چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/05/29
اگر یک فروشگاه دار هستید و می خواهید مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه خود جذب نمایید بهتر است به سراغ یک طراحی دکوراسیون فروشگاهی اصولی بروید. ما به شما نکات مهم در طراحی دکوراسیون فروشگاهی را خواهیم گفت پس از آن است که به اهمیت آن پی می برید و به دنبال یک طراح خوب برای طراحی دکوراسیون فروشگاهی خود خواهید بود. پس همراه ما باشید.
چه فروشگاهی دارید؟

 شما صاحب چه فروشگاهی هستید این نکته بسیار بسیار مهم می باشد. طراحی هر فروشگاهی متفاوت می باشد. اگر دارای یک فروشگاه مواد غذایی هستید باید نکات مربوط به فاسد شدن و گرم بودن فروشگاه را نیز در نظر بگیرید ولی اگر فروشگاه کیف و کفش دارید این مورد دیگر مهم و ضروری نخواهد بود.

بسته به نوع فروشگاه شما اصول طراحی داخلی آن نیز متفاوت خواهد بود. همیشه می توانید برای این که بهترین گزینه طراحی فروشگاه خود را ببینید به یک طراح و یک شرکت طراحی داخلی خبره مراجعه نمایید.

چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید-رایکا سازان
نظم و زیبایی در کنار هم در طراحی دکوراسیون

از نکات مهمی که باید در طراحی دکوراسیون فروشگاهی رعایت شود توجه به نظم می باشد. قفسه های فروشگاه باید جوری چیده شده باشند که بتوان به سادگی از میان آن ها عبور کرد و به بخش های دیگر فروشگاه نیز دسترسی آسان داشت. اگر مشتری شما برای رسیدن به یک محصول خاص که مد نظرش است، بخواهد راه پر پیچ و خمی را طی کند دیگر برای خرید مجدد محصول مورد نظرش به فروشگاه شما نخواهد آمد.

نکته دیگر زیبایی می باشد جلوه های بصری همیشه می توانند در دید مشتری شما جذاب باشند و حسی خوبی در وی القا نمایند. می توانید به سادگی با یک طراحی دکوراسیون فروشگاهی عالی نظر مشتری خود را به خرید و سر زدن به فروشگاه تان ترغیب نمایید.

چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید-رایکا سازان
از تمام فضا استفاده نمایید

نکته مهم دیگر که می تواند خیلی به شما در داشتن یک فروشگاه خوب و ایده آل کمک نماید بهره گیری از فضای مفید فروشگاهتان می باشد. به این معنا که باید طراحی قفسه ها به گونه باشد که بیشترین استفاده را بتوان از فضا برد و در واقع قسمت های بلا استفاده در فروشگاه به حداقل برسد.

نکته دیگر برای استفاده از فضا این است که به فاصله بین قفسه ها نیز توجه نمایید. نزدیک بودن بیش از حد قفسه ها شاید بتواند از لحاظ ارائه محصول بیشتر مفید باشد اما برای عبور و مرور مشتریان را از کنار یکدیگر سخت می کند و همان مقوله نظم که بیشتر نیز توضیح دادیم مختل می شود.
یک پیشنهاد خوب

پیشنهاد خوبی که ما برای شما داریم این است که به سراغ یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی و غرفه سازی فروشگاهی بروید. هر چه طراحی دکوراسیون فروشگاهی شما بهتر باشد مطمئنا در روند جذب مشتری و فروش بیشتر شما نیز تسریع ایجاد می شود که این به معنی سود بیشتر برای شماست.

شرکت رایکا سازان این افتخار را داشته است که از سال 87 تاکنون گام های خوبی را در زمینه ساخت و اجرای انواع قفسه های فروشگاهی و طراحی دکوراسیون فروشگاهی برداشته باشد. بخش غرفه سازی و دکوراسیون داخلی در این شرکت طی مدت های طولانی به بهترین نحو پیشرفت داشته است که همین امر نیز باعث محبوبیت کار ما بین سایرین شده است.

چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید-رایکا سازان
خدمات ما در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاهی

ما برای شما بهترین طراحی دکوراسیون فروشگاهی را که متناسب با فضای کلی شما باشد و همچنین با نوع فروشگاه شما هم خوانی داشته باشد را ارائه می دهیم. سپس تصمیم را بر عهده شما قرار می دهیم که از بین طرح های پیشنهادی ما بهترین مورد را هم از نظر زیبایی و از لحاظ قیمتی انتخاب نمایید. پس از آن است که تیم حرفه ای  اجرا و نصب ما وارد عمل می شود. گروه ما که از افراد خبره تشکیل شده است در مناسب ترین زمان برای شما طراحی دکوراسیون فروشگاهی را انجام داده و کار را به صورت کامل تحویل شما خواهند داد. در تمام این مدت می توانید خیالی آسوده داشته باشید. می توانید در سایت ما نمونه کار های طراحی دکوراسیون فروشگاهی را مشاهده نمایید و با اطمینان خاطر کار طراحی دکوراسیون فروشگاهی خود را به دست ما بسپارید.تیم ما با مناسب ترین قیمت ها منحصر به فردترین دکوراسیون را به شما هدیه خواهد داد، همچنین شما می توانید از مشاوره با کارشناسان ما جهت طراحی دکوراسیون فروشگاهی خود استفاده نمایید.

تضمین ما نیز این است که از بهترین جنس ها و متریال ها را  استفاده خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم. در ضمن می توانید سایر کار های خود را نیز برای جذب مشتریان بیشتر به ما بسپارید. ما می توانیم در بخش تبلیغات نیز به کمک شما بیاییم و به شما را در جذب مشتریان بیشتر یاری نماییم.  پس می توانید خدمات ما را به عنوان یک پکیج کامل خریداری نمایید تا از نتیجه کار نیز اطمینان داشته باشید. ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم . برای تماس با ما و دیدن نمونه کار های ما نیز می توانید به سایت ما مراجعه کنید و بیشتر با شرکت ما و خدمات ما در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاهی آشنا شوید.

چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید-رایکا سازان
سایر مقالات
اطلاعات مورد نیاز در زمینه طراحی غرفه نمایشگاه اختصاصی
اطلاعات مورد نیاز در زمینه طراحی غرفه نمایشگاه اختصاصی
در این مقاله اطلاعات لازم در زمینه طراحی غرفه نمایشگاه تخصصی را در اختیار شما قرار می دهیم و نکات قابل توجه برای غرفه نمایشگاه تخصصی را بیان خواهیم کرد .
ادامه مطلب
هر آنچه در مورد غرفه های نمایشگاهی باید بدانیم
هر آنچه در مورد غرفه های نمایشگاهی باید بدانیم
در این مقاله اطلاعات لازم در خصوص غرفه نمایشگاهی و تاثیر طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در جذب مشتری و مخاطب مورد بررسی قرار گرفته است .
ادامه مطلب
چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید
چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید
یک طراحی دکوراسیون فروشگاهی عالی داشته باشید . تیم رایکا سازان به شما کمک می کنند تا بتوانید یک طراحی دکوراسیون فروشگاهی را به بهترین نحو داشته باشید
ادامه مطلب
اهداف داشتن غرفه نمایشگاهی چیست
اهداف داشتن غرفه نمایشگاهی چیست
داشتن غرفه نمایشگاهی فرصتی جهت معرفی کار و محصولات شما به دیگران است. شما می توانید با داشتن غرفه نمایشگاهی با دیگر رقبا به رقابت بپردازید.
ادامه مطلب