ساخت فوری غرفه نمایشگاهی چگونه انجام می گردد

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/10/15

شرکت کنندگانی که در نمایشگاه های مختلف شرکت می کنند برای اینکه برند و محصولات خود را بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند از غرفه های نمایشگاهی استفاده می کنند. گاهی ممکن است به دلیل نیاز سریع، ساخت فوری غرفه نمایشگاهی انجام شود. برای ساخت این غرفه ها از مواد اولیه گوناگونی مطابق با نیاز نمایشگاه استفاده می شود. غرفه های پیش ساخته از جمله غرفه های فوری هستند که می توان برای شرکت در نمایشگاه های مختلف استفاده کرد. ساخت غرفه های پیش ساخته با سرعت بالایی صورت می گیرد.

غرفه سازی نمایشگاهی

در نمایشگاه های مختلفی که برگزار می شود، یک مورد بسیار تأثیر گذار برای نمایشگاه ها وجود دارد که طراحی غرفه های نمایشگاه می باشد. سالانه نمایشگاه های بسیاری در شهرهای مختلف برگزار می شود که برندهای مختلفی از محصولات گوناگون در این نمایشگاه ها عرضه می شوند. در استان هایی که نمایشگاه های مختلف در آن ها برگزار می شود، رقابت شدید بین برگزارکنندگان نمایشگاه در ساخت غرفه ها می باشد. با غرفه سازی نمایشگاهی محصولات موجود در نمایشگاه بهتر عرضه خواهند شد و بازدید کنندگان از آن بهتر می توانند دیدن کنند. در بین شرکت کنندگان مختلف که در نمایشگاه ها شرکت می کنند، به کار بردن خلاقیت برای ساخت غرفه نمایشگاهی سبب می شود شما در بین رقبای مختلف موفقیت بهتری به دست آورید.

غرفه نمایشگاهی

ساخت فوری غرفه نمایشگاهی

گاهی برخی از شرکت کنندگان نمایشگاه ها نیاز فوری به غرفه نمایشگاهی پیدا می کنند، بنابراین با کمک گرفتن از شرکت های ساخت غرفه نمایشگاهی، خیلی زود غرفه مورد نظر را تهیه می کنند. شرکت کنندگانی که در این نمایشگاه ها شرکت می کنند برای ساخت غرفه های خود موارد مختلفی را در نظر می گیرند و با شرکت های مربوط به ساخت فوری غرفه نمایشگاهی قرارداد بسته و این غرفه ها را متناسب با نوع نمایشگاه و محصولات آن در مدل های مختلف می سازند. بنابراین ساخت فوری غرفه نمایشگاهی با قیمت های مختلفی انجام می شود.

غرفه های پیش ساخته از نمونه های رایج جهت استفاده در غرفه سازی نمایشگاهی هستند. تکه های این غرفه ها معمولا به صورت ماژولار به هم اتصال پیدا می کنند و در نهایت غرفه ای کامل را ایجاد می کنند. بهترین گزینه برای ساخت فوری غرفه نمایشگاهی استفاده از غرفه های پیش ساخته می باشد. این غرفه ها با قیمت ارزان تری عرضه می شوند. سرعت اجزا و هنگام ساخت غرفه های پیش ساخته بسیار سریع می باشد.

غرفه نمایشگاهی

عمومی یا خصوصی بودن غرفه های نمایشگاهی

یکی از موارد مهم که برای ساخت فوری غرفه های نمایشگاهی در نظر گرفته می شود، نوع غرفه نمایشگاهی است. برای نمایشگاه هایی که به صورت عمومی هستند، بهتر است ساخت فوری غرفه نمایشگاهی را به صورت باز انجام داد تا فضای غرفه کوچک نباشد. غرفه آرایی نیز دارای اهمیت بسیار می باشد. برای غرفه آرایی بهتر است مسیر مشخصی را برای ورود و خروج بازدیدکنندگان تعیین کرد. همچنین بهتر است اسباب دست و پا گیر در داخل غرفه وجود نداشته باشد.

غرفه نمایشگاهی

مراحل ساخت فوری غرفه نمایشگاهی

برای ساخت فوری غرفه نمایشگاهی سوالی که به ذهن اکثر افراد می رسد این است ساخت این غرفه ها چه مدت زمانی طول خواهد کشید. ساخت غرفه نمایشگاهی در مراحل مختلفی انجام می گیرد. معمولا مرحله طراحی غرفه زمان بیشتری به طول خواهد انجامید. ممکن است در طراحی غرفه نمایشگاهی چند بار طراحی اولیه تغییر پیدا کند. فرآیند ساخت غرفه نمایشگاهی معمولا بدین شرح است که پس از تأیید طراحی ساخت فوری غرفه نمایشگاهی آغاز می شود. برش چوب ها، پلکسی ها و ام دی اف های غرفه نمایشگاهی طبق طراحی انجام می شود. هماهنگی بین اجزای برش داده شده چک شده و سپس برای فرستادن به محل نمایشگاه آماده می شوند. سپس فضا سازی و اتصال اجزا در نمایشگاه انجام می شود. اگر غرفه ها نیاز به رنگ داشته باشند، عمل رنگ آمیزی روی آن ها انجام می گیرد. در نهایت آخرین مرحله ساخت فوری غرفه نمایشگاهی کف سازی آن می باشد.

سایر مقالات
اهمیت انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی
اهمیت انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی
یکی از فاکتور های مهم در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی انتخاب رنگ مناسب است. در این مقاله به اهمیت انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی می پردازیم.
ادامه مطلب
نقد و بررسی غرفه سازی در نمایشگاه کتاب تهران
نقد و بررسی غرفه سازی در نمایشگاه کتاب تهران
غرفه سازی یکی از کارهای زیربنایی است که هر برند و کسب و کاری برای نمایش محصولات و خدمات خود در نمایشگاه باید انجام دهد. غرفه محلی برای نشان دادن توانمندی ها و دستاوردهای یک کسب و کار است که استفاده بهینه از پتانسیل های آن می تواند فرصت های جدیدی را پیش روی تجارت افراد بگذارد.
ادامه مطلب
نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن
نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن
دکوراسیون نمایشگاهی مدرن درایجاد فضایی جذاب و دلنشین حائز اهمیت است. در دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، انتخاب رنگ و نورپردازی از امور مهم به شمار می رود.
ادامه مطلب
نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی
نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی از مبحث های به روزی است که با توجه به افزایش روز افزون برگزاری نمایشگاه ها از جایگاه مناسبی برخوردار شده است. امروزه مدیران دوراندیش و در پی گسترش فعالیت شرکت خود با شرکت در نمایشگاه های سالانه به این مهم پرداخته و با قرار گیری در فضای نمایشگاهی به کسب و کار خود رونق می بخشند.
ادامه مطلب