نمایشگاه بین المللی متالوژی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1396/06/22

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی 
از مهم‌ترین رویدادهایی که در حوزه فولاد، صنایع معدنی، آهنگری، ماشین کاری، قالب سازی و ریخته‌گری در کشور برگزار می‌شود، نمایشگاه بین المللی متالوژی است. نمایشگاه‌‌‌ها فرصت‌ مناسبی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌کنند تا محصولات و توانایی‌های خود را در سطح گسترده عرضه و با شرکت‌های فعال در این صنعت ارتباط مؤثر برقرار کنند. در این نمایشگاه فعالان و صاحب ‌نظران این حوزه از همه جا گرد هم می‌آیند. نمایشگاه متالوژی سال گذشته با استقبال گسترده‌ فعالان داخلی و خارجی و اخذ تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین ‌المللی با حضور 450 شرکت برگزار شده است. 

نمایشگاه بین المللی متالوژی

شرکت‌های صنعتی داخلی و خارجی در این نمایشگاه کالاها، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود را برای بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با همکاران فعالان در این حوزه بهره‌مند می‌شوند.
بخش‌های نمایشگاه بین المللی متالوژی کدامند؟
بخش آهن و فولاد که شامل مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژ‌های آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد و انواع محصولات فولادی می‌شود. همچنین ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری را نیز در بر می‌گیرد. فلزات غیرآهنی مانند آلومینیوم، مس، سرب، روی و انواع فلزات گرانبها از دیگر محصولاتی هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
معدن و صنایع معدنی؛ کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی؛ پروژه‌های صنعت و معدن هم در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و به تعامل اطلاعات خود برای پیشرفت بیشتر در این صنعت می‌پردازند.
اهداف مهم نمایشگاه بین المللی متالوژی
•معرفی توانایی‌ها و کالاها
•برقرار کردن ارتباط مستقیم با مخاطبان
•شناخت رقیبان و کالاها و خدمات آنها
•برقراری ارتباط با تهیه کنندگان مواد خام
•به‌روز رسانی دانش و اطلاعات تخصصی در این حوزه
•ایجاد فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذار
•بستن قراردادهای متعدد و ایجاد کانال‌های ارتباطی جدید

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟
چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo 2017) امسال (1396) به مدت چهار روز در تاریخ 13 تا 16 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
اگر شما هم از فعالان این حوزه هستید، هرگز نباید فرصت شرکت در این نمایشگاه را از دست بدهید و پس از ثبت نام باید به فکر غرفه سازی برای خود باشید تا به بهترین نحو بتوانید محصولات و خدمات خود را برای بازدید کنندگان به نمایش در آورید. در صورتی که دقیق و برنامه ریزی شده از فرصت نمایشگاه استفاده کنید، حتماً نتایج خوبی را به دست خواهید آورد. 

به دلیل اینکه نمایشگاه شرکت کنندگان بسیاری دارد، شما باید بتوانید با غرفه سازی مناسب برای خود توجه آنها را به خود جلب کنید و این کار را افراد حرفه‌ای که در این زمینه فعالیت دارند به خوبی برای شما انجام خواهند داد. با ایجاد فضای مناسب در غرفه، می‌توان برای برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی اقدام کنید و با این کار بهره بیشتری از نمایشگاه ببرید. این نمایشگاه بین المللی است و باعث می‌شود شرکت شما بتواند در حوزه خارجی نیز فعالیت خود را گسترده کند و همچنین به صادرات محصولات و خدمات خود نیز بیاندیشد و فعالیت خود را در حوزه جهانی گسترده کند. با یک ارزیابی دقیق و مقایسه خود با بازار جهانی خواهید توانست توانمندی‌های خود را بیابید و با شناخت ضعف‌ها و برطرف کردن آنها گام بلندی در جهت پیشرفت بردارید و در نمایشگاه سال بعد حضور مؤثرتری داشته باشید.
یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها که موفقیت شما را از شرکت در این نمایشگاه بین المللی تضمین می‌کند شرکت غرفه سازی رایکا سازان است که می‌توانید با اطمینان خاطر تمام امور طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی خود را به آنها بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی متالوژی در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد.

 شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی نمایشگاهی خود را به شرکت غرفه سازی رایکا سازان بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی متالوژی، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.