تجهیزات لازم برای برپایی غرفه در نمایشگاه

1397/11/27 | تعداد نظرات :0

تا حالا غرفه ای در نمایشگاه داشته اید؟ اگر جواب شما مثبت باشد به احتمال زیاد به تجهیزات نمایشگاهی کم و بیش آشنایی دارید. برگزاری نمایشگاه و داشتن غرفه در نمایشگاه ویژگی ها و امتیازهای مربوط به خود را دارد فقط باید تجهیزات و دلیل برگزاری نمایشگاه را به خوبی بشناسید تا بتونید از نمایشگاه و امتیازهای آن بهره کافی ببرید. پس برای آشنایی با امتیازها و تجهیزات نمایشگاه با ما همراه باشید.

برگزاری نمایشگاه

قدم اول تعیین هدف است. برای برگزاری نمایشگاه هدف های زیادی وجود دارد. اما این هدف ها معمولا در دو یا سه دسته اصلی تقسیم می شوند. معمولا هدف از برگزاری نمایشگاه تبلیغ کالا یا معرفی ایده برای پیدا کردن اسپانسر یا فروش کالا می باشد بنابراین ابتدا باید دلیل خود برای برگزاری یا شرکت در نمایشگاه را پیدا کنید.

قدم بعدی شناخت ابزار و تجهیزات نمایشگاهی است. چرا که زمانی که بازدید کننده به غرفه شما سر می زند شما باید او را با همین تجهیزات و زیبایی غرفه خود جذب کنید. جذب بازدید کننده اولین قدم برای رسیدن به هدف است. چرا که ممکن است کالا یا ایده شما از بهترین کیفیت و مشخصات در بین محصولات مشابه برخوردار باشد ولی اگر غرفه شما جذاب نباشد خواهید دید که تعداد افراد خیلی کمی به شما مراجعه خواهند کرد.

ابزار و تجهیزات نمایشگاهی

اسپیس و استند : برای برپایی غرفه در نمایشگاه شما نیاز به ستون خواهید داشت. اسپیس ها این نیاز را برای شما برطرف خواهند کرد. برای برپایی غرفه داشتن اسپیس اولین و مهمترین نیاز شما خواهد بود. برای این که بتوانید دیوار بسازید سقف درست کنید و غرفه خود را از بقیه غرفه ها جدا کنید شما به اسپیس نیاز خواهید داشت

تجهیزات الکتریکی : سیستم های صوتی ( نظیر باند و میکروفن و بلندگو ) و سیستم های تصویری ( نظیر ال ای دی ها، پروژکتور، پرده های نمایش، نمایشگرهای لمسی و غیر لمسی ) سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم های نورپردازی، سیستم های اشاره گر ( مثل لیزرها برای این که در هنگام توضیح کالا بر روی پرده نمایش و یا خود کالا از دور قطعات را نشان داده و توضیح دهید ) و در نهایت کامپیوترها

تجهیزات اداری : میزهای اداری، صندلی ( در صورت نیاز برای بازدید کننده ها نیز تهیه شود ) و کانتر از مهم ترین تجهیزات اداری هستند که شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی این تجهیزات را تهیه کنید.

رول آپ و پاپ آپ : رول آپ ها و پاپ آپ ها این روزها در غرفه های نمایشگاهی در دنیا زیاد به چشم می خورد. دلیل استفاده آنها هم سبکی و قابل حمل بودن در عین راحتی کار با آنها است. استفاده رول آپ و پاپ آپ برای نشان دادن پوستر و اطلاعات غرفه شما لازم است. زیبایی آنها در عین قیمت به صرفه باعث شده تا در اکثر نمایشگاه های دنیا رول آپ ها جای پوسترهای ساده و آویزان را بگیرند ما نیز به شما توصیه می کنیم که با خرید این تجهیزات نمایشگاهی برای چندین نمایشگاه برای شما قابل استفاده خواهد بود.

رول آپ : به دلیل نوع جمع شدن این پوسترها که به صورت رولی است رول آپ نام گرفته اند و معمولا در جاهایی با فضای کمتر استفاده می شود.

پاپ آپ : برای غرفه های بزرگ بسیار مناسب است. از قدرت زیبایی و جذابیت این محصول به راحتی نگذرید چرا که می تواند به راحتی باعث جذب بازدید کننده به غرفه شما شود.


نحوه تهیه تجهیزات نمایشگاهی

دو روش برای تهیه تجهیزات نمایشگاهی وجود دارد. شما می تواند که این ابزارها را بخرید و هم می توانید آنها را اجاره کنید. اگر معمولا در نمایشگاه ها شرکت می کنید یا خود برگزار کننده نمایشگاهی هستید که هر چند وقت یکبار برگزار می شود خریدن این قطعات بهترین گزینه می باشد. اما اگر بودجه کافی برای خریدن ندارید و یا اگر قصد شرکت در یک یا چند نمایشگاه را در کل دارید اجاره بهترین گزینه برای شما خواهد بود.برای اجاره انواع تجهیزات نمایشگاهی می توانید با رایکاسازان تماس بگیرید و تجهیزات نمایشگاهی مورد نظرتان را با بهترین قیمت اجاره یا خرید کنید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران