تاثیر استفاده از تراکت و کاتالوگ در نمایشگاه

1398/05/01 | تعداد نظرات :0

تراکت و یا کاتالوگ ابزاری به منظور معرفی و بررسی همه جانبه آثار مختلف هنری، تکنولوژی، آموزشی و خدماتی می باشند. استفاده از تراکت و کاتالوگ در نمایشگاه، تبلیغاتی پرطرفدار و  تاثیرگذار بوده و ابزاری مهم جهت معرفی و توضیحات کامل آثار خلق شده به تمامی دوستداران و کسانی می باشد که در نمایشگاه حضور یافته اند.

گسترش  استفاده از تراکت ها و کاتالوگ های تبلیغاتی

امروزه علم گرافیک و طراحی گسترش بسیار زیادی یافته و تاثیر این علم در دنیای تبلیغات نمایشگاهی غیر قابل اغماض می باشد. طراحی تراکت، پوستر،بروشور و کاتالوگ ها از اصلی ترین قسمت های مربوط به این علم گسترده بوده و کمک بسیار زیادی به معرفی و تبلیغ آثار شما می نماید. تراکت به زبان فرانسوی و فلایر به زبان انگلیسی، برگه ای کاغذی و یا روغنی به منظور تبلیغ و یا معرفی یک اثر، محصول، کالا و یا یک مکان خاص می باشد. کاتالوگ گستردگی بیشتری داشته و امکان توضیحات بیشتر و جامع تر در آن امکان پذیر می باشد.

کاتالوگ

تاثیر استفاده از تراکت و کاتالوگ در نمایشگاه

استفاده از تراکت و یا کاتالوگ، بخش لاینفک برگزاری انواع نمایشگاه  ها بوده و تهیه مجموعه کاملی از کاتالوگ های غرفه ای ضروری می باشد. توجه داشته باشید تراکت و یا کاتالوگ نقش بسیار مهمی در یادآوری و به خاطر سپردن محصولات و آثار موجود در غرفه های نمایشگاهی داشته و به عنوان یک لینک ارتباطی بین مشتری و فروشندگان به شمار می آید. باید ذکر کرد،  کاتالوگ دارای چهار هدف اصلی و مهم بوده و با اجرای این اهداف به بهبود کسب و کار و یا معرفی آثار و خدمات شما کمک شایان ذکری می نماید.

اهداف استفاده از تراکت و کاتالوگ در نمایشگاه

 ارائه اطلاعات کلی و جامع در مورد آثار و یا محصولات شما در نمایشگاه، تبلیغات مفید و مختصر از محصول و اثر عرضه ، معرفی و شناساندن شرکت، موسسه، کارخانه و گالری شما به عموم مردم و مشتریان ویژه و توضیحات کامل و کاربردی از ویژگی ها و شرایط محصولات و آثار شما به خریداران از جمله اهداف و ضروریات استفاده از تراکت و کاتالوگ در نمایشگاه های مختلف می باشد. تراکت و یا کاتالوگ اندازه های کوچکی داشته و از امتیاز توزیع آسان و سریع  در بین عموم مردم برخوردار می باشند. تهیه تراکت و یا کاتالوگ نسبت به پوستر و کتاب های تبلیغاتی ارزان تر بوده و احتیاج به زمان زیادی ندارد.

از جمله مزایای استفاده از کاتالوگ در نمایشگاه های مختلف، جمع آوری اطلاعات کامل مربوط به یک اثر و یا محصول در یک فضای کوچک و چند صفحه ای می باشد که به سرعت قابل مطالعه بوده و احتیاج به زمان زیادی به منظور بررسی و اتمام آن نمی باشد. شما در کاتالوگ می توانید به توضیح تاریخچه، نوع محصول یا اثر، انواع ، قیمت ها و ویژگی های آن پرداخته و کمپانی یا گالری خود را به شکل کامل و تاثیرگذار معرفی نمایید و این کاتالوگ ها را در غرفه نمایشگاهی خود عرضه کنید.

بروشور نمایشگاهی

اصول تبلیغاتی تراکت و کاتالوگ در نمایشگاه

توجه داشته باشید که پس از دکوراسیون نمایشگاهی نوع طراحی تراکت و یا کاتالوگ در جلب توجه مشتری و ترغیب خواننده در مطالعه موارد درج شده در آن بسیار موثر و حائز اهمیت می باشد. باید گفت که استفاده از تراکت به همین اندازه مهم بوده و رعایت کردن برخی اصول بسیار مهم منجر به عرضه صحیح و مناسب تراکت های شما در سطح نمایشگاه می گردد. انتخاب عکس ها و طرح های بسیار زیبا و مناسب با اثر و یا محصول موجود در نمایشگاه  در تراکت و یا کاتالوگ، تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مشتری و خریداران داشته و یک وجه تمایز از سایر تراکت ها و کاتالوگ های زیر پا افتاده محسوب می گردد. باید خاطر نشان نمود استفاده از کلمات برجسته و رنگی در تراکت ها بسیار مهم بوده و تاثیر خیلی زیادی در تبلیغات نمایشگاهی ایفا می نماید. آنچه در تاثیر استفاده از تراکت و کاتالوگ در نمایشگاه ها بسیار مهم و قابل توجه می باشد، درج تخفیفات، فروش های ویژه و خدمات تبلیغاتی در کنار عرضه محصول و اثر درخواستی توسط مشتریان است.

کاتالوگ نمایشگاهی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران