غرفه سازی نمایشگاهی چه قوانینی دارد ؟

1397/04/06 | تعداد نظرات :0

آیا می دانید چرا یک سری از غرفه ها دارای مشتری بیشتری هستند اما غرفه های دیگر اغلب خلوت بوده و بازدیدکننده ندارند؟

به طور کلی برای اینکه بتوان از غرفه سازی نمایشگاهی نتیجه صحیحی گرفت باید یک سری اصول به طور حتم رعایت شود ، به عنوان مثال در ابتدا باید فضای مفید هر غرفه مشخص شود و جانمایی هایی که در آن نیاز است تست شده و افراد بتوانند در طراحی خود اصول صحیحی را رعایت کنند.

در واقع غرفه سازی نمایشگاهی یکی از موثر ترین و همین طور مرسوم ترین روش های تبلیغاتی در شرکت ها محسوب می شود.

کارایی غرفه های نمایشگاهی از دیگر مسایل بسیار مهم محسوب می شود که باید به آن توجه کرد. می دانیم که اغلب غرفه ها دارای فضای کوچکی هستند و همین طور واضح است که هزینه بر بودن هر سانتیمتر مربع از غرفه ها سبب می شود که غرفه دار به دنبال روشی باشد که بتواند بهره وری بسیار بالایی از تمامی مساحت غرفه خود داشته باشید به این ترتیب اقداماتی که در غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد باید در جهت کاهش هزینه غرفه سازی باشد به طوری که کیفیت و همین طور اصالت آن حفظ شود.

بارها و بارها در خصوص قیمت غرفه سازی نمایشگاهی سوال شده است بهتر است بدانیم که قیمت ها در این زمینه در وضعیت رقابتی بسیار شدید قرار دارد اما با در نظر گرفتن یک سری اصول می توان این طور به یک توازن نسبی در این زمینه دست یافت.

می خواهیم در این بخش یک سری عواملی که در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از کف سازی های مرسوم مانند پارکت ها و همین طور متریال های خاص مانند ام دی اف و یا چمن های مصنوعی یکی از عوامل موثر در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی هستند.

نورپردازی های کارآمد و کافی و استفاده از نورهای مستقیم و یا غیر مستقیم هر یک دارای قیمت های جداگانه ای هستند. گاه دیده می شود که غرفه داران علاقه مند به گل آرایی در داخل غرفه ها هستند و به وجود فضای سبز اهمیت می دهد. تمامی موارد گفته شده در قیمت طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد.

 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران