تاثیر تجهیزات نمایشگاهی در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی

1398/04/09 | تعداد نظرات :0

در دنیای پر از رقابت امروز که اطرافمان پر از لوازم و وسایل است ما احتیاج به جایی مخصوص برای ارائه بهتر محصولات خود داریم. و بهترین جا برای این کار یک  نمایشگاه است. اما باید برای این کار تجهیزات نمایشگاهی نیز داشت. در این مقاله ما شما را با لزوم استفاده و اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای تجهیز غرفه نمایشگاه آشنا می کنیم.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی درست یا غلط

غرفه نمایشگاهی جایی برای عرضه محصولات شرکتی و یا خانگی است که تجهیزات این غرفه ها بر روند فروش آنها تاثیر مستقیم دارد. انتخاب درست لوازم و تجهیزات و حتی انتخاب درست رنگ و نورپردازی مناسب غرفه و ایجاد محیطی کاملا مناسب برای معرفی کالای عرضه شده در هر بار راه اندازی نمایشگاه بسیار هزینه بر است و برای کسانی که این کار را در هر سال حداقل 2 یا 3 بار انجام می دهند و هر بار نیز باید غرفه نمایشگاه خود را تجهیز کنند بسیار گران و شاید غیر ممکن است. برای همین مکان هایی وجود دارند که امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی را برای غرفه داران فراهم نموده است. اجاره تجهیزات نمایشگاه این امکان را به افراد می دهد که هر بار با یک سری از تجهیزات نمایشگاهی غرفه خود را تجهیز و از تجهیزات مختلف با کارایی های مناسب و طرح های گوناگون برای تجهیز غرفه خود کمال استفاده را ببرند.

غرفه نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی شامل چه اقلامی می شود

برای تجهیز یک غرفه نمایشگاهی بهتر است ابتدا با یک فرد خبره به این مسائل مشورت کنید. این مشورت و نظرخواهی به شما کمک می کند که در انتخاب وسایل و تجهیزات لازم دچار اشتباه نشوید و بتوانید با صرف کمترین هزینه بهترین تجهیزات لازم را با شکل و رنگ مناسب تهیه کنید و از انتخاب خود نهایت رضایت و لذت را ببرید. همچنین انتخاب درست در ادوات و تجهیزات در جلب مشتری بیشتر و در نتیجه سود بیشتر به شما کمک می کند.

شاید تعجب کنید که این تجهیزات حتی شامل قهوه جوش و تی بگ و نسکافه نیز می شود که اگر چه به چشم نمی آید اما بسیار ضروری و پرکاربرد هستند. در اینجا چند قلم از اقلام مورد نیاز برای تجهیز غرفه نمایشگاه شما را ذکر می کنیم.

میز پذیرایی، سماور، لوازم پذیرایی، اجاق و ماکروویو، آب سرد کن، مبلمان راحتی، میز کاتالوگ، ال سی دی، پرچم رومیزی، تابلو شرکت، صندلی پذیرایی، لپ تاپ، دستگاه خودپرداز، استند ورودی، جاکاتالوگی، رایانه، کانتر، کمد، کفپوش، موکت، کانتر تاجدار، ویترین ایستاده، یخچال، کولر گازی، بخاری برقی، کف کاذب، میز اینفورمیشن، تلویزیون، و....

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی

اجاره این تجهیزات در دکوراسیون غرفه شما نقش اساسی و مهمی ایفا می کند. انتخاب درست و راحت تجهیزات یکی از عناصر مهم  در ایجاد یک غرفه زیبا است. به زبان ساده آنچه که مشتریان را جذب غرفه شما می کند استفاده از تجهیزات نمایشگاهی درست برای معرفی محصولات عرضه شده در غرفه نمایشگاهی شما است. در تجهیز یک غرفه حتی رنگ دیوارها هم جزئی از دکوراسیون غرفه نمایشگاهی است. همیشه دقت کنید که انتخاب هماهنگ تجهیزات با یکدیگر اهمیت زیادی در استقبال مشتری از غرفه شما دارد؛ زیرا در یک دکوراسیون داخلی برای جلب مشتری بیشتر ابتدا باید در نگاه مشتری جذابیت بصری ایجاد کرد و سپس او را به خرید از محصولات عرضه شده تشویق کرد. دکوراسیون نمایشگاهی یک تخصص است و هر کسی که ادعا کند صرفا فرد لایقی نیست. شما برای اجاره این تجهیزات به افرادی با تخصص های ویژه احتیاج دارید. شما باید ابتدا از تجهیزات موجود در بازار دیدن کنید و با توجه به شرکت اجاره دهنده این تجهیزات از کیفیت و قیمت  و تعهد زمانی شرکت در قبال انجام کار اطمینان حاصل نمایید و سپس نسبت به عقد قرارداد با شرکت اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقدام کنید.

تجهیزات غرفه نمایشگاهی

 نکاتی کوتاه درباره انواع غرفه نمایشگاهی

در یک نگاه ساده همه ما فکر می کنیم که غرفه های نمایشگاه همه از یک نوع هستند اما این طرز فکر اشتباه است. غرفه ها با توجه به نیاز و محصول معرفی شده انواع گوناگونی دارند که به شما معرفی می کنیم.

تتریس، پیش ساخته، چند وجهی، ماکسیما، اسپیس فریم، و....

استند نمایشگاهی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران