در روند جذب مشتری در غرفه سازی نمایشگاهی چه فاکتورهایی حائز اهمیت است

1397/05/29 | تعداد نظرات :0

از مهم ترین فاکتورهای غرفه سازی نمایشگاهی خلاقیت است . هزینه غرفه سازی با توجه به متریالی که در آن به کار برده شده است متفاوت خواهد بود؛

غرفه شما در نمایشگاه نماینده برند و محصولات شرکت شما می باشد که در جذب مشتریان تاثیر به سزایی خواهد داشت. هر ساله در سراسر کشور نمایشگاه های داخلی و یا بین المللی مختلفی با موضوعات متفاوتی برگزار می شود . غرفه ها باید به گونه ای طراحی گردند تا بتوانند نمونه محصولات شرکت مورد نظر را به طور کامل برای مخاطبین به نمایش بگذارد .

 

فاکتور های جذب مشتری در غرفه سازی نمایشگاهی

از فاکتور های مهم مانند درخواست همکاری با افرادی است که روابط عمومی بالایی داشته و سابقه کار در غرفه های نمایشگاهی را نیز دارند چرا که یک ارتباط خوب و صحیح با مشتری دومین عامل پس از جذب شدن به سمت غرفه می باشد که می تواند در فروش کالاهای شما تاثیر گذار باشد.

انواع غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی خودساز و غرفه سازی مدولار . در غرفه سازی خودساز این نوع از غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به نظر و سلیقه کارفرما طراحی و اجرا می شود و اغلب نیز از جنس چوب می باشد

در غرفه سازی مدولار این دسته از غرفه سازی نمایشگاهی، تشکیل شده از بخش هایی است که از قبل طراحی و تولید شده است و با کنار هم قرار دادن اجزای از پیش ساخته شده آن می توان غرفه را سرپا نمود.

قطعا جنس و نوع تجهیزاتی که برای ساخت غرفه به کار می رود علاوه بر این که در استحکام سازه موثر است و بسیار مهم بوده، در هزینه آن نیز نقش به سزایی دارد. هزینه ویژگی ها و دیزاین ظاهری غرفه نیز چشمگیر است چرا که یکی از فاکتور های اصلی جذب مشتری می باشد که نمی توان ساده از کنار آن گذشت و یا آن را از لیست هزینه ها حذف کرد. گاهی ممکن است به دلیل کوتاه بودن تعداد روز های برگزاری نمایشگاه بخواهید از طراحی و زیباسازی ظاهری غرفه اندکی چشم پوشی کنید اما به این نکته دقت کنید که با توجه کردن به دیزاین غرفه می توانید حتی در طول مدت کوتاهی، فروش خوبی داشته و هزینه های خود را جبران کنید. 

 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران