راهنمای انتخاب مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز

1398/01/19 | تعداد نظرات :0

تجهیزات ضروری برگزاری غرفه نمایشگاهی

هنگامی که در راستای بازاریابی و پیشرفت بیزینس تان، قصد شرکت در یک نمایشگاه داخلی یا خارجی را دارید، بسیار خوب است اگر از همان ابتدا به فکر طراحی غرفه و انتخاب مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود باشید. برای جذب مخاطبان در یک نمایشگاه همواره مهم است که غرفه شما مورد توجه بازدیدکنندگان قرار بگیرد و آن ها پس از ورودشان به غرفه در آن جا احساس ویژه ای را تجربه کنند و در نتیجه تشویق شوند که از خدمات شما استفاده نمایند. در راستای حضور در یک نمایشگاه، نکات بسیار کاربردی و مهم در رابطه با انتخاب مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی وجود دارند که در ادامه می خواهیم به برخی از آن ها اشاره کنیم.

تجهیزات تامین ایمنی در غرفه های نمایشگاهی

در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی، پیش از هر چیز لازم است که مسائل ایمنی در آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال استفاده از تجهیزاتی مانند آژیر خطر، کپسول آتش نشانی و یا محافظ های برق در غرفه نمایشگاهی به منظور حفظ امنیت غرفه در نمایشگاه بسیار ضرورت دارد. بهتر است استفاده از این تجهیزات به گونه ای باشد که تا حد امکان طراحی و دیزاین غرفه را تحت تاثیر قرار ندهد. به طور کلی بخش مهمی از انتخاب تجهیزات نمایشگاهی مربوط به ایمنی و رعایت مقررات مربوط به امنیت است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

غرفه نمایشگاهی

تجهیزات کاربردی در ساخت غرفه نمایشگاهی

با توجه به زمینه کاری تان در غرفه نمایشگاهی نیاز به تجهیزاتی خواهید داشت که جزئی از دکوراسیون و ماهیت کارتان خواهد بود. به عنوان مثال استفاده از شلف بندی و ویترین، استفاده از کانتر ورودی، استفاده از پارتیشن بندی، تجهیزات نورپردازی، و یا استفاده از مانیتور و بیلبورد ممکن است بخشی از ملزومات ضروری شما باشد و نیاز داشته باشید که از این تجهیزات برای غرفه تان تهیه کنید.

مثلا اگر غرفه شما در نمایشگاه مربوط به تولید یا فروش تلفن های همراه و گوشی های هوشمند می باشد، استفاده از کانترها و تسترها برای تست گوشی ها از جمله تجهیزات مورد نیاز شما در غرفه نمایشگاهی خواهد بود. و یا اگر غرفه شما مربوط به لوازم خانه و آشپزخانه باشد، بدون شک به ویترین هایی برای نمایش محصولات تان نیاز خواهید داشت.

بهتر است که در انتخاب و استفاده از تجهیزات مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی دقت کنید. به طور کلی در انتخاب مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی که بر حسب نوع خدمات مورد نیاز می باشند باید همواره به بحث هارمونی، دیزاین و سبک طراحی توجه شود.

طراحی غرفه نمایشگاهی

مبلمان و تجهیزات آسایشی در غرفه نمایشگاهی

آسایش و خدماتی که به بازدیدکنندگان خود در نمایشگاه ارائه می دهید نیز یکی دیگر از عواملی ست که در هنگام تهیه و انتخاب مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی باید توجه ویژه ای به آن کنید. انتخاب مبلمان و تجهیزات آسایشی نمایشگاه نیز به شدت به نوع بیزینس و خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد.

محیط نمایشگاه با توجه به روزهای محدود و تعداد غرفه های بسیار زیاد و همچنین بازدیدکنندگان متعدد باعث می شود که بازدیدکنندگان در هنگام بازدید از غرفه شما به احتمال زیاد خسته باشند. بنابراین بسیار مهم است که انتخاب مبلمان و تجهیزات غرفه تان به نحوی باشد که وقتی آن ها به غرفه شما می آیند احساس آسایش و راحتی کنند. به عنوان مثال در صورتی که غرفه بزرگی دارید، بسیار خوب است اگر بخشی از آن را با استفاده از مبلمان راحتی، برای استراحت و نشستن مخاطب هایتان در نظر بگیرید تا در آرامش و با تمرکز بیشتری بتوانند نسبت به استفاده از خدمات شما تصمیم گیری کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی

در این مقاله سعی نمودیم که به طور مختصر به برخی از نکات مهم درباره انتخاب مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی اشاره کنیم. به طور کلی تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار در بسیاری از مواقع به منظور توسعه کسب و کار خود اقدام به حضور در نمایشگاه های داخلی و یا بین المللی می کنند. حضور موفق در یک نمایشگاه نیاز به دیده شدن و توانایی جذب مخاطب در میان رقبای حاضر در نمایشگاه را دارد. علاوه بر کیفیت ارائه خدمات، یکی از تاثیرگذارترین عوامل در جذب مخاطب توجه به طراحی غرفه و انتخاب مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی است که در این مقاله به به این موضوع پرداخته شد.



 
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران