قیمت های طراحی غرفه های نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/05/02

غرفه نمایشگاهی یکی از هنر هایی است که برای ارائه محصولات به مشتری استفاده می شود. شما می توانید با پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی، محصولات خود را در زیباترین غرفه ها به فروش برسانید. قرار دادن محصولات در غرفه های خاص می تواند مشتری را مجاب به خرید آن کند. بنابراین در صورت بالا بودن قیمت غرفه نمایشگاهی نیز شما سود بسیار زیادی را از ساخت غرفه های زیبا برای محصولات خود می برید.

غرفه نمایشگاهی چیست؟

برای صحبت در مورد قیمت غرفه نمایشگاهی بهتر است ابتدا با خود واژه غرفه نمایشگاهی آشنا شویم. شاید ساده ترین تعریف برای غرفه نمایشگاهی را بتوان این تعریف دانست که غرفه نمایشگاهی همانند یک ویترین برای محصولات شما می باشد، همان طور که شما برای طراحی ویترین تان هزینه ای را پرداخت می کنید می توانید با پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی محصولات خود را به شکل زیبایی ارائه دهید و مشتریان خود را مجاب به خرید از خودتان کنید. ماندگاری زیبایی غرفه در ذهن ها بسیار زیاد می باشد و بنابراین مشتریان شما حتی با وجود این که ممکن است اجناس شما یادشان برود ولی این غرفه ها را هرگز فراموش نمی کنند.

غرفه نمایشگاهی چیست ؟

هنر غرفه سازی

قبل از آن که به فکر پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی بیفتید ابتدا باید به این نکته توجه کنید که غرفه سازی یک هنر و تخصص می باشد که هر کسی قادر به انجام این عملیات و کارها نمی باشد. برای مشاهده یک کار هنری بسیار زیبا شما باید قیمت غرفه نمایشگاهی را بپردازید و سپس منتظر بمانید تا شاهد زیبایی های این هنر باشید. غرفه سازی نیز همانند سایر هنر ها زمان لازم دارد و شما نمی توانید تنها چند ساعت مانده به ارائه محصولاتتان از یک غرفه ساز بخواهید که برای شما وقت بگذارد و کارهای این چنینی معمولا هیچ اثری از یک هنر را در بر ندارند. قیمت غرفه نمایشگاهی معمولا هر چه بیشتر باشد نشان دهنده این است که وقت بیشتری برای انجام کارهایش لازم می باشد.

هنر غرفه سازی

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

برای پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی شما باید با دو واژه غرفه سازی و غرفه آرایی آشنا شوید تا بتوانید قیمت مناسبی را برای هر کدام از این دو عملیات گفته شده بپردازید. غرفه سازی یک عملیات کاملا تخصصی می باشد که فقط عده معدودی از افراد قادر به انجام آن هستند و کسانی در این عملیات و این شغل موفق خواهند بود که تجربیات بسیار زیاد را در حوزه های دکوراسیون و طراحی داخلی داشته باشند و علم این کار را بدانند. غرفه ساز ها برای انجام عملیات و پیاده کردن ایده شما بر روی غرفه حداقل نیاز به 3 الی چهار روز زمان دارند چرا که گروه های متعددی از جمله برقکار ها، تیم نجاری و ... باید فعالیتشان را به صورت همزمان مدیریت کنند. غرفه آرایی اما تفاوت های بسیاری دارد چرا که در این رشته نیازی به ورود تیم نجاری و ... نمی باشد چرا که برای انجام این کار فرض بر این است که غرفه شما ساخته شده است و حال تیم غرفه آرایی به زیبا کردن محیط، برش موکت ها و سایر کارهایی که باعث هنری دیده شدن غرفه شما می شود می پردازند.

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی بنا به شرایطی که مد نظر شما می باشد و نیاز هایی که غرفه مورد نظر شما دارد متغیر می باشد. قیمت غرفه نمایشگاهی ممکن است خیلی بالا شود و این در شرایطی است که غرفه مد نظر شما نیاز به تیم های نجاری و برقکار حرفه ای داشته باشد. با این حال قیمت غرفه نمایشگاهی که به صورت پایه می باشد بدین صورت می باشد: غرفه های تا مساحت 25 متر مربع به ازای هر متر مربع 280 هزار تومان، غرفه های بین 25 متر مربع تا 50 متر مربع به ازای هر متر مربع 260 هزار تومان، غرفه های بین 51 متر مربع تا 100 متر مربع به ازای هر متر مربع 245 هزار تومان، غرفه های بین 101 متر مربع تا 200 متر مربع برای هر متر مربع 230 هزار تومان و در پایان غرفه هایی که دارای مساحتی بیشتر از 200 متر مربع می باشند به ازای هر متر مربع 185 هزار تومان. البته همان طور که گفته شد این قیمت غرفه نمایشگاهی بر اساس شرایط موجود متغیر می باشد و این ها فقط قیمت پایه می باشند.

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

نکاتی درباره غرفه سازی
بعد از صحبت در مورد قیمت غرفه نمایشگاهی بهتر است نکاتی را برای غرفه سازی بهتر و با کیفیت تر بیان کنیم. یکی از مهم ترین نکات در غرفه سازی داشتن یک تیم حرفه ای است که شامل تمامی موارد مورد نیاز برای شما باشد، شما نمی توانید برای هر قسمت از کارهایی که انجام می دهید از یک گروه دیگر نجار و یا برقکار بگیرید. پایه و اساس غرفه سازی خلاقیت می باشد، شما با داشتن خلاقیت می توانید به سرعت پله های رشد و ترقی را در این رشته بالا بروید و به سرعت به شخص معتبر و موفقی تبدیل شوید. سعی کنید در هنگام طراحی غرفه جزئیات را به خوبی نشان دهید، این کار باعث می شود مشتری احساس صمیمیت بیشتری با غرفه پیدا کرده و در نتیجه کار شما سریع تر جواب می دهد.

 

سایر مقالات
اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی استاندارد در جذب مشتری
اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی استاندارد در جذب مشتری
آیا می دانید اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی در جذب مشتری بسیار زیاد است؟ هر ساله در شهرهای مختلف یک سری نمایشگاه برگزار می شود که حجم زیادی از مشتریان را به سمت خود می کشاند به این ترتیب وجود یک دکوراسیون نمایشگاهی مدرن و شیک سبب می شود که حس مثبتی در مشتریان ایجاد شود اعتبار به خرید افزایش یابد.
ادامه مطلب
ساخت غرفه‌های نمایشگاهی
ساخت غرفه‌های نمایشگاهی
غرفه‌های نمایشگاه مکانی برای نشان دادن کالا و یا خدمات ارائه شده از سوی یک کسب و کار هستند و به دلیل درگیر کردن قوای بصری افراد می‌توانند به یکی از مهم‌ترین نقاط تبلیغاتی یک کسب و کار تبدیل شوند.
ادامه مطلب
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
همان طور که می دانید با بهره گیری از غرفه ها، می توان به دستاوردهای گسترده تری برای محصولات و یا خدمات  خود دست یافت. اینکه طراحی غرفه مورد نظر تا چه میزان با محصولات ارائه شده در آن همخوانی دارد و تا چه حد در این طراحی از ابتکار و نوآوری استفاده شده است، نکات مهمی است که قطعا بر بیشتر دیده شدن محصول و خدمات تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
ادامه مطلب
آشنایی با اهمیت غرفه آرایی نمایشگاهی
آشنایی با اهمیت غرفه آرایی نمایشگاهی
غرفه آرایی نمایشگاهی یکی از مهم ترین عوامل بر جذب بازدید کننده می باشد که در ادامه درباره فاکتورهای موثر در غرفه آرایی نمایشگاهی خوب بیشتر خواهیم گفت.
ادامه مطلب