بررسی قوانین غرفه سازی نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/04/06

آیا از جدیدترین طرح هایی که برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می شود مطلع هستید؟ آیا می دانید چرا یک سری از غرفه ها دارای مشتری بیشتری هستند اما غرفه های دیگر اغلب خلوت بوده و بازدیدکننده ندارند؟ رعایت اصول غرفه سازی نمایشگاهی بسیار مهم است به طوری که اگر از متدهای صحیحی در این مسیر استفاده شود قطعا به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.

روش های غرفه سازی نمایشگاهی

به طور کلی برای اینکه بتوان از غرفه سازی نمایشگاهی نتیجه صحیحی گرفت باید یک سری اصول به طور حتم رعایت شود ، به عنوان مثال در ابتدا باید فضای مفید هر غرفه مشخص شود و جانمایی هایی که در آن نیاز است تست شده و افراد بتوانند در طراحی خود اصول صحیحی را رعایت کنند. زمانی که تصمیم به غرفه سازی نمایشگاهی باشد باید روشی استفاده شود که حداکثر بهره وری از تمامی پتانسیل فضای موجود در نظر گرفته شود.زیبایی از دیگر مباحثی است که در غرفه سازی نمایشگاهی دیده می شود،  باید بخش های مختلف غرفه ها به طور دقیق زیباسازی شود و فضای داخلی غرفه ها همچون یک مغازه مورد اعتماد نشان داده شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

لزوم ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

می دانیم که ارائه محصولات و به دنبال آن خدمات در هر نمایشگاه به واسطه دکور چینی هایی است که در غرفه ها وجود دارد. در واقع غرفه سازی نمایشگاهی یکی از موثر ترین و همین طور مرسوم ترین روش های تبلیغاتی در شرکت ها محسوب می شود. به طور کلی در غرفه سازی نمایشگاهی از یک سری اشکال خاص در بدنه غرفه به همراه گرافیک بندی و همینطور تصاویر مرتبط استفاده می شود تا فضای موجود باب میل مشتری باشد.

مبرهن است که شکل ظاهری غرفه و همین طور کیفیت اجرایی آن و دکور بندی هایی که برای غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد تاثیر چشم گیری در جذب بازدید کنندگان دارد. بارها دیده شده است که دو غرفه یک محصول مشابه را عرضه می کنند اما یک غرفه از مشتری بیشتری به نسبت گزینه دیگر برخوردار است به نظر شما علت چیست؟ درست حدس زدید این موضوع به دلیل استفاده از غرفه سازی نمایشگاهی اصولی و زیبا است که سبب می شود مشتری از انتخاب خود بسیار مطمئن باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

کارایی غرفه سازی نمایشگاهی

آیا در غرفه سازی نمایشگاهی تنها باید به شکل ظاهری و زیبایی توجه کرد؟ این طور نیست! کارایی غرفه های نمایشگاهی از دیگر مسایل بسیار مهم محسوب می شود که باید به آن توجه کرد. می دانیم که اغلب غرفه ها دارای فضای کوچکی هستند و همین طور واضح است که هزینه بر بودن هر سانتیمتر مربع از غرفه ها سبب می شود که غرفه دار به دنبال روشی باشد که بتواند بهره وری بسیار بالایی از تمامی مساحت غرفه خود داشته باشید به این ترتیب اقداماتی که در غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد باید در جهت کاهش هزینه غرفه سازی باشد به طوری که کیفیت و همین طور اصالت آن حفظ شود. یک نکته بسیار جالب این است که اگر فرد یا گروهی ایده ای در ذهن خود داشته باشد تیم های طراحی ما آن ایده را با متریال های مرسوم ترکیب می کنند و طرحی خاص برای ساخت غرفه نمایشگاهی فراهم خواهند ساخت به این ترتیب خاص بودن طرح غرفه شما خود می تواند یک رمز موفقیت بزرگ محسوب شود.

غرفه

قیمت غرفه سازی نمایشگاه و عوامل موثر

بارها و بارها در خصوص قیمت غرفه سازی نمایشگاهی سوال شده است بهتر است بدانیم که قیمت ها در این زمینه در وضعیت رقابتی بسیار شدید قرار دارد اما با در نظر گرفتن یک سری اصول می توان این طور به یک توازن نسبی در این زمینه دست یافت.

حال می خواهیم در این بخش یک سری عواملی که در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از کف سازی های مرسوم مانند پارکت ها و همین طور متریال های خاص مانند ام دی اف و یا چمن های مصنوعی یکی از عوامل موثر در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی هستند.

گزینه بعدی در خصوص استفاده از اشکال هندسی مرسوم و یا یک سری اشکال خاص است که در طراحی غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود و به راستای آن نیاز به دستگاه های برش خاصی است. در صورتی که بخواهید از طرح های گرافیکی بیش از حد نرمال استفاده کنید قطعا هزینه شما افزایش می یابد.

نورپردازی های کارآمد و کافی و استفاده از نورهای مستقیم و یا غیر مستقیم هر یک دارای قیمت های جداگانه ای هستند. گاه دیده می شود که غرفه داران علاقه مند به گل آرایی در داخل غرفه ها هستند و به وجود فضای سبز اهمیت می دهد. تمامی موارد گفته شده در قیمت طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد.

غرفه نمایشگاهی

در انتخاب شرکت غرفه سازی نمایشگاهی دقت کنید!

در نظر داشته باشید که باید در ابتدای امر تعریف صحیحی از یک غرفه ساز خوب مشخص شود. در شرکت ما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شده و ایده های خود را اعلام کرده و میزان تطبیق آن با فضای غرفه خود را بسنجید. تیم های طراح ما سعی می کنند غرفه را با حداکثر کیفیت و بدون در نظر گرفتن مساحت آن بسازند. این طور که مشخص شده است امکان ارائه پشتیبانی در طول برگزار نیز از سوی تیم های خبره ما وجود دارد.

سایر مقالات
طراحی دکوراسیون فروشگاهی شغل پردرآمد
طراحی دکوراسیون فروشگاهی شغل پردرآمد
دکوراسیون فروشگاهی هنری بسیار جالب و درآمدزا می باشد که فروشگاه شما را به مکانی مناسب برای خریداران و مشتریان تبدیل می کند. با پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی می توانید فروشگاه خود را به قدری زیبا طراحی کنید که مشتریان را مجذوب خود کند
ادامه مطلب
اجرای طراحی دکوراسیون نمایشگاهی
اجرای طراحی دکوراسیون نمایشگاهی
یکی از مجرب‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ی طراحی داخلی و ساخت دکوراسیون نمایشگاهی و فروشگاهی، شرکت رایکا سازان می‌باشد که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و در حال حاضر توانسته است به یکی از موفق‌ترین طراحان داخلی تبدیل شود. همان‌طور که می دانید دکوراسیون نمایشگاهی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت غرفه در زمینه ی فروش و دیگر زمینه‌ها می‌باشد
ادامه مطلب
مزایای غرفه سازی نمایشگاهی چیست
مزایای غرفه سازی نمایشگاهی چیست
یک کسب و کار موفق را با شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاهی گسترش دهید . کار غرفه سازی نمایشگاهی را به رایکا سازان بسپارید و از نتیجه آن مطمئن باشید
ادامه مطلب
نمایشگاه شیرینی و شکلات
نمایشگاه شیرینی و شکلات
صنایع غذایی بی‌شک مهم‌ترین صنعت دنیا است، چرا که به صورت مستقیم با جان و سلامتی مردم ارتباط دارد. این صنایع علاوه بر اینکه تأمین کننده سلامتی نیروی کار در جامعه است، تا حدود زیادی نیز می‌تواند برای کشورها ارزآوری داشته باشد.
ادامه مطلب