آموزش های لازم برای طراحی غرفه

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/09/24

با توجه به اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی، در حال حاضر شرکت‌های خدماتی متعددی با نیروهای مجرب اقدام به آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی کرده اند تا هنرجویان و علاقمندان به یادگیری این هنر بتوانند به راحتی این آموزش ها را فرا بگیرند.

آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی

به طور کلی غرفه محل به نمایش گذاشتن یا فروش کالا و خدمات می باشد که با توجه به نزدیک شدن به اهداف و فروش بیشتر در غرفه ها برپایی غرفه در نمایشگاه در حال حاضر طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی از اهمیت بالایی برای شرکت کنندگان نمایشگاه ها برخوردار شده است. نکته قابل توجه در این مبحث توجه به آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی می باشد زیرا این مورد جزو عوامل موثر و مهم در موفقیت هر نمایشگاه می باشد. طراحی غرفه دارای اصول و مبانی خاصی بوده که این امر موجب شده است هر فردی که تمایل به برپایی غرفه نمایشگاهی داشته باشد موظف شود ابتدا آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی را فرا بگیرد.

در حال حاضر شرکت‌های خدماتی متعددی آماده نصب و راه اندازی غرفه نمایشگاهی هستند اما چنان که شما بخواهید خودتان اقدام به آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی کنید می توانید با شرکت در دوره های مربوط به این موضوع این آموزشها را فرا گرفته و در طراحی غرفه نمایشگاهی به کار ببرید.

اصول غرفه سازی

مباحث مهم آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی

تمامی افرادی که علاقه مند به یادگیری اصول اجرا و طراحی غرفه نمایشگاهی هستند از جمله معماران، طراحان داخلی و طراحان صنعتی می توانند در دوره آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت کرده و آموزش های مهم طراحی غرفه را فرا بگیرند. مهمترین سر فصل هایی که در این دوره های آموزشی وجود دارد شامل معرفی فضای نمایشگاهی و نحوه برخورد با آن، تکنیک های طراحی، شناخت فضاهای نمایشگاه، انواع نمایشگاه های داخلی و خارجی، تکنیکهای جلب نظر مشتری، شروع ساخت ساز غرفه، آشنایی با ابزارها و متریال مورد استفاده در ساخت غرفه، هماهنگی و مدیریت اکیپهای اجرایی، مراحل رنگ کاری، آشنایی با انواع نورهای قابل استفاده در غرفه های نمایشگاهی و نحوه نورپردازی، برق کشی غرفه نمایشگاه، روش انتخاب رنگ مناسب برای غرفه و .....می باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

ویژگی های دوره آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی

اگر شما هم قصد شرکت در نمایشگاهی را دارید بهترین راه برای فروش بیشتر خدمات و کالاها داشتن غرفه ای مناسب و زیبا می باشد. توجه داشته باشید که غرفه نمایشگاهی در عین زیبایی و شیک بودن باید کارآمد بوده و فضا مناسبی جهت به نمایش گذاشتن محصول باشد. قبل از شرکت در نمایشگاه و ساخت غرفه لازم است. با شرکتهای خدماتی مشورت نموده و یا به آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی بپردازید. در دوره های آموزشی طراحی غرفه به برنامه ریزی و طراحی سه بعدی محیط ها پرداخته می‌شود که این امر موجب درک بهتر و تشویق هنرجویان شده است. شرکت کنندگان در این دوره ها می توانند ابزار کاربردی مهمی را آموخته و به راحتی بتوانند یک فضا را متناسب با محصول و خدمات ارائه شده تطبیق دهند. با توجه به اهمیت زیاد طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی شرکت در دوره آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی بسیار مورد پسند افراد واقع شده است.

غرفه سازی نمایشگاهی

اطلاعات مورد نیاز برای طراحی غرفه نمایشگاهی

برای شرکت در دوره های آموزشی طراحی غرفه نمایشگاهی نیاز به پیش اطلاعاتی می باشد که مهمترین این اطلاعات شامل شناخت بخش های مختلف غرفه، قوانین و ضوابط طراحی غرفه، شناخت انواع غرفه ها از نظر ساختاری، اطلاع از انواع سبک های طراحی از جمله سبک کلاسیک و سبک مدرن، به دست آوردن اطلاعات کافی از ساخته هر غرفه و مشارکت با غرفه دار، اطلاع از نیازهای مشارکت کننده و شناخت محصولات، ویترین، انباری و تجهیزات غرفه، دریافت اطلاعات سازمانی مشارکت کننده، کسب انتخاب سبک غرفه به صورت محصور یا باز، انتخاب نوع طراحی سازه غرفه، توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای ساخت غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد که داشتن این اطلاعات میتواند کمک کند تا هنرجو مدل مورد نظر مشتری را بهتر طراحی کرده و مناسب کالا و مکان این غرفه را ارائه دهد.

سایر مقالات
نکات مهم در یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن
نکات مهم در یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن
دکوراسیون فروشگاهی مدرن در جذب مشتریان همواره نقش بسیار مهمی داشته است. به راحتی می توانید به یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن و شیک دست یابید
ادامه مطلب
تاثیر غرفه نمایشگاهی در برندینگ
تاثیر غرفه نمایشگاهی در برندینگ
تاثیر غرفه نمایشگاهی در برندینگ بسیار مهم و همواره مثبت می باشد در اینجا به نکات مهمی در مورد تاثیر غرفه نمایشگاهی در برندینگ اشاره شده است.
ادامه مطلب
استاندارد های فضاهای نمایشگاهی
استاندارد های فضاهای نمایشگاهی
هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد 
ادامه مطلب
آیتم های تاثیر گذار در جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی
آیتم های تاثیر گذار در جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی
غرفه نمایشگاهی می تواند تأثیر بسیاری بر جلب توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان داشته باشد. لذا طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا و جذاب از اهمیت بسیاری برخوردار است.
ادامه مطلب