نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/04/06

غرفه سازی نمایشگاهی از مبحث های به روزی است که با توجه به افزایش روز افزون برگزاری نمایشگاه ها از جایگاه مناسبی برخوردار شده است. امروزه مدیران دور اندیش و در پی گسترش فعالیت شرکت خود با شرکت در نمایشگاه های سالانه به این مهم پرداخته و با قرار گیری در فضای نمایشگاهی به کسب و کار خود رونق می بخشند.

در نمایشگاه ها به منظور توضیح هر چه بهتر فعالیت مجموعه، غرفه سازی نمایشگاهی دارای جایگاه ویژه ای می باشد تا هم ارائه محصول به درستی صورت پذیرد و هم فضای دل نشینی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه فراهم شود. تمام مراحل غرفه سازی نمایشگاهی با کادر مجرب مشاوران انجام می پذیرد و این اطمینان را برای شرکت ها ایجاد می کند که هیچ گونه نگرانی در خصوص برگزاری نمایشگاه نخواهند داشت. تمام امکانات مورد نیاز شرکت ها در اختیارشان قرار می گیرد تا امکان بهره وری در مدت زمان کوتاه نمایشگاه به حداکثر خود برسد.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بخش های اصلی هر نمایشگاه محسوب می شود. امروزه با برگزاری نمایشگاه های مختلف در سراسر کشور، اولین چیزی که نظر بیننده را برای ارائه محصول در نمایشگاه جلب می کند، غرفه نمایشگاهی هر شرکت می باشد. غرفه نمایشگاهی شرکت برای حضور در نمایشگاه از اهمیت بسزایی برای معرفی درست شرکت برخوردار است. برای داشتن غرفه نمایشگاهی در خور شأن شرکت خود می بایست با مشاوران زبده در این امر مشورت کنید تا در کنار ارائه محصول با کیفیت خود از موقعیت و خدمات مناسب نمایشگاهی بهره مند گردید.

مشاوران زبده با در نظر گرفتن نوع محصول خدمت متناسبی را برای معرفی محصول شما فراهم می کنند و فضای مفرحی را برای حضور در نمایشگاه برای شما فراهم می آورند. غرفه سازی نمایشگاهی از خدمات جدیدی است که می بایست برای ارتقاء کیفیت برگزاری نمایشگاه به روز باشد تا هم بازدیدکنندگان و هم غرفه داران با قرار گرفتن در فضای نمایشگاهی خسته و آزرده خاطر نگردند. این امر مستلزم استفاده از امکانات به روزی است که توسط مشاوران زبده در این عرصه در اختیار غرفه داران عزیز قرار می گیرد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی

مسلماً ساخت غرفه سازی نمایشگاهی با پیچیدگی هایی همراه است که مشاوران خبره در این زمینه راهکار را به خوبی بلد هستند و از تمام تجربه و ایده خود برای محقق شدن این امر بهره می گیرند. در ساخت غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به نوع محصولی که ارائه می شود در ساخت غرفه دقت کافی انجام می شود و از متریال های سبک و در عین حال مقاوم در ساخت غرفه بهره گرفته می شود. ساخت غرفه نمایشگاهی بسته به نوع نمایشگاه متفاوت است. طراحی و چیدمانی که شما برای ارائه محصول خود در نظر می گیرید در ساخت غرفه نمایشگاهی تأثیر بسزایی دارد و مشاوران مجرب تمام تلاش خود را برای تأمین نظر مشتری انجام می دهند تا غرفه نمایشگاهی درخور شرکت مشتری فراهم شود. ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به ابعادی که مشتری مد نظر دارد متفاوت می باشد، اما تمام تلاش مشاوران برای ایجاد غرفه های خوب حتی با ابعاد کوچک نیز در اولویت قرار دارد تا رضایت همه جانبه برای شرکت کنندگان فراهم شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی از اهم موارد در ساخت غرفه است. استفاده از المان های زیبایی شناسی، رنگ بندی متنوع و متریال با کیفیت از ویژگی طراحی یک غرفه خوب است. هرچند تعداد روزهای نمایشگاه کوتاه است اما مدت زمانی که در این فضا سپری می شود زیاد بوده و حضور در نمایشگاه نباید برای بینندگان و غرفه داران خسته کننده شود. استفاده از نورپردازی و رنگ های شاد در دکوراسیون و طراحی غرفه سازی نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است که حتماً این امر مورد توجه مشاوران زبده قرار دارد تا فضای مفرحی را برای حضور در نمایشگاه برای همگان ایجاد کنند.

