غرفه سازی مدولار چیست؟

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1396/12/15

اگر شما به دنبال یک راه حل مناسب و همه منظوره هستید که سازگار با نیازهای مختلف کسب و کار شما برای حضور در نمایشگاه ها باشد، غرفه سازی مدولار می تواند بهترین گزینه ی در پیش روی شما باشد.
 شما می توانید با استفاده از غرفه سازی مدولار فضای کوچک نمایشگاهی خود را به حداکثر برسانید و از تمامی فضا به نحو احسنت اسفاده نمایید.اگر برای اولین بار است که می خواهید در یک نمایشگاه شرکت کنید می توانید تجهیزات مدولار را بنا به محصول یا خدمات خود به صورت سفارشی خرید کنید و از این تجهیزات در نمایشگاه های بعدی نیز بهره گیرید.با این تصمیم سرمایه گذاری در خصوص غرفه سازی مدولار خود انجام داده اید و تنها با یک بار هزینه می توانید بارها و بارها از این تجهیزات استفاده کنید.اما اگر در شرایطی نیستید که بتوانید تجهیزات را خریداری کنید می توانید از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را در مدت زمان نمایشگاه بنا به سلیقه و نیاز کسب و کار خود اجاره کنید.غرفه سازی مدولار علاوه بر اینکه از نوع غرفه سازی ارزان به شمار می رود در زمان نیز بسیار صرفه جویی می کند و شما در کمترین زمان می توانید غرفه سازی ارزان و البته انعطاف پذیر خود را نسبت به نمایشگاهی که شرکت کرده اید داشته باشید.

مزایای غرفه سازی مدولار به شرح زیر می باشد:
غرفه های نمایشگاهی مدولار در مقایسه با غرفه سازی سفارشی چندین مزیت دارد. همانطورکه اشاره شد،غرفه های مدولار از اجزای قابل بازسازی ساخته شده است، آنها انعطاف پذیری بیشتر و سهولت حمل و نقل را  جهت غرفه سازی با سرعت بالا فراهم می کنند.
غرفه های  مدولار در داخل جعبه های حمل و نقل فشرده بسته بندی می شوند که می تواند موجب حفظ هزینه های ذخیره سازی کم گردد والبته به دلیل استفاده از مواد اولیه سبک وزن مانند آلومنیم و پلاستیک های فشرده  شما قادر خواهید بود در هزینه های نیروی کار و حمل و نقل صرفه جویی گردد. 
تجهیزات نمایشگاهی مدولار از کوچکترین سایز 10×10 تا سایز های مناسب برای جزیره های نمایشگاهی را نیز پوشش می دهد.
علاوه بر مزیت قابل حمل بودن تجهیزات غرفه های مدولار،گرافیک با کیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و هزینه، نگهداری آسان و قابلیت سفارشی سازی این تجهیزات راه حل بسیار مقرون به صرفه ای خواهد بود که غرفه سازی ارزان و البته بسیار مدرن و به روز را به ارمغان می آورد.

غرفه سازی مدولار

تجهیزات غرفه سازی مدولار برای نمایشگاه های متعدد با طرح بندی های مختلف مناسب هستند، مانند انتقال از سایز 20 × 20 ، به ابعادی مانند سایزهای 10 × 10 یا 20 × 30 در آینده.
بنابراین طراحی مدولار راه حلی مقیاس پذیر است و توانایی نمایش مجدد مدولار را برای مکان های مختلف ممکن می سازد. تجهیزات مدولار نمایشگاهی به راحتی قابلیت مونتاژ، جداسازی، حمل و ذخیره را دارا هستند.
با استفاده از اجزای نمایشگاهی مشابه در تنظیمات متعدد، می توانید بطور قابل ملاحظه ای در بودجه مربوط با غرفه سازی های نمایشگاهی خود صرفه جویی کنید و غرفه سازی ارزان را تجربه کنید.
 در حالی که صفحه های مدولار می تواند از طیف وسیعی از طرح های کاتالوگ کسب و کار شما انتخاب شود،
می تواند به صورت کامل و جامع بیان کننده اهداف و ماموریت های کسب وکارتان باشد. 
شرکت های ارائه دهنده غرفه با سیستم مدولار می توانند به شما کمک کنند که برند خود را در ظاهری بسیار جذاب با صفحه نمایش های واقعی که داستان تجاری شما را روایت می کند، به نمایش بگذارد .
اگر شما به یک افق بلندمدت نگاه نکنید، می توانید تجهیزات نمایشگاه مدولار را اجاره کنید و در کسری از هزینه خود مجددا صرفه جویی کنید.
شرکت های ارائه دهنده غرفه با سیستم مدولار  می توانند با ساختاری همراه با لوازم جانبی و لوازم جانبی مورد نیاز کسب و کار شما به تجارتتان کمک کنند.مانند قفسه ها و صفحه های نمایش وکانترهای اطلاعات. بنابراین شما لازم نیست برای تجهیز غرفه مدولار خود به چندین شرکت مراجعه کنند بلکه یکی از این دست شرکت های غرفه سازی معتبر می توانند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشند.
رویکرد سبزتر با استفاده از غرفه سازی مدولار
اجزای آلومینیوم قابل بازیافت با کیفیت بالا طول عمر و قابلیت استفاده مجدد را به ارمغان می آورد. به علاوه، سیستم های مدولار سفارشی، ظرفیت فضای کانتینری را برای کاهش حجم حمل و نقل افزایش می دهند.

سایر مقالات
دکوراسیون فروشگاهی و تأثیر آن در میزان فروش
دکوراسیون فروشگاهی و تأثیر آن در میزان فروش

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش درآمد و فروش محصولات فروشگاه شما بگذارد، طراحی یک دکوراسیون فروشگاهی زیبا برای فروشگاهتان است. طراحی دکوراسیون فروشگاهی یک هنر بسیار کاربردی است که تعداد بسیار کمی از افراد می توانند این کار را به صورت کامل و بدون نقص انجام دهند.

ادامه مطلب
ساخت فوری غرفه نمایشگاهی چگونه انجام می گردد
ساخت فوری غرفه نمایشگاهی چگونه انجام می گردد
ساخت فوری غرفه نمایشگاهی معمولاً در طی مراحل مختلفی انجام می گیرد. طراحی غرفه از مراحل اساسی و مهم در ساخت فوری غرفه نمایشگاهی به حساب می آید.
ادامه مطلب
آشنایی با اهمیت غرفه آرایی نمایشگاهی
آشنایی با اهمیت غرفه آرایی نمایشگاهی
غرفه آرایی نمایشگاهی یکی از مهم ترین عوامل بر جذب بازدید کننده می باشد که در ادامه درباره فاکتورهای موثر در غرفه آرایی نمایشگاهی خوب بیشتر خواهیم گفت.
ادامه مطلب
نقد و بررسی غرفه سازی در نمایشگاه کتاب تهران
نقد و بررسی غرفه سازی در نمایشگاه کتاب تهران
غرفه سازی یکی از کارهای زیربنایی است که هر برند و کسب و کاری برای نمایش محصولات و خدمات خود در نمایشگاه باید انجام دهد. غرفه محلی برای نشان دادن توانمندی ها و دستاوردهای یک کسب و کار است که استفاده بهینه از پتانسیل های آن می تواند فرصت های جدیدی را پیش روی تجارت افراد بگذارد.
ادامه مطلب