چندین تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/09/24

تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی از دغدغه های اصلی غرفه سازان و طراحان غرفه نمایشگاهی می باشد. شما می توانید غرفه نمایشگاهی خود را با استفاده از رنگ آمیزی و استنند و غیره به صورت حرفه ای و مدرن به نمایش بگذارید.

تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی

تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی امروزه یکی از مهم ترین عوامل مورد توجه در طراحی غرفه می باشد. شما می توانید با رعایت چند نکته در تزیین غرفه نمایشگاهی، انواعی از غرفه های شیک و منحصر به فرد را داشته باشید. مشتریان و خریدارن بالفعل و بالقوه ی امروزی علاوه بر کیفیت محصول به چگونگی عرضه و تبلیغ آن نیز توجه می کنند. شما ممکن است یک محصول بی نظیر را برای عرضه تولید کنید ولی اگر نتوانید آن را با توجه به استانداردهای موجود ارائه کنید مطمئناً در جذب مشتریان با مشکل مواجه خواهید شد. در ادامه به عواملی که باعث داشتن چندین تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی خواهد شد، می پردازیم.

تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی

استفاده از رنگ مناسب در تزیین غرفه نمایشگاهی

استفاده از رنگ های ترکیبی و هامورنی در تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی بسیار مورد توجه غرفه داران و طراحان غرفه نمایشگاهی واقع شده است. رنگ سفید عمده ترین رنگ در طراحی غرفه ها می باشد چرا که رنگ سفید اعتماد خاصی را در نظر تماشاگران ایجاد می کند و هم چنین فضای غرفه را بزرگ تر نشان می دهد. شما می توانید با توجه به نوع محصولات مورد نمایش خود از رنگ های جذاب دیگر نیز استفاده کنید. با استفاده از رنگ های گرم و جذاب می توانید معجزه ای را در غرفه ی خود ایجاد کنید. اولین عضو حسی بدن هر انسانی که رابطه ی نزدیکی با مغز دارد، چشم می باشد بنابراین ایجاد بهترین و زیباترین عناصر بصری می تواند تأثیر بسیار فوق العاده ای را بر روی مشتریان و مراجعه کنندگان داشته باشد. ترکیب و تناسب رنگ هایی که با هم استفاده می شوند از حساسیت مهمی برخوردار می باشد بنابراین سعی کنید در این مورد دقت بالایی را داشته باشید.

تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی

طراحی کف در تزیین حرفه ای غرفه نمایشگاهی

طراحی کف در تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی یکی دیگر از راه های بسیار مؤثر و مفید در جذب مشتریان و مراجعه کنندگان می باشد. در برخی از غرفه ها به دلیل تراکم زیاد فضای غرفه می توانید مسیرهای راهنمای عبور را بر روی کف زمین طراحی کنید تا مراجعه کنندگان با توجه به محصول مورد علاقه ی خود بتوانند با کمک خطوط روی کف غرفه به هدف خود برسند. طراحی کف علاوه بر اینکه خلاقانه ترین راه در تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی می باشد، می تواند کمک بسیاری برای دسترسی افراد به انواع محصولات باشد. شما می توانید تبلیغات بسیار خلاقانه ای را نیز بر روی کف غرفه ی خود انجام دهید در بسیاری از شرایط تبلیغات خلاقانه بر کف توانسته اثر مثبتی را در نگرش افراد داشته باشد.

تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی

استفاده از استند در تزیین غرفه نمایشگاهی

در تزیین حرفه ای و مدرن غرفه نمایشگاهی استفاده از استند یکی از جدیدترین راه ها برای جذب مشتری می باشد. بسیاری از شرکت کنندگان و دارندگان غرفه در نمایشگاه می توانند با استفاده از استند، اطلاعات بسیار مفید و مختصری را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند. شما می توانید از بهترین و پر فروش ترین محصول خود جهت معرفی از استندهای ایستاده استفاده کنید. در نظر داشته باشید برخی از افراد هستند که فرصت یا حوصله ی سؤال کردن در مورد ویژگی های محصولات شما را نخواهند داشت و شما با تهیه و نصب استند در مورد محصولات خود می توانید اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهید و آنان را برای خرید تشویق کنید.

سایر مقالات
طراحی و دکوراسیون غرفه ی نمایشگاهی
طراحی و دکوراسیون غرفه ی نمایشگاهی
دکوراسیون نمایشگاهی با ایجاد محیطی مناسب و فضای مطلوب نمایانگر محیط اداری و شغل شما خواهد بود. طراحی و دکوراسیون داخلی برای هر محیطی لازم و ضروری است و سبب ایجاد زیبایی، نظم و فضایی مطلوب برای کسب و کار شما خواهد شد.
ادامه مطلب
غرفه سازی در فضای باز
غرفه سازی در فضای باز
غرفه‌ها یکی از ابزارهای قدرتمند برای نمایش کسب و کار در محیط های تجاری و نمایشگاه ها به حساب می آیند. اگر در ساخت غرفه‌ها با بهره گیری از اصول پیش برویم و ضوابط را به درستی رعایت کنیم، نتایج خوبی در نهایت به دست می آید. غرفه‌های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند.
ادامه مطلب
ابعاد مناسب غرفه سازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران
ابعاد مناسب غرفه سازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

وقتی در یک نمایشگاه شرکت می‌کنید، ظاهر غرفه اهمیت خاصی دارد. اینکه اندازه غرفه چقدر باشد، به نوع فعالیت و اهداف شما به شرکت در نمایشگاه بستگی دارد. این طور نیست که بزرگ بودن غرفه برای شما اعتبار به همراه بیاورد. حتی یک غرفه کوچک شاید بتواند اهدافی که برای شرکت در نمایشگاه در نظر دارید، محقق کند.

برای مشخص کردن اندازه یک غرفه باید در نظر داشته باشید که چه تعداد کالا قرار است در آن به نمایش بگذارید. اندازه، حجم و نحوه ارائه محصولات در انتخاب اندازه غرفه بسیار تأثیرگذار هستند.

در این مقاله شما می توانید اطلاعات لازم درباره ابعاد مناسب غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران را کسب نمایید.

ادامه مطلب
ایده طراحی غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته
ایده طراحی غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته
سازه های پیش ساخته نمایشگاهی در تمام اشکال و اندازه ها متناسب با انواع مختلف بودجه کسب و کار شما می باشد.این نوع غرفه های نمایشگاه که از سازه های پیش ساخته استفاده می کنند از قاب های آلومینیومی با پانل های مجهز ساخته می شوند
ادامه مطلب