نوع طراحی غرفه می بایست با نوع محصول ارائه شده همخوانی داشته باشد تا نظر بازدیدکنندگان بیشتری معطوف به آن شود. در طراحی غرفه سازی نمایشگاهی با غیر هم سطح کردن فضای نمایشگاه دید مناسب تری برای بازدیدکنندگان با توجه به ازدحام و شلوغی فضای نمایشگاه ایجاد می شود و همچنین مخاطب بیشتری از غرفه مورد نظر دیدن می کند. هر نوع وسیله دکوراتیو با توجه به نوع شرکت و نمایشگاه برگزار شونده وجود دارد تا فضای ایده آلی را برای ارائه محصولات شرکت کنندگان عزیز به وجود آورد. آلبوم طراحی غرفه سازی نمایشگاه های برگزار شده موجود است تا مشتری را در انتخاب و طراحی غرفه مورد نظر راهنمایی کند. البته هر گونه تغییری متناسب با نیاز مشتری امکان پذیر است و طراحی ها روز به روز متنوع می شوند.

ساخت غرفه نمایشگاهی

تجهیزات غرفه نمایشگاهی

تجهیزات غرفه نمایشگاهی برای تأمین آسایش و رفاه هرچه بیشتر غرفه داران و بازدیدکنندگان در اختیارشان قرار می گیرد. از انواع این تجهیزات می توان به مبلمان، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، آب سرد کن، یخچال، تلویزیون نمایشگاهی برای نمایش محصولات ارائه شده در نمایشگاه در اختیار غرفه داران عزیز قرار می گیرد. انواع صندلی و میز برای برگزاری نشست ها در داخل غرفه با دیزاینی زیبا و طراحی دکور منحصر به فرد برای غرفه داران فراهم می شود. انواع نمایشگرهای لمسی برای توصیف محصول و راهنمایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار داده می شود تا سرعت انتقال و ارائه محصولات نمایشگاهی افزایش یافته و به کیفیت ارائه خدمات افزوده شود.

راه بند و جا کاتالوگی در اختیار غرفه داران قرار داده می شود تا کاتالوگ ها و مسیرهای ورودی و خروجی به غرفه خود را به نحو دلخواه مدیریت کنند. صندلی های جک دار برای قرار گرفتن مسئولین غرفه پشت میزهای کانتر راحتی و آسایش مناسبی را برای توضیح محصولات داخل غرفه فراهم می آورد که این مهم نیز برای غرفه داران در نظر گرفته شده است. آبسردکن و یخچال به منظور پذیرایی غرفه داران از مهمانان خود در اختیارشان قرار داده می شود تا ساعت های طولانی حضور در نمایشگاه به دور از خستگی طی شود و فضای بهتری برای پذیرایی فراهم باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاه

مهم ترین مبحثی که برای غرفه داران عزیز مطرح است قیمت غرفه سازی نمایشگاهی است که با وجود امکانات بی نظیر و طراحی بسیار مطلوب غرفه ها حداقل هزینه در نظر گرفته شده است تا رضایت مندی بالا برای مشتریان حاصل شود. قیمت غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به میزان فضای غرفه و طراحی داخلی آن متفاوت است، اما برای حصول نتیجه بهتر قیمت مناسبی ارائه شده است تا همه شرکت ها اعم از شرکت های به نام و شرکت هایی که در پی گسترش فعالیت خود هستند بتوانند از این خدمات منحصر به فرد استفاده کنند.

اطمینان حاصل کنید که حتی با درخواست غرفه های کوچک از کیفیت ارائه خدمات و طراحی متناسب با فضای شما کاسته نخواهد شد و شرکت تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با پرداخت حداقل هزینه کیفیت مطلوبی را در اختیار مشتریان و غرفه داران عزیز قرار دهد. اولویت مشاوران مجرب در مجموعه، کسب رضایت مندی حداکثر با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه است تا در کنار یکدیگر به پرورش چرخه اقتصادی کشور کمک کنیم.

سایر مقالات
نمایشگاه شیرینی و شکلات
نمایشگاه شیرینی و شکلات
صنایع غذایی بی‌شک مهم‌ترین صنعت دنیا است، چرا که به صورت مستقیم با جان و سلامتی مردم ارتباط دارد. این صنایع علاوه بر اینکه تأمین کننده سلامتی نیروی کار در جامعه است، تا حدود زیادی نیز می‌تواند برای کشورها ارزآوری داشته باشد.
ادامه مطلب
نمایشگاه صنعت ساختمان
نمایشگاه صنعت ساختمان
صنعت ساختمان روزگاری در کشور ما از صنایع پر رونق و پر طرف دار بود. به دلیل گسترده بودن این صنعت، شرکت‌های زیادی هستند که در این زمینه مشغول فعالیت هستند.
ادامه مطلب
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و ترفند های جذب مشتری
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و ترفند های جذب مشتری
دکوراسیون فروشگاه یکی ازعوامل کلیدی و تاثیرگذار بر میزان فروش است. قطعا افرادی که هزینه ای را برای عرصه محصولات خود در نظر می گیرند، به دنبال راهکارهای اساسی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود هستند. در طراحی دکوراسیون فروشگاه  باید به چندین اصل توجه شود که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید. 
ادامه مطلب
غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟
غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟
غرفه سازی نمایشگاهی به معنای ایجاد یک فضای محدود فروشگاهی برای مدت زمان موقت است. در گذشته غرفه سازی به شکل ساده و بی آلایش و با کمترین امکانات انجام می شد.
ادامه مطلب