سيزدهمين دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ايران افتتاح شد

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1397/01/18

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ، در این مراسم که فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و چند تن از معاونین این دانشگاه نیز در آن حضور داشتند، از یک ربات جدید اطفای حریق ساخت مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین رونمایی شد.                                                                                       

 این گزارش حاکی است : سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 با رقابت 478 تیم از 12 کشور جهان از جمله ترکیه، آلمان، چین، آمریکا، هلند، فرانسه، انگلیس، پرو، هند، سنگاپور و کره در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

این رقابت ها که تا 18 فروردین ماه ادامه خواهد داشت امسال در 26 لیگ برگزار می شود و بخش های دانشجویی با 10 لیگ و 132 تیم، لیگ دانش آموزی با 193 تیم، بخش شبیه سازی با 5 لیگ و 60 تیم و بخش کاربردی با 4 لیگ و 93 تیم در آن حضور خواهند داشت.  قابل ذکر است: آئین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ روز شنبه 18 فروردین ماه جاری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن برج میلاد شرکت نمایشگاهها با معرفی تیم های برتر برگزار می شود. 

برترین تیم ها علاوه بر دریافت مجوز شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ امسال در مونترال کانادا (26 خرداد تا اول تیر) از مزایایی از جمله عضویت در بنیاد ملی نخبگان و حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار خواهند شد.

شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی نمایشگاهی خود را به شرکت رایکا سازان بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه های بین المللی و همچنین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.