با غرفه سازی نمایشگاهی بیشتر آشنا شوید

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/05/02

امروزه نمایشگاه‌های متعدد در سرتاسر جهان برگزار می شود و دارای هزاران غرفه می باشند که هر محصول خاصی را ارائه می کنند و هر یک از این نمایشگاه ها دارای قیمت غرفه نمایشگاهی متفاوتی می باشد. هرچه قدر این غرفه ها از طراحی های بهتر و جدید تری برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده کنند، مشتری بیشتری را جذب خواهند کرد. در این جا ما شما را با غرفه آرایی نمایشگاه، اهمیت غرفه سازی نمایشگاه، قیمت غرفه نمایشگاهی، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی و... بیشتر آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاه بر اساس نیاز مشتری ها ساخته می شود که در ابتدا با نرم افزارهای سه بعدی نمونه ای از کار برای غرفه داران ارائه می دهند و در صورت مورد قبول بودن قیمت غرفه نمایشگاهی شروع به ساخت آن با تجهیزات و مصالح مورد نیاز می کنند. در ادامه شما را با اهمیت غرفه سازی نمایشگاه و قیمت غرفه نمایشگاهی بیشتر آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

غرفه سازی نمایشگاه

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

اولین قدم در طراحی غرفه سازی نمایشگاه، ارائه خلاقیت در طراحی نوآوری و استفاده مناسب از فضای محدود نمایشگاه می باشد. غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای طراحی شود که در زمان های شلوغ و در مواقع ازدحام جمعیت بتواند مشتری را جذب خود کند و تاثیر گذاری قوی بر وی داشته باشد و از سایر رقبا پیشی بگیرد. این طراحی باید طوری باشد که در زمان کوتاه بازدید برای بازدیدکنندگان، او را به سمت خود بکشاند.

از مواردی که هنگام طراحی غرفه باید به آن توجه شود، قیمت غرفه نمایشگاهی و شخصیت انسان ها می باشد که فرد طراح باید توجه کند که چه چیزهایی شخصیت انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای رسیدن به این هدف فرد می تواند از عنصرهایی مثل رنگ، نور، و... استفاده کند. قیمت غرفه نمایشگاهی نیز تاثیر بسزایی در بودجه برای طراحی آن دارد. در ادامه با قیمت غرفه نمایشگاهی و انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

نکاتی در طراحی غرفه سازی نمایشگاه

پس از این که حضور خود را در نمایشگاه قطعی کردید، و با قیمت غرفه نمایشگاهی کنار آمدید، پس از آن اگر خواستید که شروع به غرفه سازی کنید، سعی کنید که از شرکت هایی که غرفه سازی ارزان را انجام میدهند استفاده کنید. علاوه بر این از غرفه های سبک بیشتر استفاده کنید تا سریع تر  غرفه شما ساخته شود. این تصور که غرفه های ارزان زیبا نیستند یا ضعیف هستند اشتباه است. بلکه جلوه ای زیباتری نسبت به دیگر غرفه های گران قیمت دارد. شما می توانید با کم ترین قیمت غرفه نمایشگاهی خود را زیبا کنید.

غرفه های خلوت بیشتر جذاب به نظر می رسد. به دلیل این که غرفه‌ها طوری طراحی شده است که مشتری از هر سمتی خارج و داخل می شود و ازدحام در آن صورت نمی گیرد. به عنوان مثال، در نمایشگاه های معتبر خارجی  شرکت های اروپایی مطرحی دارای غرفه های خلوت اما با نورپردازی مناسب و پوستر تبلیغاتی فراوان می باشد که هر فردی را می تواند جذب کند.

غرفه سازی نمایشگاهی برای بانک ها

پوسترهای تبلیغاتی

از پوسترهای تبلیغاتی بیشتر استفاده کنید با این کار می توانید با کم ترین قیمت غرفه نمایشگاهی خود را زیبا کنید. شما برای طراحی پوستر تبلیغاتی باید ایده و خلاقیت زیادی را خرج کنید. زیرا شما با داشتن پوسترهای تبلیغاتی جذاب و گویا می توانید فضایی زیبا را در اختیار داشته باشید و داشتن این پوسترها به مشتری حس اعتماد و آرامش را می دهد. ویژگی خوب این پوسترها این است که می توان از آنها مجددا استفاده کرد.

در طراحی ها شاید نام غرفه های لایت را شنیده باشید که برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید به شرکت‌های غرفه سازی مراجعه کنید یا از تجربه متخصصان در این زمینه بهره بگیرید.

قیمت غرفه نمایشگاهی

در انتخاب غرفه نمایشگاه دقت کافی را داشته باشید. بهترین غرفه ها برای طراحی هر نوع غرفه، غرفه های جزیره می باشد که معمولا بالاترین قیمت غرفه نمایشگاهی را دارا می باشد و از هر طرف می توان به آن دسترسی داشت. بعد از این غرفه، غرفه های سه طرف باز نیز گزینه مناسبی می باشد و پس از این غرفه های دو طرف. بدترین نوع غرفه ها نیز غرفه های یک طرف باز می باشد که به ترتیب دارای کمترین قیمت غرفه نمایشگاهی می باشند. بیشتر افرادی که در نمایشگاه می خواهند غرفه داشته باشند زیاد به قیمت غرفه نمایشگاهی توجهی ندارند و غرفه جزیره را دوست دارند انتخاب کنند؛ اما شما باید متناسب با محصولات خود و نوع تبلیغ و طراحی، غرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعضی اوقات حضور نداشتن در برخی از نمایشگاه ها بهتر از حضور داشتن در آن می باشد. زیرا برخی از اوقات نمایشگاه ها غرفه های بد مسیری را در اختیار برخی از شرکت ها قرار می دهند که مشتری های کمی در آن مسیرها رفت و آمد دارند و غرفه دار به هدف خود در آن نمایشگاه نمیرسد زیرا هدف شرکت ها به حضور در نمایشگاه ها بیشتر شناخته شدن می باشد. اما در بعضی مواقع حضور در برخی از نمایشگاه ها فقط هزینه اضافی برای شرکت ها ایجاد می کند و فشارهای مالی را زیادتر می کند و مدیریت را تحت فشار قرار می دهد.

یکی از راه هایی که از غرفه هایی که در مسیرهای با رفت و آمد کم هستند خلاص شویم، استفاده از غرفه های نمایشگاهی فضای باز است. این نکته را باید در نظر داشت که این غرفه ها در فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان گزینه مناسبی نمی باشد. اگر در فصولی از سال مانند بهار و تابستان از این غرفه ها استفاده کنید، مشتری بیشتری را جذب می کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که مشتری در مدت کوتاهی از روبروی غرفه گذر می کند و اگر بتوانید در این مدت کوتاه با استفاده از طراحی های غرفه و کارهای گرافیکی نظر او را جذب کنید، مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد. علاوه بر این باید کارکنان هر غرفه را متناسب با اندازه آن در نظر بگیرید تا بتوانند به خواسته مشتری رسیدگی کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی برای آژانس گردشگری

سایر مقالات
نمایشگاه نساجی
نمایشگاه نساجی
صنعت نساجی یکی از قدیمی ترین صنایع دنیا است که از ابتدای انقلاب صنعتی پا به عرصه وجود گذاشته است. نساجی از پایه های انقلاب صنعتی به شمار می‌آید و از این منظر حائز اهمیت بسیاری است.
ادامه مطلب
طراحی های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی
طراحی های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی

یکی از صنعت های به روز و مدرن امروزی، طراحی داخلی غرفه ها و مراکز تجاری است. دکوراسیون نمایشگاهی خوب به شرایط جذاب غرفه کمک می کند و متناسب با شرایط محصولات گوناگون طراحی می شود. تناسب رنگ پس زمینه و دکور و انتخاب پوشش های مناسب برای کف و دیوار باعث جلب نظر مشتری می شود. استفاده از ایده های خلاقانه به جذابیت هر چه بیشتر غرفه کمک می کند. در این مقاله نکاتی راجع به دکوراسیون نمایشگاهی بیان می کنیم.


ادامه مطلب
نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی
نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی از مبحث های به روزی است که با توجه به افزایش روز افزون برگزاری نمایشگاه ها از جایگاه مناسبی برخوردار شده است. امروزه مدیران دوراندیش و در پی گسترش فعالیت شرکت خود با شرکت در نمایشگاه های سالانه به این مهم پرداخته و با قرار گیری در فضای نمایشگاهی به کسب و کار خود رونق می بخشند.
ادامه مطلب
معرفی شغل غرفه سازی نمایشگاهی
معرفی شغل غرفه سازی نمایشگاهی
هنر غرفه سازی، هنری بسیار زیبا و جالب و جذاب که برای انواع و اقسام مشاغل مناسب می باشد و می توان برای هر یک غرفه ای ساخت. شاید قیمت غرفه نمایشگاهی کمی زیاد باشد ولی بی شک در مقابل زیبایی ها و سودی که ممکن است بیاورد تقریبا هیچ است. پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی ممکن است در ابتدا برای شما سنگین باشد ولی بعد از مدتی متوجه می شوید که مشتریان زیادی فقط برای دیدن غرفه شما وارد غرفه می شوند
ادامه مطلب