سایت سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/09/24

شرکت در نمایشگاه و داشتن غرفه ای کارآمد و شیک یکی از مهمترین عوامل افزایش فروش خدمات و کالاها می باشد. از این رو در حال حاضر سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی بیش از پیش رونق پیدا کرده است.

سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا داشتن غرفه ای مناسب می تواند موجب موفقیت شرکت کنندگان در نمایشگاه شود. با توجه به موارد ذکر شده بهتر است برای طراحی غرفه و غرفه آرایی نمایشگاه به جای تماس با یک کارگاه نجاری غرفه ساز، با یک شرکت طراح و متخصص در این زمینه تماس گرفت و اقدام به سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی کنید. در شرکت های متخصص از نیروهای مجرب جهت طراحی غرفه و غرفه آرایی استفاده شود که این امر موجب رضایت خاطر مشتریان می شود. از آنجایی که در حال حاضر شرکت‌های خدماتی زیادی طراحی غرفه را انجام می دهند بهتر است قبل از انتخاب شرکت به ویژگی های شرکت مورد نظر در طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی توجه کرد و سپس اقدام به سفارش کنید.

طراحی غرفه نمایشگاهی

ویژگی های بهترین شرکت طراح غرفه نمایشگاهی

همانطور که گفته شد در حال حاضر تعداد زیادی شرکت و سازمان آماده گرفتن سفارشات مشتریان جهت طراحی غرفه نمایشگاه می باشند، از این رو باید در هنگام سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی به این شرکت ها توجه زیادی به سابقه و طرح های قبلی این شرکت داشته باشید. شرکت های مجرب در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی دارای ایده پردازی خلاق هستند و می توانند تمامی نیازهای مشتریان خود را در پروژه های غرفه سازی برآورده کنند. نکته قابل توجه این است که در این شرکت ها نسبت به شرکت‌های نجاری استفاده از سر در جدید، قوسی و اسپیرال جذاب بسیار دیده می شود، همچنین نیروهای مجرب در این شرکت ها سعی می کنند که از بهترین نورپردازی، رنگ آمیزی و کف سازی در غرفه استفاده نمایند و هارمونی مناسبی بین محصولات ارائه شده و فضای غرفه ایجاد کنند تا نگاه مشتریان زیادی به سمت غرفه جذب شود. جالب است بدانید که می توانید ابتدا مدل مورد نظر خود را به این شرکت ها سفارش دهید و طرح نهایی را در سریعترین زمان ممکن به صورت طرح سه بعدی که  به دست  این شرکت ها تولید شده است را تحویل بگیرید در این زمان پس از تایید غرفه به دست مشتری متخصصین غرفه ساز اقدام به ساخت این طرح می نمایند.

طراحی غرفه نمایشگاهی

فرم سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی

برای سفارش غرفه نمایشگاهی اولین اقدامی که باید انجام شود، فرستادن فرم سفارش به شرکت مورد نظر می باشد، که برای این منظور لازم است مواردی چون نام شرکت، مدیر عامل، زمینه فعالیت، مسئول پیگیری، تلفن مسئول، وب سایت، نشانی نمایشگاه، تاریخ برگزاری نمایشگاه، متراژ کل، عرض غرفه، شماره سالن، ارتفاع مجاز، ابعاد فضا، نام برندهای تجاری، شعار یا جمله تبلیغاتی، رنگ های سازمانی، نوع کف سازی یا متریال، متراژ انبار، متراژ آبدارخانه، تعداد انبار مورد نیاز، تعداد آبدارخانه مورد نیاز، ابعاد و وزن محصولات، نحوه نمایش محصولات و تجهیزات اضافه را قید کرد تا غرفه سازان بتوانند با توجه به این موارد آنچه مدنظر شما است را تحویل دهد. توجه به این موارد می تواند موجب طراحی بهتر غرفه شود.

غرفه نمایشگاهی

سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی به صورت اینترنتی

امروزه مشاهده می شود که با وجود پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن کارها بسیاری از مشتریان کالاها و خدمات مورد نیاز خود را نیز از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی به راحتی تهیه می کنند. به دلیل سادگی و سریع انجام شدن بسیاری از امور به صورت اینترنتی، این روش برای انجام امور مختلفی از جمله سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی بسیار مورد پسند مشتریان قرار گرفته است. توجه داشته باشید که امروزه سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی به صورت اینترنتی امکان پذیر بوده است و شما مشتری عزیز می توانید با وارد شدن به سایت های اینترنتی معتبر شرکت مورد نظر خود را پیدا کنید و طرح های ساخته شده توسط این شرکت ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی کنید در این روش قیمت تمام شده نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و می توانید طی مقایسه ای مناسب در زمانی کوتاه بهترین متخصصان را در این حوزه انتخاب نمایید.

سایر مقالات
مراحل اجاره غرفه نمایشگاهی
مراحل اجاره غرفه نمایشگاهی
غرفه‌های نمایشگاهی از مهم‌ترین مؤلفه‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هستند. غرفه‌های نمایشگاهی به دلیل اهمیت بالایی که در جذب و متقاعد کردن مخاطبان و بهبود کسب و کارهای مختلف دارند، همواره مورد توجه برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و سایر افراد دست اندرکار در زمینه‌های مرتبط هستند.
ادامه مطلب
نحوه بازاریابی در غرفه نمایشگاهی
نحوه بازاریابی در غرفه نمایشگاهی
غرفه نمایشگاهی عاملی مهم برای بازاریابی و تبلیغات بهتر خواهد بود. توجه در امر ساخت و دکور غرفه نمایشگاهی می تواند امری مهم در جلب توجه بازدید کنندگان باشد.
ادامه مطلب
قوانینی که در نمایشگاه ها برای غرفه سازی باید رعایت شود
قوانینی که در نمایشگاه ها برای غرفه سازی باید رعایت شود
برگزاری غرفه در نمایشگاه های مختلف، می تواند تاثیر به سزایی در سیر صعودی کسب و کار یک مجموعه تجاری-صنعتی داشته باشد.
ادامه مطلب
غرفه سازی در فضای باز
غرفه سازی در فضای باز
غرفه‌ها یکی از ابزارهای قدرتمند برای نمایش کسب و کار در محیط های تجاری و نمایشگاه ها به حساب می آیند. اگر در ساخت غرفه‌ها با بهره گیری از اصول پیش برویم و ضوابط را به درستی رعایت کنیم، نتایج خوبی در نهایت به دست می آید. غرفه‌های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند.
ادامه مطلب