نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران1397

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ انتشار : 1397/02/16

ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته97

۲۹ خرداد الی ۰۱ تیر ۱۳۹۷ 
 ١٠:٠٠ الی ١٨:٠٠ 
 تهران ، ایران 

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران از ۲۹ خرداد الی ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد.
نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منطقه خاورمیانه بوده و با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی برگزار می شود. اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته ، ارتقا تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است. دراین نمایشگاه ،شرکت های داخلی نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارایه خواهند کرد و در کنارآن ها شرکت های حمل و نقل ریلی خارجی از کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه ، ایتالیا، ترکیه، چین،فلاند ، بنگلادش،بلژیک، جمهوری چک ، روسیه، اکراین، استرالیا، لهستان، بلغارستان، سوئد حضور خواهند یافت. نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم...

لیست محصولات نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران ٢٠١٨:

در نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت:

  • انواع واگن ها
  • واگن‌های نیرومحرکه
  • واگن مولد ، واگن مانوری
  • لوکوموتیو برقی و دیزلی
  • قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی
  • واگن های باری
  • شرکت های حمل و نقل ریلی
  • شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش
  • خدمات تعمیر ونگهداری
  •  خدمات بیمه ای

رویدادهای همزمان  با نمایشگاه صنایع ریلی ایران ٢٠١٨: پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های مهندسی در صنعت راه آهن و فرصت های سرمایه گذاری در صنایع حمل و نقل ریلی جمهوری اسلامی ایران همزمان با نمایشگاه بین المللی راه آهن ایران با همکاری وزارات راه و ترابری ،انجمن صنایع حمل و نقل ریلی ایران،اتحادیه شرکت های حمل و نقل ریلی و متروی شهری و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد .

این کنفرانس میزبان مقامات عالی رتبه دولتی نظیر معاون اول دولت جمهوری اسلامی ایران و مدیران ارشد شرکت های اروپایی و خاورمیانه ای منطقه خواهد بود.

شما می‌توانید با اطمینان همه امور مربوط طراحی، ساخت و اجرای غرفه سازی نمایشگاهی خود را به شرکت غرفه سازی بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.