دوازدهمین همایش بین المللی انرژی (خرداد)1397

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1397/02/05

دوازدهمین همایش بین المللی انرژیدر تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ توسط کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران و دبیرخانه همایش بین المللی انرژی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

انرژی ارزشمند ترین سرمایه و زیربنای تمدن نوین بشری و میراث ما برای نسلهای آینده بشمار میرود. استفاده بهینه و پایدار از این نعمت الهی، مستلزم شناخت کامل منابع انرژی است. راه حل هایی که در گذشته غیر ممکن و پر هزینه به نظر می رسیدند، امروزه به لحاظ فنی و اقتصادی قابل دستیابی شده اند. با بکارگیری ظرفیت های جدید منابع انرژی تجدید شونده، سیستم های نوین مدیریتی، فناوری های پیشرفته و بهبود بهره وری می توان به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کرد که این امر مستلزم همکاری و تعامل فراگیر در توسعه و بکارگیری دانش و فناوری های انرژی می باشد. 

سابقه 20 ساله کمیته ملی انرژی در برگزاری 11 دوره همایش دو سالانه انرژی با مشارکت گسترده سازمانها و مراکز مرتبط، دانشگاه ها و موسسات علمی و تحقیقاتی حاکی از آن است که این همایش به عنوان یک رویداد علمی و کاربردی، مورد پذیرش مدیران، محققان، اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی قرار گرفته است. هدف این همایش، هم اندیشی در جهت پاسخگویی به نیازهای آتی و تامین انرژی مطمئن، نه تنها برای نسل کنونی بلکه نسل های آینده می باشد. همچنین این همایش ظرفیت های جدیدی را برای توسعه پژوهش های بنیادین و ارائه راهکارهای حل مسائل و چالش های فرآروی سازمانها و مراکز مرتبط در بخش انرژی ایجاد نموده است. لذا دبیرخانه همایش در نظر دارد با برنامه ریزی های موثرتر و جلب مشارکت گسترده تر مخاطبان و ذینفعان، زمینه های بهره مندی از این ظرفیت ها را برای پاسخگویی به نیازهای بخش انرژی کشور فراهم آورد. 

این همایش، که بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی کشور محسوب می گردد، با تمرکز بر موضوعات سیاستی و کاربردی بخش انرژی دوازدهمین دوره خود را با شعار " سامانه های خلاق در زنجیره انرژی- آب- محیط زیست " در تاریخ 29 و 30 خرداد ماه 1397 با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته بین المللی و داخلی، مشتمل بر بخش های ارائه مقالات، کارگاه های آموزشی، سخنرانی های کلیدی و میزگردهای تخصصی برگزار می نماید.  بدینوسیله از تمامی محققان، متخصصان و مدیران بخش انرژی دعوت می گردد مقالات خود را با توجه به محورهای همایش تهیه و به دبیرخانه همایش بین المللی انرژی ارسال نمایند. 

همچنین همزمان با برگزاری همایش، نمایشگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد که فرصتی برای شرکت‌ها و موسسات فعال در حوزه انرژی جهت ارائه آخرین دستاوردهای خود می باشد که در یک فضای علمی مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

محورهای همایش:

اقتصاد سبز و حکمرانی خوب
·         سامانه های هوشمند انرژی
·         تغییرات اقلیم
·         انرژی های تجدید بذیر
·         کارایی انرژی
·         شیرین سازی آب
·         انرژی های آبی
·         مدیریت و سیاست های محیط زیستی
·         مسئولیت ها و پذیرش اجتماعی
·         تاب آوری در سامانه های آب و انرژی
·         شهرهای هوشمند
·         همکاری منطقه ای و بین المللی
·         سامانه های پیشرفته تبدیل پایدار انرژی
·         مقررات گذاری و مقررات زدایی
·         توسعه نظام های مالی
·         بازارهای آب و انرژی
·         مدیریت بهم پیوسته محیط زیست، آب و انرژی

شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی نمایشگاهی خود را به شرکت رایکا سازان بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی انرژی، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.