نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی تهران MIDEX

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1397/01/28

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند.  نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی (MIDEX 2018) در تاریخ 21الی 24دی ماه سال1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، در سال گذشته با حضور 235 شرکت از 14 کشور مختلف، در 16518 متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند. با امید به اینکه بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شما بوده فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

مشارکت کننده گرامی، خواهشمند است جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی معماری - دکوراسیون داخلی - خانه مدرن (MIDEX) فرم زیر را تکمیل نمایید.
اطلاعات مندرج در این فرم جهت انجام کلیه مراحل حضور شما در نمایشگاه و کتاب نمایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بدین منظور در تکمیل و صحت اطلاعات وارد شده دقت فرمائید. همچنین خواهشمند است از تکمیل فرم، بیش از یکبار، اکیدا خودداری نموده و جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور پست الکترونیکی (ایمیل) معتبر خود را وارد نمایید..

توجه:
ثبت نام قطعی و مرحله اول واریز وجه در سال 97 متعاقباٌ اعلام خواهد گردید.
1- جهت پرداخت هزینه ارزی لطفا با ستاد برگزاری تماس حاصل فرمایید.
2- جانمایی براساس اولویت واریز و اسپانسری بخش ارزی و گروه‌های متراژی می‌باشد.
3- نمایش، عرضه و تبلیغ كالاهای خارجی در غرفه با تعرفه ارزی مجاز می‌باشد.
4- انصراف تا تاریخ 97/9/01 مشمول 10% هزینه كل تعرفه می‌باشد و پس از آن هیچ وجهی عودت نمی‌گردد.
5- حضور در نمایشگاه‌ها تابع قوانین و مقررات شركت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران می‌باشد، جهت كسب اطلاعات بیشتر به سایت www.midex.ir مراجعه فرمایید. تكمیل و ثبت نام در نمایشگاه به منزله قبول قوانین نمایشگاه می‌باشد.
6- متقاضیان ثبت نام در بخش ریالی نمایشگاه می بایست علاوه بر مدارك ارسالی نسبت به مطالعه و تكمیل فرم تعهد نامه ارزی- ریالی (F6) و تودیع چك به میزان معادل ریالی كل ارزش ارزی غرفه خود نزد ستاد برگزاری اقدام نمایند. بدیهی است ستاد برگزاری از ثبت نام شركت هایی كه نسبت به تكمیل فرم تعهد نامه و تودیع چك تضمین ارزی- ریالی اقدام ننمایند معذور می باشد. 

در صورت بروز مشکل از آخرین نسخه (Version) مرورگر خود استفاده نمایید.

شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی خود را به شرکت رایکا سازان بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.