تاثیر غرفه سازی نمایشگاهی مناسب در افزایش فروش

ناشر : غرفه یازی رایکاسازان
تاریخ : 1397/10/15

امروزه هدف از برگزاری نمایشگاه و ساختن غرفه نمایشگاهی معرفی بهتر کسب و کاری می باشد که افراد در آن زمینه فعالیت می کنند و از این طریق کسب درآمد می کنند. اهمیت داشتن غرفه نمایشگاهی کاملا مشهود است و منجر به تبلیغات سازنده و معرفی بهتر برند می شود. در این مقاله قصد داریم نکاتی بیان کنیم که بر افزایش کسب درآمد از طریق راه اندازی غرفه نمایشگاهی موثر می باشد.

هدف داشتن غرفه نمایشگاهی

افراد بسیاری برای خرید یا دیدن محصولات و برندهای جدید به نمایشگاه هایی که به صورت دوره ای برگزار می شود رجوع می کنند. شرکت در این نمایشگاه ها به عنوان یک برند می تواند یک فرصت استثنایی برای معرفی شرکت تازه تاسیس و یا عرضه محصولات جدید یک برند قدیمی باشد. مهمترین جزء هر نمایشگاهی فارغ از ماهیت آن، غرفه نمایشگاهی می باشد که به فراخور نوع خدماتی که برند شما عرضه می کند طراحی می شود. در نمایشگاه هایی که در سطح شهر و در طول دوره های متفاوت برگزار می شود، معمولا اکثر برندها که رقبای شما نیز محسوب می شوند، در این گونه فضاهای جمعی شرکت می کنند. مهمترین فاکتور برای معرفی بهتر پیشی گرفتن از رقیبان می باشد که این کار مستلزم طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا و به یادماندنی می باشد تا بتوانید برند خود را در ذهن مخاطب خود ثبت کنید و به عبارت دیگر باید فراموش نشدنی به نظر برسید.

غرفه سازی نمایشگاهی

اهمیت داشتن غرفه نمایشگاهی

امروزه شرکت در نمایشگاه های دائمی و موقت یک امر ضروری در توسعه کسب و کار و رونق بخشیدن به آن می باشد. استفاده از شیوه های مناسب افزایش خریدار و معرفی محصول و خدماتی که ارائه می دهید، یک بخش مهم و جدا نشدنی در حوزه کاری هر شخص و یا گروهی می باشد. قبل از هر موردی، مشتری جذب ظاهر کسب و کار و محصولات شما می شود. ساختن و طراحی کردن غرفه نمایشگاهی که بتواند خدمات کسب و کار شما را به صورت واضح و صریح منتقل کند یک راه حل همه جانبه می باشد که در کوتاه مدت تبلیغات و بازاریابی کسب و کار را ارتقاء می دهد و سودهای اقتصادی و گاهی سیاسی و اجتماعی به همراه خواهد داشت و در یک کلام به برند شما اعتبار و هویت می بخشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

مزیت غرفه سازی نمایشگاهی

ارائه و معرفی محصولات در غرفه های نمایشگاهی مزیت های بسیاری را برای صاحبان کسب و کار به همراه دارد. جلب مشتری مهمترین نقش را در رونق اقتصادی مشاغل مختلف ایفا می کند. این سوال مطرح می شود که استفاده از غرفه نمایشگاهی  و به طور کل حضور در نمایشگاه چگونه باعث جذب مشتری می شود؟ زمانی که نمایشگاهی برگزار می شود، اقشار مختلف جامعه و افراد زیادی به این مکان ها مراجعه می کنند و هنگامی که مراجعه کننده افزایش یافت به طبع جذب مشتری هم زیاد می شود. نکته دیگر که حائز اهمیت می باشد، کیفیت بالای پذیرایی از مراجعه کنندگان است که برخورد خوب و پذیرایی مناسب می تواند مراجعه کنندگان فعلی را تبدیل به مشتری های دائمی آینده کند و برخورد خوب با افراد در جلب نظر آنها تاثیر بسزایی دارد و تبعات آن بر اعتبار و هویت کسب و کار تاثیرگذار می باشد. در واقع داشتن یک غرفه نمایشگاهی خوب باعث جذب افراد در بدو ورود آنها می شود که این خود افزایش فروش را به همراه خواهد داشت.

غرفه سازی نمایشگاهی

مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی

تاثیر غرفه سازی نمایشگاهی غیر قابل انکار می باشد و اگر می خواهید با صرف یک هزینه مناسب بهترین بازخورد را از غرفه نمایشگاهی بگیرید، باید نسبت به اصول پایه ای غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاهی آگاهی کامل داشته باشید. راه اندازی یک غرفه مستلزم انجام کارهای بسیاری می باشد. گرفتن تاییدیه و مدارک لازم برای ساخت غرفه، پیدا کردن طراح مناسب و تایید طرح نهایی که باید ساخته شود، انتخاب رنگ، اشیاء و وسایلی که برای دکور غرفه نمایشگاهی لازم می باشد. یکی از بهترین راه حل ها برای طی این مراحل، بستن قرارداد با شرکت های خدماتی که وظیفه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی را بر عهده دارند و غرفه نمایشگاهی که متناسب با کسب و کار شما می باشد را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مدیران و صاحبان کسب و کار تحویل می دهند.

سایر مقالات
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
چند نکته رفتاری در غرفه نمایشگاهی
همان طور که می دانید با بهره گیری از غرفه ها، می توان به دستاوردهای گسترده تری برای محصولات و یا خدمات  خود دست یافت. اینکه طراحی غرفه مورد نظر تا چه میزان با محصولات ارائه شده در آن همخوانی دارد و تا چه حد در این طراحی از ابتکار و نوآوری استفاده شده است، نکات مهمی است که قطعا بر بیشتر دیده شدن محصول و خدمات تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
ادامه مطلب
آشنایی با انواع غرفه سازی نمایشگاهی
آشنایی با انواع غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی یکی از تاثیر گذار ترین روش های جذب مشتری در نمایشگاه ها می باشد که درباره انواع غرفه سازی نمایشگاهی به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.
ادامه مطلب
اجاره تجهیزات نمایشگاهی
اجاره تجهیزات نمایشگاهی
با استفاده از یکی از خدمات شرکت های غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد سلیقه خود روی آورید.
ادامه مطلب
نکات مهم در یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن
نکات مهم در یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن
دکوراسیون فروشگاهی مدرن در جذب مشتریان همواره نقش بسیار مهمی داشته است. به راحتی می توانید به یک دکوراسیون فروشگاهی مدرن و شیک دست یابید
ادامه مطلب