شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی چه خدماتی ارائه می دهند

1398/04/09 | تعداد نظرات :0

هر ساله نمایشگاه های مختلفی در سراسر دنیا برگزار می شود و شرکت های بسیاری در این نمایشگاه ها شرکت کرده و به تبلیغ محصول و کسب و کار خود می پردازند. بنابراین ساخت یک غرفه سازی نمایشگاهی شکیل و زیبا می تواند در معرفی کسب و کار شما و همچنین دیده شدن شما در میان سایر رقبا بسیار موثر باشد. با داشتن غرفه سازی نمایشگاهی عالی و زیبا، بیشتر بازدیدکنندگان جذب کار شما شده و بازدید و فروش محصولات شما نیز بیشتر می شود. برای داشتن یک غرفه سازی حرفه ای می توانید از شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی استفاده کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

غرفه سازی بدون شک یکی از موثرترین و مهمترین دلایل موفقیت هر کسب و کار در نمایشگاه و معرفی محصول و تبلیغات آن است. امروزه همه شرکت ها برای تبلیغات هر چه بهتر و موفق تر در نمایشگاه ها باید به غرفه سازی اهمیت بیشتری بدهند و از شرکت های حرفه ای غرفه سازی نمایشگاهی برای اینکار استفاده نمایند. باید دقت داشته باشید که هر چه غرفه شما شکیل تر و زیباتر باشد، افراد بیشتری جذب آن شده و در بازار رقابتی میان رقبا نیز موفق تر ظاهر خواهید شد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای کار غرفه سازی از شرکت های حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنید. شرکت های غرفه سازی حرفه ای مزایایی نسبت به سایر شرکت های نوپا و افراد غیر حرفه ای دارند که عبارتند از:

  • شرکت های حرفه ای غرفه سازی دارای کارگاه هایی جدا برای برش و ساخت انواع ورقه های مورد نیاز برای ساخت غرفه هستند.

  • شرکت های حرفه ای غرفه سازی از انواع طرح های جدید و مدرن در ساخت غرفه استفاده می کنند که این طرح ها علاوه بر زیبایی دارای مقاومت سازه ای و ایستایی نیز می باشد.

  • یک شرکت حرفه ای غرفه سازی، دارای افرادی مجرب و متخصص می باشد.

  • شرکت های حرفه ای غرقه سازی دارای ناظرهایی اجرایی هستند که در تمامی مراحل ساخت غرقه بر کار نظارت دارند.

غرفه سازی نمایشگاهی

از چه چیزهایی برای ساخت غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود؟

برای ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی از انواع مواد پیش ساخته استفاده می شود. نوع ترکیب این مواد و وسایل بنا به سلیقه غرقه ساز و مشتری می باشد که در هر غرقه ای متفاوت است. اغلب برای ساخت غرفه های نمایشگاهی از انواع متریال هایی از جنس پی وی سی و پلی اتیلن استفاده می شود. ترکیب این مواد باید به گونه ای باشد که قسمت های مختلف غرقه زیبا و کاملا با هم همگون و یکدست باشند. جنس این مواد به گونه ای است که بسیار سبک بوده و به همین دلیل به راحتی قابل حمل است. اما در برخی از غرفه های نمایشگاهی که نیاز به تحمل وزن بیشتری دارند، باید از ورقه های آلومینیومی و انواع صفحات پر کننده و یراق آلات استفاده نمود. این نوع از غرفه ها با آنکه وزن بالایی دارند اما استحکام بیشتری داشته و برای غرقه های دو طبقه گزینه ای بسیار مناسب هستند.

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی

وظایف شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی با آنکه در وهله اول ممکن است کاری ساده به نظر برسد، اما اینگونه نیست  و پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد. یک غرفه ساز حرفه ای با انواع متریال ها و ترکیب آنها آشنا بوده و می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان هر چه بیشتر کمک نماید.

  • یک شرکت غرفه سازی،  برای ساخت غرفه، یک طرح متناسب با اهداف و زمینه کاری شرکت و نزدیک به سلیقه شما را ایجاد می کند.

  • غرفه ساز طرح ایجاد شده را گرفته و با مشورت هایی که با مشاوران اینکار دارد، بهترین نوع متریالی که می تواند برای ساخت این غرفه از آن استفاده نماید را انتخاب می کند.

  • غرفه ساز باید در انتخاب متریال مورد نظر، قوانین وضع شده در نمایشگاه را که برای نوع متریال انتخاب شده است، در نظر بگیرد.

  • غرفه ساز باید تمام محدودیت هایی که از سوی نمایشگاه برای ساخت غرفه در نظر گرفته شده است را مطالعه کند و کار را طبق آن پیش ببرد.

  • غرفه ساز پیش از شروع به کار، باید شماره سالن و شماره غرفه را بداند و مطابق با آن غرفه را طراحی و اجرا نماید.

  • در نظر گرفتن ارتفاع سالن، یکی از مهمترین مواردی است که غرفه ساز باید آن را در نظر بگیرد. معمولا اگر غرفه در سالن طبقه بالای نمایشگاه باشد، به دلیل ارتفاق کمتر سقف و همچنین تحمل وزن کمتر، نمی توان غرفه دو طبقه ای را در این سالن ایجاد کرد.

  • در طراحی غرفه، غرفه ساز و طراح باید ابعاد دقیق محل ساخت غرفه و همچنین وزن وسایل استفاده شده در غرفه را در نظر بگیرند تا مشکلی پیش نیاید.

طراحی غرفه نمایشگاهی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران