بهترین روش غرفه سازی نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/04/06

غرفه سازی نمایشگاهی در این عصر مورد توجه بسیاری از شرکت های بازرگانی و تجاری قرار گرفته است.و از این طریق توانسته اند در تبلیغ محصولات و کالاهای خود موفق شوند. غرفه سازی نمایشگاهی با امکانات و طراحی خاص خود دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

غرفه سازی

امروزه بیشتر شرکت ها برای تبلیغات محصولات خود دست به غرفه سازی نمایشگاهی زده اند و از این طریق می توانند محصولات و کالاهای خود را تبلیغ کنند. غرفه نمایشگی به بخشی از نمایشگاه گفته می شود که شرکت های بسیاری در زمینه تجاری و بازرگانی از آن برای تبلیغات و برای به فروش رساندن کالاها و محصولات خود استفاده می کنند. به عبارتی می توان گفت که محصولات مختلف در این غرفه ها به فروش می رسد؛ و این امکان را به مردمی که در نمایشگاه حضور دارند می دهد که از این محصولات بازدید کنند. در ساخت غرفه نمایشگاهی باید دقت کامل را به کار ببرید، مثلا در غرفه خود طرحی چشم نواز و خوشایندی را ایجاد کنید و پس زمینه خوبی به کار ببرید. شما می توانید با استفاده از دیوارهای لوله و درپوش و پارتیشن های حلقه و قلاب و از دیگر پس زمینه های ارزان در غرفه خود استفاده کنید که هم در جذب بازدیدکنندگان تأثیر بسیاری دارد و هم قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید با خرج هزینه کمی پس زمینه غرفه خود را دیدنی و جالب کنید. شما باید در غرفه سازی نمایشگاهی خود حساسیت زیادی نشان دهید تا بتوانید تبلیغات خوبی در زمینه کاری خود انجام دهید.

غرفه سازی رایکا سازان

غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی باید یک سری نکات را رعایت کنیم. از این نکات می توان به مطابقت از لحاظ تناسب با فضا و حال و هوای نمایشگاه، گیرایی هرچه بیشتر از نظر مخاطبان، کیفیت مناسب تجهیزات و متریال استفاده شده در غرفه و استفاده از فضای محدود غرفه از لحاظ چیدمان و تقسیم بندی مناسب فضا اشاره کرد. با توجه به حساس بودن تبلیغات نمایشگاهی و به دلیل این که زمان محدودی برای برگزاری غرفه های نمایشگاهی تعیین می شود و هم چنین به دلیل داشتن هزینه های بسیار زیاد، باید در انتخاب طراح غرفه خود حساسیت بسیاری نشان دهید. هدف بیشتر غرفه داران از تشکیل غرفه ها، انجام تبلیغات برای کالای خود می باشد؛ و در صورتی که نتوانند به خوبی کالای خود را تبلیغ کنند و توجه مخاطبان را جذب کنند دچار شکست می شوند و ضرر خواهند کرد و هزینه های انجام شده در اهداف تبلیغات نمایشگاهی به باد خواهد رفت.

غرفه سازی رایکا سازان

ساخت غرفه

در ساخت غرفه باید از غرفه ساز ماهر و متخصص کمک بگیرید. چرا که افراد با تخصص و ماهر در این زمینه هم می تواند در طراحی غرفه هزینه های کمتری را برای شما به وجود آورد و هم می تواند بسته به فضای محدود شما یک غرفه بسیار زیبا و دلنشینی را بسازد. غرفه سازی نمایشگاهی برای تبلیغات محصولات شرکت ها موردی بسیار مناسب و تأیید شده می باشد و شرکت ها می توانند از طریق غرفه سازی نمایشگاهی به اهداف خود برسند. امروزه تمامی شرکت ها از غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی بسته به برنامه ریزی صحیح و میزان بودجه، متفاوت است. در برخی نمایشگاه ها می توان با فضای محدود و در عین حال کارآمد، غرفه هایی با قیمت بسیار مناسب را طراحی کرد. اگر شما در ساخت غرفه به موارد ضروری در ساخت اهمیت بدهید و از هزینه های غیر ضروری بپرهیزید و در عین حال یک غرفه بسیار مناسب برای اهداف تبلیغاتی خود بسازید، می توانید با هزینه کم نتیجه بسیار بهتری را کسب کنید و نیاز نیست که بیشتر از بودجه خود خرج کنید. برخی افراد در غرفه سازی نمایشگاهی هزینه های بسیاری خرج می کنند زیرا فکر می کنند با هزینه بیشتر به نتیجه مطلوبی می رسند اما این طور نیست و شما با برنامه ریزی خوب می توانید غرفه ای با قیمت ارزان را تهیه کنید و نیز به هدف خود از ساخت این غرفه ها برسید.

قیمت ارزان غرفه سازی
در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی برای تمامی غرفه داران و تمامی شرکت ها نقطه حائز اهمیتی که وجود دارد قیمت غرفه ها می باشد؛ و همه غرفه داران سعی دارند تا غرفه هایی که می خواهند از  آن ها در تبلیغات خود استفاده کنند، قیمت ارزان تری داشته باشد. مشکلی که در این زمینه برای هر غرفه داری امکان دارد پیش آید، عدم توجه کافی به غرفه سازی با قیمت پایین است که توجه به این بحث باید با برآورد هزینه ها و تعرفه ها در طراحی غرفه به صورت دقیق شکل بگیرد. در بعضی موارد هزینه های غیر ضروری در ساخت و طراحی غرفه ها به این دلیل است که با اینکه بودجه زیادی برای این کار در نظر میگیرید؛ اما ممکن است در محاسبه قیمت ها اشتباهی رخ بدهید و بودجه ای که برای غرفه سازی نمایشگاهی در نظر گرفته اید، حتی نتواند هزینه های اصلی غرفه را تأمین نماید. بنابراین برای طراحی و ساخت غرفه ارزان باید به طور دقیق برنامه ریزی کنید و با توجه به بودجه خود تمامی موارد ضروری در غرفه سازی را در نظر بگیرید تا با کمترین هزینه، غرفه سازی نمایشگاهی به بهترین شکل برای شما انجام شود. 

 

سایر مقالات
اطلاعات مورد نیاز در زمینه طراحی غرفه نمایشگاه اختصاصی
اطلاعات مورد نیاز در زمینه طراحی غرفه نمایشگاه اختصاصی
در این مقاله اطلاعات لازم در زمینه طراحی غرفه نمایشگاه تخصصی را در اختیار شما قرار می دهیم و نکات قابل توجه برای غرفه نمایشگاه تخصصی را بیان خواهیم کرد .
ادامه مطلب
4 اشتباه بزرگ در غرفه سازی نمایشگاهی
4 اشتباه بزرگ در غرفه سازی نمایشگاهی
اشتباهات غرفه سازی نمایشگاهی می توانند مشکلات زیادی را به وجود آورند. در اغلب نمایشگاه ها، می توان به وضوح تعدادی از اشتباهات غرفه سازی نمایشگاهی را دید.
ادامه مطلب
چگونه بودجه غرفه سازی را مدیریت کنیم؟
چگونه بودجه غرفه سازی را مدیریت کنیم؟
نمایشگاه ها محلی برای نمایش دستاوردهای یک برند و یا یک صنعت محسوب می شوند. یکی از مقوله هایی که در سال های اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده، تعداد نمایشگاه های داخلی و خارجی است که در ایران برگزار می شود. این مسئله تا حدودی در تغییر استانداردها موثر است و اهمیت غرفه سازی بهینه را بیش از پیش برای ما روشن می کند.
ادامه مطلب
نکاتی که باید در هنگام غرفه سازی نمایشگاهی به آن توجه کنید
نکاتی که باید در هنگام غرفه سازی نمایشگاهی به آن توجه کنید

غرفه سازی یکی از انواع فعالیت‌های ساخت‌وساز است که عمدتاً در رابطه با فضاهای نمایشگاهی و برپایی نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با فنون معماری و طراحی و همچنین استفاده از خلاقیت و نبوغ، غرفه سازی به یکی از حرفه‌های مهم در جهت معرفی کسب‌وکار تبدیل‌شده است که نقش زیادی در معرفی برند ایفا می‌کند. غرفه سازی به‌ عنوان یک عامل مهم در کسب سهم بیشتر از بازار، تلقی می‌شود.

ادامه مطلب