تاثیر تجهیزات نمایشگاهی مدرن در جذب مخاطب

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/09/26

یکی از ابزار قدرتمند که در جذب مخاطب در نمایشگاه تاثیر دارد استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن می باشد زیرا استفاده از طرح های خلاق و اجرای خاص و منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن محصولات می‌تواند از جمله انواع تکنیکهای فروش و فعالیت شرکت ها باشد.

تجهیزات نمایشگاهی مدرن

شرکت در غرفه های نمایشگاهی یکی از مواردی است که افراد برای به دست آوردن موفقیت و رشد و توسعه تجارت خود در آن شرکت می کنند. حال با توجه به ازدیاد جمعیت و فروشنده در این نمایشگاه ها لازم است که برای جذب مخاطب راهی پیش بگیریم تا غرفه متفاوت و در عین حال فوق العاده داشته باشیم. استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن می تواند یکی از مواردی باشد که در جذب مخاطب تاثیر فوق العاده ای داشته به صورتی که موجب تفاوت نمایشگاه شما با دیگر نمایشگاه ها خواهد شد. در فضای رقابتی نمایشگاه ها شما با مخاطبانی روبرو خواهید شد که به دنبال محصولات جذاب و از همه مهمتر دکور خلاقانه ای هستند؛ از این رو اگر از تجهیزات نمایشگاهی مدرن استفاده ببرید به طور حتم می توانید فضایی ایجاد کنید که در ذهن بیننده خلاق به نظر رسیده و هر کسی را به سمت و سوی محصولات و خدمات شما بکشاند.

غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن چگونه است؟

با توجه به آنچه بیان شد در می یابیم که ساخت و دکوراسیون غرفه نمایشگاهی از جمله ابزار موثر در تبلیغات بوده که اهمیت آن برای بیشتر افراد به وضوح روشن شده است. حال سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که غرفه سازی با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن چگونه می باشد؟ توجه داشته باشید نکته حائز اهمیت در طراحی غرفه نمایشگاهی مدرن سادگی می باشد چرا که در این نوع غرفه های نمایشگاهی مدرنیته یا همان سادگی مهم بوده که در این غرفه سازی اهمیت فراوانی دارد. در این بین مواردی که حتما باید در ساخت غرفه نمایشگاهی با تجهیزات نمایشگاهی مدرن باید مدنظر گرفته شود مواردی شامل استفاده از رنگ آمیزی صحیح، وضوح نام برند در غرفه نمایشگاهی، استفاده از کانت مناسب در جدا سازی فضا ها به درستی می باشد.

طراحی مینیمال با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن

یکی از سبک های پرکاربرد در طراحی مدرن نمایشگاهی طراحی مینیمال می باشد که این نوع طراحی غرفه، ساده نگاری و عدم استفاده از اجزای غیر کاربردی بسیار حائز اهمیت است. در طراحی مینیمال از تجهیزات نمایشگاهی مدرن استفاده شده و اشکال هندسی ساده مانند دایره، مستطیل و مربع بسیار به چشم می خورد. از جمله تجهیزات نمایشگاهی مدرن استفاده شده در طراحی مینیمال غرفه نمایشگاهی می توان به هالوژن‌ها، منابع نورپردازی مدرن، چراغ های آویز، و ....اشاره کرد. رنگ آمیزی نیز در این غرفه ها بسیار ساده و اغلب به رنگ سفید می‌باشد. توجه داشته باشید که در طراحی این نوع سازه نمایشگاهی برای این که به راحتی سبک مدرن و مینیمال برای افراد مشخص شود باید اجزا در ساده ترین نوع خود انتخاب شده و دارای تناسب بصری مناسب  باشد.

غرفه نمایشگاهی

مزایا و معایب استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن

استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن و غرفه سازی نمایشگاهی به سبک مدرن و مینیمال دارای مزایایی می‌باشد که در اینجا سهولت در اجرای سازه یکی از موارد مهم به شمار می رود، زیرا به دلیل سادگی احجام طراحی شده، این سازه ها با سرعت بالایی نصب شده و نصب آن نیز آسان می باشد. از دیگر مزایای این نوع غرفه نمایشگاهی می‌توان به چشمگیر بودن لوازم غرفه نمایشگاهی و مورد توجه قرار گرفتن این محصولات و خدمات اشاره نمود. اما توجه داشته باشید که یکی از معایب بزرگی که در استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مدرن وجود دارد این است که سادگی زیاد طرح غرفه نمایشگاهی ممکن است موجب دلزدگی شده و نگاه بعضی از افراد را به خود جلب نکند. حال توجه داشته باشید اگر در طراحی این نوع غرفه از افراد خبره و متخصص در این زمینه استفاده کنید به طور حتم می‌تواند طرح خلاقانه و در عین حال ساده به شما ارائه دهند.

غرفه نمایشگاهی

سایر مقالات
نکات مهم در یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن
نکات مهم در یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن
دکوراسیون فروشگاهی مدرن در جذب مشتریان همواره نقش بسیار مهمی داشته است. به راحتی می توانید به یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن و شیک دست یابید
ادامه مطلب
معرفی شغل غرفه سازی نمایشگاهی
معرفی شغل غرفه سازی نمایشگاهی
هنر غرفه سازی، هنری بسیار زیبا و جالب و جذاب که برای انواع و اقسام مشاغل مناسب می باشد و می توان برای هر یک غرفه ای ساخت. شاید قیمت غرفه نمایشگاهی کمی زیاد باشد ولی بی شک در مقابل زیبایی ها و سودی که ممکن است بیاورد تقریبا هیچ است. پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی ممکن است در ابتدا برای شما سنگین باشد ولی بعد از مدتی متوجه می شوید که مشتریان زیادی فقط برای دیدن غرفه شما وارد غرفه می شوند
ادامه مطلب
قوانین و ضوابط غرفه سازی نمایشگاهی
قوانین و ضوابط غرفه سازی نمایشگاهی
نمایشگاه های مختلف می توانند فرصت بروز و شناخته شدن برای کسب و کارهای گوناگون را فراهم کنند. هر تجارت و یا کسب و کار برای شرکت در یک نمایشگاه نیازمند یک سری پیش نیاز است که باید پیش از کار آماده شود. یکی از آیتم هایی که هر برند و یا کسب و کار برای شرکت در نمایشگاه های مختلف به آن نیازمند است، غرفه نمایشگاهی است.
ادامه مطلب
استاندارد های مهم در غرفه سازی نمایشگاهی
استاندارد های مهم در غرفه سازی نمایشگاهی
برای غرفه سازی نمایشگاهی باید اصول و قوانین به طور دقیق رعایت شود. اصول غرفه سازی نمایشگاهی به رنگ آمیزی فضا و رعایت هارمونی بسیار اهمیت می دهد.
ادامه مطلب