تجهیزات نمایشگاهی لازم در غرفه نمایشگاهی چیست

1398/04/02 | تعداد نظرات :0

آیا تا به حال گذرتان به یک نمایشگاه افتاده است؟ برای خرید یک کالای مشخص به آنجا رفتید یا فقط صرفا برای دیدن؟ آیا موقع دیدن از نمایشگاه چشمتان محصولی در یک غرفه نمایشگاهی را گرفته و آن را خریده اید؟ چقدر تجهیزات نمایشگاهی بکار رفته در آن غرفه در خرید محصول مورد نظر سهم داشته است؟ در این مقاله ما سعی در آشنا کردن شما با دکوراسیون و تجهیزات نمایشگاهی در روند عرضه بهتر محصولات داریم.

چند نمونه از تجهیزات نمایشگاهی

در روند تشکیل و شکل گیری یک نمایشگاه عوامل مختلفی موثر است. شما باید بدانید چه محصولی را عرضه می کنید تا تجهیزات مناسب با آن محصول را در غرفه خود تهیه و آماده کنید. پس بهتر است اول نیاز های خود را بدانید بعد در فکر تجهیزات باشید. تجهیزات نمایشگاهی انواع گوناگونی دارد و شما نسبت به کاربرد و بودجه خود آنها را تهیه و استفاده می کنید. نکته مهم در تهیه تجهیزات این است که شما می خواهید این وسایل را بخرید یا اجاره کنید. حتما می گویید چه فرقی می کند. اما در اجاره یا خرید این تجهیزات چند عامل مهم موثر است. یکی از این موارد این است که شما فقط در یک نمایشگاه شرکت دارید پس خرید تجهیزات مقرون به صرفه برای شما نیست. یا شما در یک نمایشگاه خارجی شرکت دارید و هزینه حمل و نقل این وسایل بسیار گران تمام می شود. یا شما در دو یا سه نمایشگاه شرکت دارید و فقط تجهیزات برای یک غرفه را دارید. در همه موارد بالا اجاره تجهیزات نمایشگاه بهترین گزینه برای شما است. حال به معرفی چند نمونه از این تجهیزات نمایشگاه که بسیار کاربردی هستند می پردازیم.

تجهیزات نمایشگاهی

استندها؛ جزء جدایی ناپذیر در تجهیزات نمایشگاهی

یکی از وسایل کامل مورد نیاز برای راه اندازی غرفه نمایشگاه استفاده از استند می باشد. استندها کاربرد مهمی در تبلیغات و معرفی محصولات و حتی معرفی خود نمایشگاه دارد. استندها نوعی سازه سبک و زیبا هستند که برای بنرهای تبلیغاتی که به صورت عمودی قرار می گیرند استفاده می شود و با استفاده از این استندها شما می توانید به راحتی توجه افراد را به محصولات خود جلب کنید. از ویژگی آن هم نصب راحت و متحرک بودن آن است. این استندها در جنس های مختلفی به بازار عرضه می شود. مانند: فلزی، کارتن پلاست، پلکسی گلاس

از مزایای استفاده از استندها به چند مورد اشاره می کنیم.

-تغییر راحت طرح تبلیغاتی

- تغییر آسان ارتفاع

- قیمت مناسب و هزینه نصب کم

-امکان بکارگیری در هر محل

تجهیزات نمایشگاهی و استفاده از رول آپ

به جرات می توان گفت پر استفاده ترین وسیله در هر نمایشگاه رول آپ ها هستند. رول آپ ها در عرض های مختلف و ارتفاع گوناگون بهترین روش برای معرفی محصولات شما در هر نمایشگاه است. اما این نکته بسیار مهم را فراموش نکنید که از این وسیله نیز به اندازه و در جای مناسب خود استفاده کنید. بر روی رول آپ ها از نوشتن جملات طولانی خودداری کنید. از رنگ هایی که بر بیننده تاثیر و گیرایی بهتری دارد در زمینه رول آپ بهره لازم را ببرید. از مزایای رول آپ ها سبکی و نصب راحت و آسان  و همینطور به علت اینکه جمع می شوند حجم کمی را هم اشغال می کنند.

استند نمایشگاهی

نقش پاپ آپ در تجهیزات نمایشگاهی

پاپ آپ نیز یکی دیگر از سازه های نمایشگاهی است. شما در فضایی که این سازه در اختیار شما می گذارد می توانید به تبلیغ و نمایش محصولات  خود بپردازید. مهمترین تفاوت پاپ آپ ها با هم در نوع طراحی آنها است. این سازه از قسمت های مختلف تهیه و سپس بر روی هم قرار می گیرند و تشکیل یک فضای تبلیغاتی را برای شما می دهند. در بازار به پاپ آپ ها عناوین مختلفی اطلاق می شود اما در کل این سازه یکی از اجزاء مهم تجهیزات نمایشگاهی است.

همانگونه که خواندید در یک نمایشگاه اجزای مختلفی از تجهیزات در کنار یکدیگر جمع می شوند تا شما بتوانید از برپایی نمایشگاه نهایت استفاده که همان معرفی برند و محصول مورد نظرتان است را ببرید. اما نکته بسیار مهم در هر تجهیزات نمایشگاهی که در غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می شود استفاده از نور مناسب و لامپ های مناسب برای هر نوع از نمایشگاه است. مثلا در نمایشگاه مواد خوراکی از لامپ های رشته ای با نور زرد به علت تولید گرمای زیاد پرهیز کنید و یا در هنگام استفاده از لامپ های هالوژن مواظب باشید که مواد اشتعال زا در مجاورت نور این لامپ ها قرار نگیرند.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران