سومین نمایشگاه و کنگره بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1397/01/29

برگزاری سومین نمایشگاه و کنگره بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

سومین نمایشگاه و کنگره بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

- به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران:

سومین نمایشگاه و کنگره بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی با حضور تاجرنیا و یزدانی از اعضاء ارشد انجمن دندانپزشکی ایران و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

همچنین دکتر اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسئولین مذکور را همراهی می نمودند.

این گزارش حاکی است:

- در سومین نمایشگاه و کنگره بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

تعداد 97 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی از 9 کشور جهان شامل آلمان،اسپانیا، ایتالیا، برزیل، ژاپن، فرانسه، سوئیس، مالزی و کره جنوبی در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 14,500 متر مربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع ایمپلنت، فرز، یونیت، لباس و دستکش و کلیه مواد تجهیزات دندانپزشکی فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

قابل ذکر است :

این نمایشگاه تا روز جمعه 31 فروردین ماه 1397 ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم می توانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی خود را به شرکت رایکا سازان بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.