کف سازی و انواع آن برای غرفه های نمایشگاهی

1397/03/09 | تعداد نظرات :0

به منظور جذب مخاطب و حضور پررنگ در غرفه سازی نمایشگاهی علاوه بر طراحی و دکوراسیون غرفه، می توان از کف سازی متناسب با فضای غرفه نمایشگاهی بهره گرفت. سازه های نمایشگاهی از پیش ساخته شده با پایه های قابل تنظیم و با اجرای سریع، سطوحی هموار و زیبا را برای غرفه های نمایشگاهی شما ایجاد می کند.این نوع سازه های از پیش ساخته شده که به عنوان کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

برای حضور پررنگ و جلوه بیشتر غرفه نمایشگاهی کف سازی مناسب فضای ساخت غرفه نمایشگاهی می تواند به تمایز غرفه نمایشگاهی شما کمک کند و سبب شود که فاصله ای از سطح هموار سالن نمایشگاه برای فضای غرفه شما ایجاد شود وچشم انداز بیشتری برای برند کسب و کار شما حاصل شود و البته نقش موثری برای دیده شدن و جلب توجه مخاطبان به وجود آید.در رنگ های متنوع و سایز ها و ارتفاع های مختلفی وجود دارند و غرفه سازان با توجه به طرح مد نظر خود می توانند از انواع این کف های کاذب استفاده کنند

هم چنین در طراحی های نوآورانه غرفه سازی می توان از کف هایی که از متریال هایی خاص تری هستند استفاده نمود. برای مثال موکت،چمن های مصنوعی،فرش و یا شیشه نیز می تواند به عنوان پوشش کف مورد استفاده قرارگیرید. در بعضی از طرح ها ممکن است از پالت های بلک لایت استفاده شود و یا پالت هایی به عنوان اکواریم در برخی از قسمت های کف جایگذاری شود.

همچنین این سازه به شما اجازه می دهد تا تمام فرآیند سیم کشی و نصب تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را از طریق کف انجام دهید و تغییرات خود را تنها با جابه جایی قطعات کف های کاذب انجام دهید و سازه ای با کیفیت و مقاومت بالا داشته باشید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران