می‌ باشد. میزبان غرفه باید خلاق، قدرتمند و دارای اطلاعات کافی باشد.
ادامه مطلب
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و ترفند های جذب مشتری
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و ترفند های جذب مشتری
دکوراسیون فروشگاه یکی ازعوامل کلیدی و تاثیرگذار بر میزان فروش است. قطعا افرادی که هزینه ای را برای عرصه محصولات خود در نظر می گیرند، به دنبال راهکارهای اساسی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود هستند. در طراحی دکوراسیون فروشگاه  باید به چندین اصل توجه شود که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید. 
ادامه مطلب