طراحی دکوراسیون فروشگاهی و جذب مشتری

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/05/06

امروزه طراحی دکوراسیون فروشگاهی به عنوان یک هنر بسیار مورد توجه فروشندگان قرار گرفته است. قیمت دکوراسیون فروشگاهی نسبت به نوع خدمات و متریال هایی که استفاده می کنند متفاوت است. طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید با توجه به نوع محصول مورد فروش، برند، فضا و… به صورت جداگانه و منحصر به‌ فرد صورت بگیرد و با استفاده از نقشه و طراحی ویژه از اسباب و لوازم خوب استفاده شود.

دکوراسیون فروشگاهی لباس

طراحی دکوراسیون فروشگاهی
به مجموعه کارها و فرایندهایی که فضای داخلی فروشگاه را تغییر می دهد دکوراسیون فروشگاهی گفته می شود. در دکوراسیون فروشگاه شما باید خلاقیت و هنر را در کنار روانشناسی داشته باشید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید.
هر انسانی به صورت ذاتی به سمت اشیا زیبا و منحصر به فرد اطراف خود جذب می شود. بنابراین طراحی یک دکوراسیون زیبا و در عین حال منحصر به فرد بی شک افراد زیادی را به تماشای خود ترغیب می کند.
داشتن خلاقیت برای طراحی دکوراسیون می‌ تواند با استفاده از مواد اولیه ساده مانند چند تخته چوب فضا را به گونه‌ای تغییر دهد که علاوه بر زیبایی، حس آرامش و آسایش را نیز منتقل کند.
قیمت دکوراسیون فروشگاهی در فروشگاه های مختلف با توجه به وسعت، جنس مواد بکار برده شده و ... تعیین می شود. پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی نسبت به جذب مشتری که در پی آن خواهد داشت بسیار ناچیز خواهد بود.

دکوراسیون فروشگاهی لباس

تاثیر دکوراسیون فروشگاهی در جذب مشتری
طراحی دکوراسیون فروشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است. باید توجه داشته باشید وقتی مشتری وارد فروشگاه می‌ شود تا زمانی که کالا را انتخاب و خریداری می ‌کند یا به سمت اجناس و محصولات دیگر نیز می رود همه و همه به نحوه ی طراحی دکوراسیون فروشگاهی شما بستگی دارد.

خاص و منحصر به فرد بودن دکوراسیون فروشگاهی شما باعث می‌ شود تا در ذهن مشتری هایتان ماندگار شوید. فروشندگان و صاحبان بوتیک ها روزبه روز بیشتر به طراحی دکوراسیون مغازه شان روی می آورند و با توجه به مناسب بودن قیمت دکوراسیون فروشگاهی رایکا سازان ترجیح می دهند تیم متخصص رایکا سازان این کار را انجام دهد.

مشتری با ورود به فروشگاه در نگاه اول فروشگاه را ارزیابی می ‌کند. در این مرحله اگر دکوراسیون فروشگاه برای مشتری جذاب و خیره کننده باشد مشتری را مشتاق می ‌کند اجناس و محصولات داخل فروشگاه را مشاهده کند. طراحی و دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه ای صورت پذیرد که حس کنجکاوی و به دنبال گشتن مشتری را برانگیزد.

شما می توانید برای خرید بیشتر مشتری محصولات مرتبط با یکدیگر مثلا اجناس مربوط به یک فصل را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار دهید که مشتری با مشاهده محصولات نیاز به آنها را در کنار یکدیگر احساس کند و ترغیب به خرید لحظه محصولات بیشتری شود.

​بهتر است برای انتخاب یک تیم حرفه ای و با تجربه به کاتالوگ طراحی های انجام داده شده و قیمت دکوراسیون فروشگاهی آن ها توجه بنمایید تا بتوانید طراحی فروشگاه خود را به یک شرکت مطمئن با قیمت دکوراسیون فروشگاهی مناسب بسپارید.

طراحی ویترین فروشگاه

در طراحی دکوراسیون فروشگاه ویترین مغازه نقش بسیار مهمی دارد. ویترین مغازه به عنوان نماینده اجناس داخلی مغازه را برای اشخاصی که در محیط بیرون قرار دارند به نمایش می ‌گذارد. هرچقدر ویترین مغازه شما طراحی خاص تر و ویژه تری داشته باشد و در عین حال بتواند اجناس و کالاهای داخل مغازه را بهتر معرفی کند؛ افراد بیشتری را به وارد شدن به فروشگاه ترغیب می کند.

چیدمان درست، رنگ بندی و نورپردازی جدید در ویترین مغازه کمک بسیاری به جلب نظر مشتری به سمت فروشگاه می ‌کند. دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بیننده را به مشتری تبدیل کند. در ساخت دکوراسیون باید از بهترین مواد و متریال ها استفاده شود. قیمت دکوراسیون فروشگاهی با توجه به جنس مواد به کار برده شده در طراحی تفاوت می کند.

طراحی ویترین فروشگاه 

توجه به چند نکته در طراحی دکوراسیون فروشگاهی

یکی از مهمترین و در عین حال ساده ترین نکات طراحی و دکوراسیون فروشگاهی نحوه نورپردازی محیط است. قیمت دکوراسیون فروشگاهی با رنگ بندی و نورپردازی مدرن مقرون به صرفه تر و ارزان تر است.

در طراحی داخلی فروشگاه باید تمامی فضا به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد. احساس آرامش و راحتی مشتری در هنگام ورود به فروشگاه باعث می شود مشتری با خیالی آسوده از تماشای اجناس داخل مغازه لذت ببرد و به انتخاب کالای مورد نظر خود بپردازد.

در طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به سن، جنس و…  افراد مراجعه کننده به فروشگاه توجه شود تا طراحی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که هر سلیقه و قشری را در بر گیرد و رضایت عموم را در پی داشته باشد. توجه داشتن به تمامی نکات در کنار یک دیگر و طراحی یک نقشه مناسب نیازمند مهارت و داشتن تجربه کافی است و پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی در مقابل داشتن یک طراحی منحصر به فرد بسیار مقرون به صرفه است.

قرار دادن حق انتخاب زیاد مشتری را دچار سردرگمی می‌ کند و در نهایت ترجیح می دهد انتخابی نداشته باشد. پس لازم نیست فروشگاهی پر از جنس و کالا داشته باشیم.

اگر فروشگاه شما دارای چند محصول برای فروش است می‌ توان این محصولات را در کنار یکدیگر به طوری ست نمایید که مشتری را ترغیب به خرید اجناسی که حتی در نظر نداشته نیز بنمایید.

مشاهدات نشان داده فردی که داخل مغازه وارد می شود ابتدا به سمت راست فروشگاه می رود و دیوار سمت راست نظر او را بیشتر به خود جلب می ‌کند.طراحی و چیدمان محصولات در این دیوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسیر و دنبال کردن اجناس در فروشگاه می ‌تواند توسط کف پوش های خاص برای مشتری مشخص شده باشد. قیمت دکوراسیون فروشگاهی در این گونه موارد افزایش می یابد اما در قبال پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی بیشتر، جذب مشتری نیز بیشتر خواهد شد.

داشتن فضای کافی صندلی برای استراحت همراهان نیز باعث می ‌شود مشتری با خیالی آسوده و راحت تر به تماشای و خرید در فروشگاه بپردازد.

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

 

تیم حرفه ای رایکا سازان

بی‌تردید طراحی دکوراسیون و چیدمان فروشگاه در کنار برند محصول یکی از مهم ترین گزینه های جذب مشتری محسوب می شود.طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه‌ای خاص و هوشمندانه باشد تا با اولین نگاه نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

با سپردن طراحی دکوراسیون فروشگاهی خود به یک تیم باتجربه و ماهر در زمینه طراحی انواع دکوراسیون ها احتمال هرگونه خطا و اشتباه در طراحی دکوراسیون فروشگاهی را به صفر کاهش دهید.

تیم دکوراسیون فروشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان با قیمت دکوراسیون فروشگاهی مناسب و مقرون به صرفه برای فروشگاه شما طراحی منحصر به فرد و خاص خود ارائه می دهد. با بالاتر رفتن قیمت دکوراسیون فروشگاهی و به طبع طراحی زیبا تر و استفاده از متریال های بهتر سود بیشتری برای فروشگاه شما به ارمغان خواهد آورد.

گوش سپردن به نظرات صاحبان فروشگاه، طراحی نقشه، پیاده سازی سه بعدی نقشه و... از جمله کارهای اولیه یک تیم حرفه ای می باشد. طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه ای صورت بگیرد که علاوه بر زیبایی به سرعت قابل پیاده سازی باشد.

بازدید از تمام بخش های فروشگاه نکته مهمی است که باید به شیوه ای هنرمندانه و خلاقانه مشتری را ترغیب به دنبال کردن کلیه اجناس فروشگاه نمود.

 

سایر مقالات
طراحی و دکوراسیون غرفه ی نمایشگاهی
طراحی و دکوراسیون غرفه ی نمایشگاهی
دکوراسیون نمایشگاهی با ایجاد محیطی مناسب و فضای مطلوب نمایانگر محیط اداری و شغل شما خواهد بود. طراحی و دکوراسیون داخلی برای هر محیطی لازم و ضروری است و سبب ایجاد زیبایی، نظم و فضایی مطلوب برای کسب و کار شما خواهد شد.
ادامه مطلب
بررسی قوانین غرفه سازی نمایشگاهی
بررسی قوانین غرفه سازی نمایشگاهی

آیا از جدیدترین طرح هایی که برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می شود مطلع هستید؟ آیا می دانید چرا یک سری از غرفه ها دارای مشتری بیشتری هستند اما غرفه های دیگر اغلب خلوت بوده و بازدیدکننده ندارند؟ رعایت اصول غرفه سازی نمایشگاهی بسیار مهم است به طوری که اگر از متدهای صحیحی در این مسیر استفاده شود قطعا به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.


ادامه مطلب
ساخت غرفه نمایشگاهی و اهمیت آن در برند شدن
ساخت غرفه نمایشگاهی و اهمیت آن در برند شدن

غرفه نمایشگاهی تا حدود زیادی برای شناخت برندهای جدیدی که به بازار می آیند، مفید است. معمولاً بسیاری از افراد ایده پرداز اهمیت ساخت غرفه های نمایشگاهی و نقش آن ها در برند شدن یک محصول را به خوبی می دانند. تبلیغات از طریق غرفه نمایشگاهی جزء دسته ی بزرگی از تبلیغات محیطی به شمار می آیند . با ساخت غرفه نمایشگاهی زییا، چشم های تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به سمت برند خود جلب کنید.

ادامه مطلب
آیتم های مهم در غرفه آرایی نمایشگاهی
آیتم های مهم در غرفه آرایی نمایشگاهی
غرفه آرایی نمایشگاهی یکی از مهمترین کارهایی است که باید پیش از شروع نمایشگاه انجام دهید. غرفه آرایی خوب شما را در پیش برد اهدافتان کمک خواهد کرد.
ادامه مطلب