اجاره کف سازی غرفه های نمایشگاهی چگونه است

1398/01/19 | تعداد نظرات :0

یکی از مهمترین عناصری که در طراحی غرفه نمایشگاهی اهمیت دارد، کف سازی غرفه است که نشان دهنده هویت برند شما و همچنین بستری برای نمایش صحیح و حرفه ای خدمات یا محصولات شما است. کف سازی یکی از عناصر مهم در تزیین غرفه شما می باشد که باعث بهتر دیده شده از میان سایر غرفه ها می شود. البته نوع آن باید با سایر عوامل در غرفه هماهنگ باشد.

کف سازی غرفه چیست

آیا تا به حال به طراحی و معماری نمایشگاه هایی که در آنها شرکت کرده اید دقت کرده اید؟ در نمایشگاه ها هر غرفه ای به شیوه خاص خودش که متناسب با ارائه محصول یا خدمات آن غرفه است، طراحی و ساخته می شود. آیا می دانید غرفه های نمایشگاهی از چه چیزهایی تشکیل یا ساخته می شوند؟ عناصر مختلف و متعددی در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی حرفه ای دخیل هستند. مصالحی مثل چوب، قطعات پلاستیکی، نئوپان، رنگ های پلاستیکی، پروژکتورها، هالوژن ها، شیشه، استند و ویترین در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی به کار می روند. همچنین عناصری مثل نورپردازی، گل آرایی و کف سازی غرفه از جمله مهمترین قسمت ها در ساخت غرفه های نمایشگاهی به حساب می آیند. کف سازی به طراحی و ساخت کف غرفه های نمایشگاهی گفته می شود که معمولا دارای 10 سانت ارتفاع است تا غرفه را از فضای راهروی عمومی سالن نمایشگاه جدا کند. جنس پایه کف سازی عموما از نئوپان است ولی روی آن را با مصالح مختلفی می توان پوشاند. معمولا از موکت، ام دی اف، کف روشن و نور دار، پارکت، لمینت و یا حتی کفپوش هایی مثل چمن مصنوعی بر روی سطح کف سازی استفاده می شود.


اهمیت و مزایای کف سازی

کف سازی غرفه در نمایشگاه های داخلی و بین المللی از اهمیت بسزایی برخوردار است. چرا که کف سازی غرفه بخشی از نمای غرفه شما محسوب می شود و نباید فکر کنید چون کف غرفه زیر پای مخاطب ها و مشتری ها قرار می گیرد نباید به آن اهمیت زیادی داد. در واقع کف سازی غرفه بسیار مهم است و می تواند نمای زیبا تر و چشم انداز بهتری از غرفه شما در نمایشگاه به نمایش بگذارد. کف سازی غرفه، فضای غرفه شما را از بقیه نمایشگاه تفکیک و مجزا می کند که این امر به دیده شدن غرفه شما در نمایشگاه کمک شایانی می کند. در واقع کف سازی به اندازه در و دیوارها و بقیه بخش های غرفه اهمیت دارد و می تواند توجه مخاطبان را جلب کند تا پا به غرفه شما بگذارند. کف سازی غرفه مثل لباس است. همانطور که خودتان را در لباسی مناسب برای حضور در نمایشگاه آماده می کنید تا حرفه ای به نظر برسید، باید همین تمهیدات را برای غرفه نمایشگاهی که نماینده برند شما در فروشگاه است هم در نظر بگیرید. استفاده به جا و درست از مصالح خوب برای غرفه سازی و کفپوش روی آن می تواند به حرفه ای تر دیده شدن شما کمک کند و بر روی مشتری ها تاثیرات مطلوبی بگذارد.

اجاره یا خرید کف سازی

کف سازی غرفه، غرفه شما را منظم و یکپارچه می کند. نکته خوب در سال های اخیر این است که شما دیگر مجبور نیستید برای طراحی و ساخت کف سازی غرفه حتما از ابتدا همه مصالح را بخرید. در واقع می توانید به راحتی آنها را از سایت ها یا فروشگاه های متعدد اجاره کنید. سایت ها و فروشگاه هایی هستند که به اجاره این قبیل وسایل مشغول هستند. در آنجا می توانید هر چیزی که فکر آن را می کنید مثل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی، لوازم نور پردازی، لوازم سرمایشی و لوازم گرمایشی،‌ میز، کانتر، صندلی، استند، قفسه، آبسردکن و یخچال،  انواع مبلمان راحتی، اداری یا استیل، چای ساز، قهوه جوش، حتی کف کاذب و کف سازی غرفه و کفپوش آن را به راحتی و با به صرفه ترین هزینه و قیمت اجاره کنید. دیگر هیچ اجباری برای خرید وجود ندارد می توانید از همین امروز اقدام به اجاره کف سازی غرفه کنید. 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران