غرفه سازی ارزان و در عین حال جذاب و شیک

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/09/24

هر ساله در اکثر کشورها از جمله کشور ما نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود که هر کدام اهداف مختلفی دارند. در این بین اکثر شرکت کنندگان نمایشگاه به دنبال شرکتی برای غرفه سازی ارزان هستند و سعی می کنند غرفه ای بسازند که علاوه بر زیبا و شیک بودن، هزینه پایینی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با غرفه سازی و نکات مهم در غرفه سازی در این مقاله همراه ما باشید.

غرفه سازی چیست

برای حضور موفق در نمایشگاه ها باید به نکات زیادی توجه کنید که یکی از این نکات غرفه نمایشگاهی و نحوه ساخت و تجهیز آن است. امروزه غرفه سازی به عنوان یکی از راه های معرفی و ارائه محصول و خدمات است که می تواند یک تبلیغ بزرگ برای کسب و کار شما باشد.

در نمایشگاه ها اولین چیزی که باعث جلب توجه یک برند می شود، غرفه آن کسب و کار است. در واقع هرچه غرفه شما زیباتر و حرفه ای تر ساخته شود، باعث جلب توجه بیشتر می شود و افراد را به سمت غرفه شما جذب می کند. امکانات یک غرفه نمایشگاهی معمولا شامل ویترین نمایش محصول، کفپوش، میزهای معرفی محصول، گل آرایی و پوسترهای نصب شده در غرفه است که هر کدام از این موارد نقش مهمی در زیبایی غرفه دارند.

غرفه نمایشگاهی ارزان

نکات مهم در غرفه سازی ارزان و شیک

در این قسمت چند مورد از مهمترین نکات در مورد غرفه سازی ارزان ولی زیبا و شیک را برای شما آورده ایم:

در غرفه سازی ارزان باید به این نکته توجه کنید که کفپوش غرفه شما با سایر قسمت های غرفه هماهنگ باشد. برای این کار می توانید از کاشی، کف مرتفع و یا کفپوش چوب جنگلی استفاده کنید.
شما باید لوگوی شرکت خود را به طور برجسته روی دیوار و ورودی غرفه نصب کنید تا بیشتر به چشم مخاطبان بیاید.
سعی کنید تا حد امکان برای غرفه آرایی از رنگ مربوط به شرکت خود استفاده کنید. این کار باعث ماندگاری بیشتر شما در ذهن مخاطبان می شود.
استفاده از ایده های خاص می تواند باعث جلب توجه مخاطبان و ماندگاری بیشتر شما در ذهن مخاطبان شود. استفاده از محصولات شرکت برای فضاسازی و طراحی غرفه یکی از این ایده های جذاب است.
یکی دیگر از نکات مهم در غرفه سازی، نورپردازی غرفه است. نورپردازی مناسب می تواند غرفه شما را متفاوت و زیبا جلوه دهد.

غرفه سازی ارزان و شیک توسط شرکت ما

برخلاف تفکر نهادینه شده در بین افراد، ساخت غرفه و شرکت در نمایشگاه ها کار چندان سختی نیست و شما می توانید با انجام هزینه های کم، یک غرفه جذاب و شیک را برای خود ایجاد کنید و در نمایشگاه مورد نظر شرکت کنید. در نظر گرفتن بودجه زیاد برای ساخت غرفه در اکثر موارد باعث ایجاد هزینه های غیر ضروری می شود. البته هزینه ای که برای غرفه سازی ارزان در نظر می گیرید نباید خیلی پایین باشد تا حداقل بتوان موارد مورد نیاز برای ساخت غرفه نمایشگاهی را با آن تامین کرد. اگر به دنبال یک شرکت برای غرفه سازی ارزان و شیک هستید، می توانید از خدمات شرکت ما در این زمینه استفاده کنید. شرکت ما با بهره گیری از تجهیزات مناسب و افراد مجرب، شما را در ساخت غرفه شیک و زیبا و در عین حال ارزان قیمت یاری می کند.

غرفه نمایشگاهی ارزان

مزایای غرفه سازی ارزان و شیک

 شیک و زیبا بودن غرفه نمایشگاهی شما اولین قدمی است که بازدیدکنندگان نمایشگاه را به سمت شما می کشاند. در ادامه مهمترین مزایای ساخت غرفه شیک را برای شما آورده ایم :

طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی به هویت سازی شرکت شما کمک زیادی می کند و به نوعی اعتبار شرکت را افزایش می دهد.
غرفه سازی ارزان و زیبا به شما کمک می کند بازدیدکنندگان نمایشگاه را بیشتر به سمت خود جذب کنید.
غرفه سازی ارزان و شیک به شما این امکان را می دهد تا با هزینه پایین، یک غرفه شیک را برای خود آماده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

غرفه نمایشگاهی ارزان

سایر مقالات
مراحل اجاره غرفه نمایشگاهی
مراحل اجاره غرفه نمایشگاهی
غرفه‌های نمایشگاهی از مهم‌ترین مؤلفه‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هستند. غرفه‌های نمایشگاهی به دلیل اهمیت بالایی که در جذب و متقاعد کردن مخاطبان و بهبود کسب و کارهای مختلف دارند، همواره مورد توجه برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و سایر افراد دست اندرکار در زمینه‌های مرتبط هستند.
ادامه مطلب
غرفه آرایی نمایشگاهی چیست؟
غرفه آرایی نمایشگاهی چیست؟
در غرفه آرایی نمایشگاه باید تا حد ممکن تلاش شود تا همه چیر به بهترین نحو در جای خود قرار گیرد.بنابراین طراح غرفه وظیفه دارد تا جایی که ممکن است بهترین طرح را برای غرفه ارائه دهد. 
ادامه مطلب
آیتم های مهم بازاریابی غرفه نمایشگاهی
آیتم های مهم بازاریابی غرفه نمایشگاهی
طراحی غرفه نمایشگاه یک عامل بسیار مهم برای جلب توجه مشتری و افزایش بازده کار است. طراحی غرفه نمایشگاه باید بیانگر اهداف و نیاز های شرکت باشد.     
ادامه مطلب
اصول طراحی غرفه های نمایشگاه
اصول طراحی غرفه های نمایشگاه
در طراحی غرفه های نمایشگاهی باید به اصول و تکنیک های خاصی توجه شود. چرا که سهل انگاری در ساخت غرفه، موجب شکست در فروش محصولات می شود. از جمله اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ادامه مطلب