سفارش جدیدترین غرفه سازی نمایشگاه

ناشر : غرفه سازی رایکا سازان
تاریخ : 1397/06/31

امروزه در نمایشگاه‌ها تنوع غرفه سازی بسیار بالا است، زیرا غرفه‌های نمایشگاهی یکی از روش‌های تبلیغات محصول می‌باشند. با توجه به سلایق مختلفی که وجود دارد انواع گوناگونی از غرفه‌ها توسط شرکت‌های مختلفی ساخته می‌شود که هرکدام از آن‌ها جنس متفاوتی دارد. در ادامه بهترین نوع غرفه سازی را به شما یادآوری خواهیم کرد و در آخر این شما هستید که بنا به سلیقه خود و هزینه‌ای که می‌خواهید تقبل کنید نوع سازه مدنظر را برای غرفه سازی انتخاب خواهید کرد.

غرفه سازی تتریس

یکی از انواع سازه‌های نمایشگاهی که بسیار پرکاربرد است سازه تتریس است که به آن سازه ترکیبی نیز گفته می‌شود. این نوع در حال حاضر طرفداران زیادی دارد زیرا با حداقل زمان قابلیت اجرا برای نمایشگاه‌ها را دارد. این نوع سازه نقش بسزای در دیده شدن و جلب‌توجه مشتریان دارد.  ملحقات این سازه نمایشگاهی به‌طور کامل با آن همخوانی دارد که همین امر زیبایی غرفه شما را دوچندان می‌کند. این نوع غرفه سازی به‌گونه‌ای است که سازه‌های از پیش‌ساخته در رنگ و طرح‌های متفاوت آماده نصب می‌باشند. این نوع غرفه سازی مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از: ایمنی بالای سازه، مقاوم بودن در برابر شرایط جوی، هزینه بسیار مناسب، شکل‌پذیری بالا و در نتیجه امکان ساخت اشکال کروی، سرعت بخشیدن به‌ کار، عدم محدودیت در طراحی طولانی، عدم تولید آلودگی صوتی، که تمامی آن‌ها را در زمان انتخاب می‌توان مدنظر قرارداد.

غرفه سازی تتریس

غرفه سازی با سیستم ماکسیما

غرفه سازی با سازه ماکسیما یکی از راه‌های کاهش قیمت درزمینه ساخت غرفه می‌باشد که به همین دلیل نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این نوع غرفه بیشتر برای غرفه سازی گروهی مورداستفاده قرار می‌گیرد و سرعت فوق‌العاده بالایی در زمینه طراحی و نصب دارد. در غرفه سازی ماکسیما کف غرفه بیشتر از جنس موکت است، البته بنا به سلیقه مشتری می‌توان از پارکت‌های چوبی نیز استفاده کرد. این نوع غرفه معایبی ازجمله امکان آسیب دیدن قطعه‌های آلومینیومی، عدم امکان ایجاد طبقه دوم و محدودیت ابعاد و اندازه‌های پروفیل‌ها دارد. شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید آن را انتخاب کنید.

غرفه سازی با سیستم ماکسیما

غرفه سازی پاپ آپ

ازآنجایی‌که در این نوع غرفه سازی از تصاویر چاپی از جنس کاغذ بر روی استراکچر آلومینیومی استفاده‌شده است، به‌راحتی باز و بسته می‌شود. بیشتر افراد آن را نوعی چیدمان می‌دانند. این نوع غرفه‌ها ساختار بسیار ساده‌ای دارد که امکان انبارداری این محصول و استفاده مجدد از آن را نیز به وجود می‌آورد. به دلیل وزن سبکی که دارد حمل‌ونقل آن بسیار راحت است اما همین سبک بودن محصول موجب شده است که نتوان از آن در فضاهای روباز استفاده کرد و همچنین با استفاده از این نوع غرفه سازی امکان سرپوشیده کردن غرفه نیز ممکن نمی‌باشد.

غرفه سازی پاپ آپ

غرفه سازی اسپیس فریم

یکی از پرطرفدارترین انواع غرفه‌ها در حال حاضر نوع اسپیس فریم می‌باشد، زیرا در هنگام بارندگی برای غرفه‌های چوبی که در فضای باز احداث‌شده است مشکلات فراوانی به وجود می‌آید، اما غرفه سازی با سازه‌های اسپیس فریم این مشکلات را ندارند زیرا از لوله‌های فولادی به هم متصل شده و همچنین چادر تشکیل‌شده است. بعضی افراد بنا به سلیقه شخصی خود برای کف این سازه‌ها از عملیات کف ریزی و اجرای پارکت استفاده می‌کنند و بعضی دیگر فقط سطح غرفه را بافرش مناسبی می‌پوشانند که با توجه به سلیقه مشتری هر 2 نوع کف سازی برای این نوع غرفه سازی امکان‌پذیر است.  در ساخت این نوع غرفه به‌سرعت می‌توان مساحت آن را کاهش یا افزایش داد. این نوع غرفه سازی هزینه تمام‌شده کمی دارد اما از مشکلات این نوع غرفه سازی می‌توان به عدم ایجاد طبقه دوم و عدم انعطاف‌پذیری آن اشاره کرد.

غرفه سازی اسپیس فریم

غرفه سازی کلیک

قطعات این نوع سازه به‌واسطه نیروی مغناطیسی به یکدیگر متصل می‌شوند که این امر موجب راحتی هرچه  تمام‌تر کارشده است. جنس سازه کلیک آلومینیومی است که امکان نصب انواع قفسه، قرار دادن نمایشگر اختصاصی و ویترین، میز مذاکرات، برد اطلاعات، المان‌های عمودی و افقی و بک لایت را نیز دارد. نصب و راه‌اندازی این نوع سازه نیز بسیار آسان است و هیچ‌گونه محدودیت طولی در اجرای آن وجود ندارد. این نوع غرفه هیچ‌گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند و ضایعات خاصی تولید نمی‌کند. در این مقاله ما 5 نوع از سازه‌های غرفه سازی را با جزئیات جنس و مزایا و معایبی که دارد برای شما بیان کرده‌ایم که شما می‌توانید محصول موردنظر خود را به شرکت رایکا سازان سفارش دهید و در مدت کوتاهی پروژه خود را تحویل بگیرد. همچنین اگر در انتخاب نوع سازه تردید دارید می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید و بعد از توضیحات خواسته‌شده بهترین نوع این محصول را باقیمت مناسب دریافت کنید. هرکدام از این غرفه‌ها می‌تواند مزایایی داشته باشد که دست شمارا در انتخاب باز می‌گذارد تا بتوانید بهتر و راحت‌تر انتخاب نمایید.

سایر مقالات
آیتم های تاثیر گذار در جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی
آیتم های تاثیر گذار در جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی
غرفه نمایشگاهی می تواند تأثیر بسیاری بر جلب توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان داشته باشد. لذا طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا و جذاب از اهمیت بسیاری برخوردار است.
ادامه مطلب
توضیحاتی در مورد طراحی غرفه نمایشگاه
توضیحاتی در مورد طراحی غرفه نمایشگاه

شرکت‌های بسیاری با استفاده از غرفه نمایشگاهی محصولات و برند خود را در معرض بازدید عموم افراد قرار می‌دهند، زیرا این روش بسیار مؤثری در جذب مشتریان به‌سوی خود است. طراحی غرفه نمایشگاه اهمیت به سزایی در جذب بازدیدکنندگان و در نتیجه بالا رفتن درصد فروش محصولات دارد. به همین دلیل بایستی در طراحی غرفه نمایشگاه بسیار دقت کرد و با در نظر داشتن تمامی نکات طراحی و دکوراسیون ایده آلی را ارائه کرد.

ادامه مطلب
اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی
اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی
شاید امروزه تعداد بسیار زیادی نمایشگاه در سرتاسر ایران برپا شود، اما نکته ای که باید به آن توجه ویژه شود این است که آیا در طراحی و پیاده سازی این غرفه ها به تمام وجوه زیبایی شناختی دقت می شود.
ادامه مطلب
تاثیر غرفه سازی نمایشگاهی مناسب در افزایش فروش
تاثیر غرفه سازی نمایشگاهی مناسب در افزایش فروش
غرفه نمایشگاهی به یکی از ضروریات در معرفی کسب و کار در دنیای امروز تبدیل شده است. غرفه نمایشگاهی می تواند باعث افزایش درآمد شرکت شود و فروش را افزایش دهد.
ادامه مطلب