یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی

1396/11/30 | تعداد نظرات :0
یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟
یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مدت چهار روز در تاریخ 12 تا 15 دی ماه امسال (1396) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 

چه گروه‌هایی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند؟
فروشگاه‌های بزرگ و رستوران‌های زنجیره‌ای اعم از خصوصی، دولتی و تعاونی اولین گروه شرکت کننده در این نمایشگاه هستند. انواع صنایع پخش از قبیل تولید کننده‌های کالا و محصولات غذایی، انواع مواد شوینده و بهداشتی، لوازم و مواد آرایشی، پوشاک و کیف و کفش، لوازم خانگی و مبلمان، اسباب ‌بازی، خودرو، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی، صنایع دستی، تولید نان و شیرینی و همچنین فرش و نساجی را نیز می‌توان نام برد. 
در این نمایشگاه انواع خدمات فروشگاهی نیز ارائه می‌شود. لوزام و تجهیزات فروشگاهی خود مقوله‌ای است که تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و شامل انواع و اقسام قفسه‌های فروشگاهی، انواع سبدهای حمل محصول، یخچال‌های بزرگ فروشگاهی، انواع نرم‌افزار فروشگاهی، صندوق و همچنین ریل کنار آن می‌شود. از دیگر تجهیزات فروشگاهی می‌توان به بارکدزن، بارکدگیر و دستگاه پول شمار نیز اشاره کرد که سازندگان آنها این امکان را دارند که محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. تولید کنندگان آسانسورها و پله‌های ‌برقی، مانکن‌ها، دستگاه‌های ویژه ورود به پارکینگ و دستگاه کارت ‌زن ویژه زمان توقف، تابلوهای تبلیغاتی خارج و داخل سالن، تولید کنندگان در‌های برقی، انواع دستگاه‌های امنیتی، سیستم‌های صوتی و تصویری، پروژکتور، دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی و نیز دستگاه‌های بسته‌ بندی نیز از دیگر گروه‌هایی هستند که می‌توانند در این نمایشگاه حضور به هم رسانند.
با توجه به این که این نمایشگاه بین المللی است از کشورهای دیگر نیز در این نمایشگاه حضور می‌یابند که از جمله نمایندگی‌های خارجی ساخت و ساز، معماری و خدمات داخل فروشگاهی را می‌توان جزء آن محسوب کرد. 
از دیگر شرکت کنندگان می‌توان به دارندگان فروشگاه‌های مجازی و مجتمع‌های بزرگ فروشگاهی اشاره کرد.
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران