در غرفه سازی نمایشگاهی رعایت چه اصولی مهم است ؟

1397/05/29 | تعداد نظرات :0

امروزه در سراسر کشور و در طول سال نمایشگاه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف دایر می شود که یکی از فعالیت های جانبی آن غرفه سازی می باشد. امروزه در سراسر کشور و در طول سال نمایشگاه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف دایر می شود که یکی از فعالیت های جانبی آن غرفه سازی می باشد. در توضیح مراحل غرفه سازی نمایشگاهی می توان گفت که اطلاعات لازم در زمینه فضای موجود و نوع تبلیغ و ... از طرف مشتری در اختیار فعالان در این حوزه قرار می گیرد. پس از بررسی های اولیه و طراحی کار با توجه به نوع مصالح مورد استفاده، قیمت کار برآورد می شود. در صورت پذیرش طرح اصلی و قیمت خدمات عرضه شده، کار توسط نیروهای متخصص و با بهره گیری از فناوری های روز به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.

نکات مهم در غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یک کار کاملاً حرفه ای و تخصصی است که باعث ارائه راحت محصول و خدمات به بازدید کننده می گردد و فضایی مناسب برای تبلیغات فراهم می آورد.

یکی از مهم ترین نکات در غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از طرح های به روز و مدرن می باشد که در عین سادگی و زیبایی، سرشار از نوآوری و خلاقیت باشد. طراحی یک غرفه باید به گونه ای باشد که در کوتاه ترین زمان بازدید کننده را جذب نموده و بتواند نیازهای فرد را از نظر بصری تأمین کند.

از آنجایی که نمایشگاه ها معمولاً پر ازدحام می باشد طراحی غرفه ها باید به گونه ای باشد که مشتری به راحتی امکان ورود و خروج داشته باشد.

نوع مصالح مورد استفاده در غرفه سازی نمایشگاهی

از موارد مهم در غرفه سازی مخصوصاً غرفه های نمایشگاه ها، استفاده از مصالح مناسب و استاندارد می باشد که در تعیین قیمت نهایی پروژه نیز موثر است. در حال حاضر متناسب با فضای موجود برای غرفه سازی از انواع مصالح سبک و سنگین استفاده می گردد که از پرمصرف ترین آنها انواع ام دی اف، نئوپان، مصالح فولادی و های گلس می باشد.

 

عوامل مؤثر در تعیین قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

از مهم ترین آن ها نوع طراحی فضای مورد نظر است. ماکت یا طرح غرفه یک نمایشگاه با توجه به فضای موجود در نظر گرفته می شود و بالطبع در تعیین قیمت نهایی کار موثر می باشد. در کنار طرح غرفه باید مصالح مورد استفاده در ساخت و آماده سازی را نیز در نظر گرفت که تأثیر قابل توجهی در کاهش و افزایش نرخ نهایی دارد.

بهره گیری از افراد متخصص که دارای تجربه کافی در حوزه غرفه نمایشگاهی هستند یکی از ملاک های اصلی فعالان در این حوزه می باشد. این افراد با بالا بردن سطح دانش خود در حوزه طراحی داخلی و با بهره گیری از قوه خلاقیت، بهترین طرح ها را به راحتی و زیبایی در فضاهای مختلف پیاده می کنند.
از آنجا که نمایشگاه ها معمولاً در فضاهای بسته برگزار می گردد، نورپردازی آن مخصوصاً در هنگام شب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. نورپردازی غرفه های نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیباسازی فضا، سبب جلب توجه مشتری گردد. یک نورپردازی خوب به رویت بهتر بخش های غرفه و محصولات عرضه شده در آن کمک می کند.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران