دکوراسیون داخلی فروشگاه

1396/11/30 | تعداد نظرات :0
دکوراسیون فروشگاه یکی ازعوامل کلیدی و تاثیرگذار بر میزان فروش است. قطعا افرادی که هزینه ای را برای عرصه محصولات خود در نظر می گیرند، به دنبال راهکارهای اساسی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود هستند. در طراحی دکوراسیون فروشگاه  باید به چندین اصل توجه شود که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید. 
مخاطب را جذب کنید!
طراحی مغازه یا فروشگاه باید به گونه ای باشد که رهگذر را به سمت خود جذب کند. این نخستین گزینه ای است که یک طراح کاربلد باید  در طراحی یک فضای تجاری به آن توجه داشته باشد. 
سعی کنید مخاطب را برای مدت زمان طولانی تری در مغازه یا فروشگاه نگه دارید!
اگر طراحی دکور و غرفه ها شیک، مدرن و خلاقانه باشد، مخاطب برای بیشتر ماندن ترغیب خواهد شد. در صورتی که این زمان افزایش پیدا کند و احساس بصری مخاطب به میزان کافی ارضا شود، امکان این که به مشتری تبدیل شود نیز دوچندان می شود. پس باید طراحی فضا تا حد ممکن گیرا و متفاوت باشد.
رهگذر را به مشتری تبدیل کنید!
در سایه دو مورد قبل، میتوانید به راحتی رهگذر را به مشتری تبدیل کنید. اگر چه در این میان نمیتوان از اهمیت مهارت فروشنده چشم پوشی کرد اما لازمه اصلی کشش رهگذر به فروشگاه، همان طراحی منحصر به فردیست که باید کسب و کار شما را به نسبت سایرین متمایز سازد. 

بهترین ویترین خود را در سمت راست فروشگاه قرار بدهید!
بر طبق آمار گرفته شده در آمریکای جنوبی، بالغ بر 90 درصد مشتریانی که پا به فروشگاه می گذارند، بی اختیار در نخستین گام به سمت راست فروشگاه نگاه می کنند. این یک عادت رایج در تمامی مناطق جهان است. پس می توان به یک اصل نانوشته رسید و آن هم این است که برای جلب نظر مشتریان و عرضه بهتر محصولات خود، بهترین کالاهای موجود در فروشگاه را در غرفه های سمت راست فروشگاه قرار دهید. مطمئن باشید با این کار مشتری تمایل بیشتری برای ماندن در مغازه پیدا خواهد کرد. 
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران