نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1396/10/09

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان در محل دائمی  نمایشگاههای بین المللی تهران در فضایی به وسعت 16000مترمربع در تاریخ 2 الی 5 آذرماه سال 1396 برگزاری می گردد.  
به دلیل اهمیت نان در زندگی مردم نمایشگاه صنعت آرد  و نان (Ibex) یکی از بزرگترین نمایشگاهها در ایران محسوب می شود. کشوری با سرانه مصرف 164 کیلوگرم دز سال نمی تواند ارتقای کیفی نان و صنایع مربوطه را سهل انگارد. 
نمایشگاه بین المللی آرد و نان با رویکرد استاندارد سازی فعالیتهای مرتبط با تولید نان و آرد و خرید و فروش آن برگزار می گردد تا بتواند در زمینه تولید ماشین آلات تولید نان و آرد مستقل شود. 
این نمایشگاه به منظور ارتقا سطح فعالیتهای تجاری و سرمایه گذاری در زمینه صنعت آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه واحدهای تولید نان صنعتی در کشور، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، رعایت استانداردهای ملی در خصوص فرآیند تولید نان و ماشین آلات مربوطه برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

از اهداف اصلی نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ایجاد استقلال و عدم وابستگی در تأمین ماشین آلات مرتبط با تولید آرد و نان و رعایت رویکرد جدی بر صنایع داخلی در جهت بومی سازی فناوری و تکنولوژی خطوط تولید و ساخت واحدهای صنعتی نان می باشد. 
نمایشگاه صنعت نان و آرد تمایل دارد استانداردهای ملی درخصوص فرآیند تولید نان و ماشین آلات مربوطه را تدوین و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند را ملزم به رعایت آن نمایند. 
بخشهای شرکت کننده در نمایشگاه صنعت آرد و نان عبارتند از: 
•تولید کنندگان نان صنعتی 
•تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات تهیه نان و آرد 
•تولید کنندگان آرد 
•تولید کنندگان انبار غله 
•سازندگان ماشین آلات آرد سازی 
•سازندگان سیلو 
•تولیدکنندگان آنزیم مصرفی در صنایع غذایی

غرفه سازی یکی از اموری است که در هر نمایشگاهی باید متناسب با آن نمایشگاه انجام شود تا بتواند به خوبی انعکاسی از نمایشگاه مربوطه باشد. از این رو با سپردن این کار به شرکت های غرفه ساز متخصص در این  امر می توان از ماندن از اذهان مشتری اطمینان حاصل کرد.

شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط به طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی خود را به شرکت رایکا سازان بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.