نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/07/26

یکی از مهمترین عواملی که موجب ایجاد فضای مطلوب و مناسب به جهت بالا بردن روحیه کارکنان و همچنین رفاه حال مراجعه کنندگان می‌شود، استفاده از دکوراسیون نمایشگاهی مدرن است. برای داشتن غرفه نمایشگاهی مناسب رعایت نکاتی مانند نور محیط، ترکیب بندی رنگ فضا و تناسب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن با فعالیت مجموعه اهمیت بالایی دارد.

انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن

انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن با توجه به اینکه افراد دوست دارند نتایج و دستاوردهای دلچسبی به دست آورند بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا هر فردی با هر خدماتی که قصد شرکت در نمایشگاه و ارائه خدمات و محصولات خود را دارد زحمات زیادی را باید متحمل شده و هزینه و زمان زیادی را صرف کند، از این رو بهتر است در انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن تلاش بیشتری به کار رود زیرا همانطور که می دانید طراحی غرفه نمایشگاه در جلب مشتریان تاثیر گذار می باشد. افرادی که می خواهند تلاش هایشان در هنگام شرکت در نمایشگاه به نتیجه برسد بهتر است از افراد با تجربه و شرکت های معتبر جهت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن کمک بگیرند. طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن باید به گونه‌ای باشد که در میان صدها غرفه نظر افراد را به خود جلب کرده و بازدیدکنندگان را مجاب کند که به سمت غرفه شما بیایند و از محصولات شما دیدن فرمایند.

دکوراسیون مدرن نمایشگاهی

اصول طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن

در هنگام طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی  باید توجه شود که غرفه انبار نیست بلکه این مکان مهم‌ترین عامل جذب مشتریان می باشد و طراحی آن بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از صاحبان کسب و کار که در فروش خدمات و محصولات خود موفق هستند نگاهی متفاوت به طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن داشته و غرفه را اثری هنری می دانند از این رو طراحی آن را به متخصصین و افراد با تجربه در این زمینه سپرده تا این افراد ضمن استفاده از ایده خلاقانه مکانی مناسب و دارای فضاهای متفاوت را جهت ارائه محصولات مختلف بسازند. افراد با تجربه در این زمینه همیشه سلسله مراتب دیدن اشیا و درک آن را رعایت می کنند زیرا چشم انسان در هنگام ورود به فضای جدید به سرعت به دنبال اشیاء تازه می گردد از این رو اشیا تزیینی و نمایشی باید در جای مناسبی قرار داده شود تا برای مشتریان چشم نواز و زیبا به نظر بیاید.

دکوراسیون مدرن نمایشگاهی

اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی مدرن

همانطور که گفته شد اهمیت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن از آن جهت بسیار زیاد است که افراد و مشتریان ابتدا به فضایی که محصولات در آن قرار دارد، جذب می شوند و سپس توجه آنها به سمت محصولات ارائه شده می رود از این رو بهتر است دکوراسیون نمایشگاهی، زیبایی خاصی داشته باشد. توجه داشته باشید که در کنار این زیبایی، امنیت داشتن غرفه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. سلایق متفاوتی برای انتخاب طراحی دکوراسیون نمایشگاه وجود دارد که البته با توجه به این که بیشتر افراد سادگی را دوست دارند معمولا دکوراسیون نمایشگاهی مدرن بیشتر مورد پسند واقع می شود زیرا این نوع دکوراسیون، علاوه بر زیبایی که دارد بسیار ساده و خاص است. در کنار دکوراسیون نمایشگاهی مدرن نوع دیگر دکوراسیون، یعنی دکوراسیون کلاسیک وجود دارد که مختص افرادی است که علاقه به جلب توجه و کمی شلوغی دارند.

دکوراسیون مدرن نمایشگاهی

نورپردازی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن

نکته مهم در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن استفاده از نورپردازی مناسب و خلاقانه می باشد که موجب جذب مشتری بیشتر شده است از این رو  از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی مدرن غافل نشوید. در هنگام نورپردازی فضا، باید کالاها به طور دقیق مشخص شده و رنگ نور پردازی به گونه ای باشد که محصولات در فضا درخششی اعجاب انگیز و خیره کننده داشته باشد. نکته حائز اهمیت دیگر در نور پردازی فضای غرفه، این است که  فضای مذاکره و کنفرانس باید بسیار ساده نورپردازی شود زیرا در این اتاق افراد تنها باید به صحبت های یکدیگر توجه داشته باشند و نور فضا، نباید به گونه‌ای باشد که حواس مشتری یا فروشنده را به خود جلب کند. در کنار نور پردازی استفاده از رنگ های گرم، در کنار رنگ سفید می تواند هارمونی زیبا و خیره کننده به وجود آورده و فضا را از محیط کسل آور  به محیطی شاد تبدیل کند.

دکوراسیون مدرن نمایشگاهی

مزایای طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن

دکوراسیون نمایشگاهی مدرن همانطور که گفته شد با سادگی و زیبایی خاصی که دارد نگاه افراد را به خود جلب می کند. مزایای استفاده از این طراحی در نگاه اول این است که سکوت و خلوت استفاده شده در این دکوراسیون نمایشگاهی موجب آرامشی در مخاطب می ‌شود که افراد چاره ای به جز ایستادن و نگاه کردن به محصولات ارائه شده را ندارند. با توجه به اینکه نمایشگاه ها اغلب مکان های پر آشوب و پر رفت و آمدی می باشد این نوع طراحی به خودی خود می تواند نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. علاوه بر این مورد استفاده از دکوراسیون نمایشگاهی مدرن با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارد می‌توانند مقرون به صرفه نیز باشد. تطبیق محصولات ارائه شده با فضای غرفه، نیز می تواند به کمک طراحی غرفه آمده و موجب زیبایی دو چندان آن شود. توجه داشته باشید که در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی باید دقت زیادی به کار رود، زیرا مخاطب آنقدر به اشیا نزدیک می‌شود که تمام سهل انگاری ها را در نگاه اول می بیند.

سایر مقالات
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
همان طور که می دانید با بهره گیری از غرفه ها، می توان به دستاوردهای گسترده تری برای محصولات و یا خدمات  خود دست یافت. اینکه طراحی غرفه مورد نظر تا چه میزان با محصولات ارائه شده در آن همخوانی دارد و تا چه حد در این طراحی از ابتکار و نوآوری استفاده شده است، نکات مهمی است که قطعا بر بیشتر دیده شدن محصول و خدمات تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
ادامه مطلب
10 ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی
10 ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی
ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است، همواره شرکت در نمایشگاه های مختلف می تواند یک فرصت عالی برای شرکت شما برای نمایش محصولات و معرفی خدمات شما وارتباط با دیگران در صنعت باشد. 
ادامه مطلب
دیزاین های برتر در غرفه سازی نمایشگاه بین المللی
دیزاین های برتر در غرفه سازی نمایشگاه بین المللی
برخی از غرفه های بین المللی جذاب، به صورت کاملا خلاقانه طراحی و پیاده سازی می شوند؛ به طوری که حس کنجکاوی بازدیدکننده را برانگیخته می نماید. 
ادامه مطلب
نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن
نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن
دکوراسیون نمایشگاهی مدرن درایجاد فضایی جذاب و دلنشین حائز اهمیت است. در دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، انتخاب رنگ و نورپردازی از امور مهم به شمار می رود.
ادامه مطلب