تمامی راه های جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی

ناشر : غرفه سازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/10/15

جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که افزایش بازدید کنندگان سبب افزایش فروش و میزان بهره خواهد شد. راهکارهای بسیاری در جهت جلب توجه مشتریان وجود خواهد داشت که می توانید با توجه به راهکار های ذکر شده غرفه خود را مورد توجه بسیاری قرار دهید. طراحی غرفه و همچنین شیک بودن آن از عواملی به حساب می آید که سبب جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی خواهد شد.

راهکار های جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی

امروزه غرفه های نمایشگاهی بخش عظیمی از بازار را به دست گرفته اند و فروشی به مراتب بیشتر از مغازه های معمولی دارند. غرفه های نمایشگاهی باید به گونه ای طراحی و آماده شوند تا مورد توجه مشتری قرار گیرند و میزان خرید خود را به حداکثر برسانند. نکته اولی که باید حتما رعایت شود زیبایی ظاهری غرفه است که باید حتما به آن توجه شود. از عواملی که سبب جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی خواهد شد، تمیز بودن و متمرکز بودن غرفه است که هرچه غرفه زیباتر باشد قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت. از عوامل دیگر حائز اهمیت می توان به دکوراسیون غرفه نمایشگاهی اشاره کرد که عدم شلوغی و همچنین جلوگیری از ایجاد خلا در چیدمان سبب زیباتر شدن نمای غرفه خواهد شد. همچنین فروش کالایی اختصاصی نیز مشتریان بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

غرفه نمایشگاهی

شیک بودن غرفه و جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی

چنانچه در بخش قبل نیز به آن اشاره شد باید شیک و زیبا بودن غرفه را در نظر بگیرید چرا که یکی از مهم ترین عوامل جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی به حساب می آید. شیک بودن غرفه را باید از دیوارهای آن شروع کنید و با تزئین زیبای دیوار غرفه خود و ترجیحا استفاده از رنگ های روشن غرفه خود را زیباتر جلوه دهید. پس از دیوار باید به چیدمان اهمیت دهید که هر کالایی را در سرجای خود قرار دهید. نوع چیدمان نیز متفاوت خواهد بود که باید اجناس را به گونه ای قرار دهید که زیبایی آن از دور قابل تشخیص باشد و سبب جلب توجه مشتری شود. در تمامی روز ها باید اجناس خود را تمیز نگه دارید تا براقیت محصولاتتان نیز سبب جلب توجه مشتریان شود.

غرفه نمایشگاهی

طراحی سبب جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی

طراحی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی خواهد بود. طراحی غرفه همانطور که از اسم آن نیز پیداست تغییرات فراوانی در غرفه ایجاد خواهد کرد و قطعا آن را برای به نمایش در آوردن اجناس آماده خواهد کرد. بهتر است طراحی غرفه خود را به یک شرکت غرفه سازی بسپارید تا به وسیله کمک گرفتن از کارشناسان این شرکت ها بتوانید غرفه ای زیباتر و در نتیجه میزان فروش بیشتری نیز داشته باشید. قطعا طراحی غرفه رنگ و بوی غرفه را عوض خواهد کرد و سبب هرچه زیباتر شدن آن خواهد شد که این امر در برندیگ غرفه نمایشگاهی بسیار موثر است. طراحی زیبای غرفه به جنس شما ارزش خواهد بخشید و سبب جلب توجه مشتری خواهد شد چرا که لوکس بودن در انتخاب تاثیر فراوانی خواهد گذاشت. همچنین اخلاق فروشنده نیز در بازاریابی موثر خواهد بود که باید شیوه برخورد خود را رعایت نماید.

غرفه نمایشگاهی

بهترین راهکار های جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی

راهکارهای متفاوتی جهت جلب مشتری وجود خواهد داشت و بازاریابی غرفه های نمایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید تا بحال دیده اید که در جلوی فروشگاه های عطر فروشی مقداری عطر بر روی کاغذ کوچکی زده و به عنوان تبلیغات پخش می شود، که امری موثر در افزایش بازدیدکنندگان خواهد شد که می توانید با پخش کارت مخصوص غرفه خود اقدام به تبلیغات غرفه خود نمایید. همچنین می توانید با کمک گرفتن از یک تلویزیون بزرگ که کیفیت اجناس شما را به نمایش درآورده است در بخش جلویی غرفه خود سبب جلب توجه مشتریان شوید. همچنین می توانید با کمک گرفتن از یک آهنگ ملایم سبب جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی شوید. تک بودن اجناس شما از جمله عوامل قابل توجه می باشد چرا که در صورتی که تنها یکی از غرفه ها محصولی را ارائه دهد قطعا مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

 
سایر مقالات
توضیحاتی در مورد گرید غرفه سازی
توضیحاتی در مورد گرید غرفه سازی
گرید غرفه سازی باعث شده است تا غرفه سازان از بهترین دیزاین ها استفاده کنند. گرید غرفه سازی دارای رتبه های گوناگونی است که برترین آن A می باشد.
ادامه مطلب
تقویم نمایشگاه‌های بین المللی
تقویم نمایشگاه‌های بین المللی
برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی یکی از نمودهای صنعتی شدن در کشورهای مختلف به حساب می‌آید. اهداف و سیاست‌های مختلفی به واسطه برپایی نمایشگاه‌های بین المللی در شهرهای مختلف کشور دنبال می شوند که دستیابی به آن‌ها می تواند گامی مهم در راستای پیشرفت تکنولوژی و بهبود اقتصاد در منطقه ما بردارد.
ادامه مطلب
چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید
چگونه بهترین دکوراسیون فروشگاهی را داشته باشید
یک طراحی دکوراسیون فروشگاهی عالی داشته باشید . تیم رایکا سازان به شما کمک می کنند تا بتوانید یک طراحی دکوراسیون فروشگاهی را به بهترین نحو داشته باشید
ادامه مطلب
آیتم های مهم در غرفه آرایی نمایشگاهی
آیتم های مهم در غرفه آرایی نمایشگاهی
غرفه آرایی نمایشگاهی یکی از مهمترین کارهایی است که باید پیش از شروع نمایشگاه انجام دهید. غرفه آرایی خوب شما را در پیش برد اهدافتان کمک خواهد کرد.
ادامه مطلب