ویژگی های یک دکوراسیون فروشگاهی مناسب چیست

1397/11/27 | تعداد نظرات :0

آیا برای شما هم پیش آمده است که دو فروشگاه را با یک زمینه فروش، ولی میزان فروش متفاوت ببینید؟ این اتفاق به عوامل متفاوتی بستگی دارد، دکوراسیون فروشگاه یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در درصد فروش آن فروشگاه می باشد. دکوراسیون تعیین کننده ی وارد شدن مشتری به داخل فروشگاه است. پس طراحی دکوراسیون فروشگاه خود را جدی بگیرید.


نقش ویترین در میزان فروش فروشگاه

ویترین فروشگاه تعیین می کند که یک مشتری به داخل فروشگاه شما بیاید یا خیر. اکثر مشتریان با قضاوت ویترین و دیزاین آن راجع به فروشگاه شما تصمیم گیری می کنند که وارد شوند یا خیر. پس راهکار مناسب اطلاع از سلیقه مشتری و رعایت دیزاین مناسب فروشگاه است.



یکی از عواملی که باعث می شود مشتری تمایل به ماندن در فروشگاه شما را پیدا کند، در معرض دید بودن کالاهای پر فروش و جذاب فروشگاه شما است. نحوه چیدمان محصولات تاثیر بسزائی در فروش فروشگاه خواهد داشت.

دیوار قدرت

طی یک تحقیق گسترده، نود درصد مشتریان فروشگاه در هنگام ورود، به سمت راست فروشگاه نگاه می کنند؛ از آن رو به آن دیوار قدرت می گویند که در صورت جلب رضایت مشتری می تواند احتمال خرید را افزایش دهد. پس بهتر است اجناسی که در این قسمت از دکوراسیون فروشگاه قرار می گیرد، با حساسیت بالایی انتخاب شوند و جذابیت بالایی برای مشتری داشته باشند.


طراحی مسیر حرکت در فروشگاه

هر فروشگاه یک دکوراسیون کلی دارد، با توجه به آن یک مسیر حرکت در فروشگاه شما پیدا می شود. پس شما دکوراسیون فروشگاهی خود را با مسیری که تمایل دارید مشتری از آن پیروی کند منطبق کنید. این کار باعث می شود احتمال خرید مشتری با توجه به دکوراسیون فروشگاه شما بالا رود.

یکی از ویژگی های یک مسیر خوب در فروشگاه، طی کردن کامل آن توسط مشتری است. اگر می خواهید این اتفاق حتما رخ دهد، می توانید با قرار دادن یک کالای جذاب در انتهای مسیر، مشتری را ترغیب به طی کردن کامل مسیر کنید.



افراد دوست دارند در هنگام خرید، با تمرکز و بدون تنش با رفت و آمد مشتری های دیگر در آرامش روی اجناس فکر کنند تا تصمیم بگیرند. پس بهتر است دکوراسیون فروشگاه شما طوری باشد که راهرو های آن را شلوغ نکنید و فضای کافی برای راحتی مشتری خود در نظر بگیرید.

ویژگی های نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه

نورپردازی یکی از عوامل موثر در دکوراسیون فروشگاه می باشد، با یک نورپردازی مناسب قطعا می توانید درصد فروش فروشگاه خود را افزایش دهید. با یک نورپردازی زیبا می توانید به اجناس جلوه داده تا آن کالا را چشمگیر کنید.

وجود محلی برای استراحت در فروشگاه باعث تجدید قوای مشتری می شود، طی استراحتی کوتاه با ذهنی آرام و دیدی بهتر می توانند تصمیم به خرید بگیرند.

پیشنهاد ما برای اجرای دکوراسیون فروشگاه، استفاده از یک طراح مجرب در این زمینه است. یک طراح آشنا به اصول اولیه طراحی دکوراسیون مناسب فروشگاه، می تواند یک طراحی منحصر به فرد و تاثیر گذار برای شما طراحی کند باعث استفاده بهنیه از فضا با دکوراسیون فروشگاهی مناسب گردد و البته با حفظ تمام اصول و قوانین این کار لازم است بدانید که در طراحی، چندین سبک دکوراسیون  وجود دارد. انواع سبک دکوراسیون فروشگاه به صورت کلاسیک، مدرن و صنعتی هستند. مثلا در دکوراسیون کلاسیک، معمولا از رنگ هایی ساده و خنثی مثل سفید یا سیاه استفاده می شود. این سبک از طراحی و هم چنین اصول مربوط به سبک های دیگر علاقه مندان و منتقدان خود را دارد.

هنر های فلسفی در طراحی دکوراسیون فروشگاه

با توجه به رویکرد فروش فروشگاه شما، ویژگی های دکوراسیون خود را مشخص کنید. مثلا فرض کنید که شما یک فروشگاه عطر فروشی دارید، برای جذاب نشان دادن ویترین و جذب مشتری به داخل فروشگاهتان می توانید از تلفیق هنر و فلسفه ایده بگیرید. می توانید با ساخت یک مجسمه هنری از یک بینی و قرار دادن آن در ویترین فروشگاهتان که انگار مشغول بوییدن عطر های فروشگاه است، تاثیر چشمگیری در جذب مشتری داشته باشید.

در کل سعی کنید خلاقیت در دکوراسیون فروشگاه شما مشهود باشد. عصر جدید به دنبال ایده های ناب است. با کمی خلاقیت می توانید همه ی نگاه ها را به سمت فروشگاه خود معطوف کنید.

 
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران