اجرای طراحی دکوراسیون نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/06/31

یکی از مجرب‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ی طراحی داخلی و ساخت دکوراسیون نمایشگاهی و فروشگاهی، شرکت رایکا سازان می‌باشد که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و در حال حاضر توانسته است به یکی از موفق‌ترین طراحان داخلی تبدیل شود. همان‌طور که می دانید دکوراسیون نمایشگاهی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت غرفه در زمینه ی فروش و دیگر زمینه‌ها می‌باشد. از این رو غرفه داران در تمام زمینه‌ها ابتدا به فکر ساخت غرفه ای شیک و کلاسیک هستند که مورد پسند مشتریان باشد.

اهمیت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی

داشتن دکوراسیون زیبا و لوکس یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت غرفه داران می‌باشد. زیرا دکوراسیون نمایشگاهی از مهم‌ترین ابزارهای مؤثر در تبلیغات بوده که می‌تواند تا حد زیادی مشتریان را به سمت خود جلب کند. از این رو در حال حاضر بسیاری از غرفه داران سعی کرده اند با ساخت دکوراسیون نمایشگاهی مناسب، نمایشی موفق از غرفه ی خود به جا بگذارند. بدیهی است که اگر غرفه داران از دکوراسیون زیبا با طرح خلاقانه و متناسب با محصول ارائه شده استفاده کند، بازدیدکنندگان آن غرفه چند برابر می‌شوند. اگر شما هم یکی از غرفه دارانی هستید که به دنبال مشتری بیشتر می‌باشید، بهتر است بدانید که می‌توانید با داشتن دکوراسیون نمایشگاهی زیبا از رقبای خود جلو بزنید. البته برای داشتن یک غرفه ی شیک و لوکس باید از شرکت‌های مجرب و با تجربه‌ای مانند شرکت غرفه سازی رایکا سازان کمک بگیرید. با مشارکت با طراحان این شرکت می‌توانید در زمان کمی طرح مورد نظر خود را در اختیار داشته و همچنین پس از پایان نمایشگاه در سریع‌ترین زمان، کار جمع‌آوری غرفه ی خود را توسط تیم رایکا سازان به انجام برسانید.

اهمیت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی

ویژگی های بهترین طراحی دکوراسیون نمایشگاهی

با توجه به اینکه یک دکوراسیون نمایشگاهی باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب را به سوی خود جلب کند، طبیعتاً باید دارای ویژگی‌های مانند اندازه ی مناسب، جذابیت بالا، وضعیت مکانی مناسب، هماهنگی با نوع کالای ارائه شده و قابل درک بودن از سمت بیننده باشد. همچنین دکوراسیون نمایشگاهی باید دارای فضاهای مجزا اعم از فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع‌رسانی، فضای مبلمان اداری، فضای مشاوره و کنفرانس، فضای نمایش‌های تصویری، فضای خدمات و پذیرایی، فضای انبار و فضای آموزشی باشد تا مراجعه‌ کننده در هنگام حضور در غرفه هیچ‌ گونه کم و کاستی را متوجه نشود. در دکوراسیون نمایشگاهی نورپردازی حرف اول را می‌زند. زیرا این مورد از عوامل مهم در جذب مخاطب می‌باشد. نورپردازی غرفه باید به‌گونه‌ای باشد که آرامش را برای بیننده به ارمغان آورده و فضای آرام داخل را از فضای شلوغ بیرون مجزا کند. معمولاً برای این امر استفاده از رنگ‌های گرم و آرامش‌بخش می‌تواند کمک شایانی باشد.

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

استفاده از رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی

با توجه به اینکه هر غرفه نمایشگاهی، محصول خاصی را به نمایش می‌گذارد، باید توجه داشته باشیم که در انتخاب رنگ فضاهای نمایشگاهی دقت زیادی به عمل آید. وسایل و تجهیزات و مبلمان به کار گرفته شده در غرفه باید دارای طیف رنگی مناسبی باشد. به گونه ای که رنگ مبلمان و رنگ دیوارها همخوانی لازم را با یکدیگر و محصول ارائه شده در غرفه داشته باشند. به عنوان مثال می توان برای وسایل گرمایش زا مانند پکیج، بخاری و شوفاژ از رنگ قرمز و برای ارائه وسایل سرمازا از قبیل کولر از رنگ آبی استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

در طراحی نمایشگاه خودرو نکات زیادی را باید رعایت کنیم. دکوراسیون نمایشگاهی اتومبیل باید به گونه‌ای باشد که محیطی گرم و حس مهمان‌نوازی را برای مشتریان فراهم کرده و فضای نمایشگاه را خاص و منحصربه‌ فرد نشان دهد. ازاین‌رو برای دکوراسیون نمایشگاهی این محصول بهتر است از بهترین شرکت‌های غرفه سازی از جمله شرکت رایکا سازان استفاده کنید. مدرن بودن فضای نمایشگاه اتومبیل، حرف اول را می زند. نمایشگاه‌های لوکس برای اینکه جلوه ی خاصی داشته باشد نیاز به نیروهای مجرب و کاردان دارند. نورپردازی در دکوراسیون نمایشگاهی اتومبیل باید به‌گونه‌ای باشد که جلوه ی خودروها بیشتر نشان داده شود و فضایی آرامش بخش برای مشتری به وجود بیاورد.

طراحی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

طراحی دکوراسیون نمایشگاه کتاب

طراحی دکوراسیون نمایشگاهی کتاب به‌طور حتم کاری طاقت‌فرسا و البته جذاب می‌باشد که باید دارای بخش‌های متنوعی بوده و هر کدام از این بخش‌ها طراحی ویژه‌ای را می‌طلبد تا مخاطب لذت کافی را ببرد. طراحی ساده برای نمایشگاه کتاب تاکنون از موفق‌ترین دکوراسیون ها بوده است. زیرا انتخاب طرح‌های شلوغ و عجیب غریب موجب گیج شدن بیننده می‌شود که به هیچ عنوان برای نمایشگاه کتاب توصیه نمی‌شود. استفاده از رنگ‌های گرم در غرفه ی کتاب از دیگر رمزهای موفقیت می‌باشد. مهم‌ترین بخش‌های یک نمایشگاه کتاب شامل آموزشگاه، عوامل ادبی، کتاب‌های صوتی، تیزرهای تبلیغاتی، ویراستاری، انبارداری، توزیع‌کنندگان، ناشران اینترنتی، شرکت‌های گرافیکی، سخت افزارهای الکترونیکی و ... می‌شود.

طراحی دکوراسیون نمایشگاه کتاب

  

سایر مقالات
سفارش جدیدترین غرفه سازی نمایشگاه
سفارش جدیدترین غرفه سازی نمایشگاه

امروزه در نمایشگاه‌ها تنوع غرفه سازی بسیار بالا است، زیرا غرفه‌های نمایشگاهی یکی از روش‌های تبلیغات محصول می‌باشند. با توجه به سلایق مختلفی که وجود دارد انواع گوناگونی از غرفه‌ها توسط شرکت‌های مختلفی ساخته می‌شود که هرکدام از آن‌ها جنس متفاوتی دارد. در ادامه بهترین نوع غرفه سازی را به شما یادآوری خواهیم کرد و در آخر این شما هستید که بنا به سلیقه خود و هزینه‌ای که می‌خواهید تقبل کنید نوع سازه مدنظر را برای غرفه سازی انتخاب خواهید کرد.

ادامه مطلب
اجاره تجهیزات نمایشگاهی
اجاره تجهیزات نمایشگاهی
با استفاده از یکی از خدمات شرکت های غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد سلیقه خود روی آورید.
ادامه مطلب
نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی
نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی از مبحث های به روزی است که با توجه به افزایش روز افزون برگزاری نمایشگاه ها از جایگاه مناسبی برخوردار شده است. امروزه مدیران دوراندیش و در پی گسترش فعالیت شرکت خود با شرکت در نمایشگاه های سالانه به این مهم پرداخته و با قرار گیری در فضای نمایشگاهی به کسب و کار خود رونق می بخشند.
ادامه مطلب
نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن
نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن
دکوراسیون نمایشگاهی مدرن درایجاد فضایی جذاب و دلنشین حائز اهمیت است. در دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، انتخاب رنگ و نورپردازی از امور مهم به شمار می رود.
ادامه مطلب