طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی چه اهمیتی دارد

1398/01/19 | تعداد نظرات :0

هر کسی که در یک نمایشگاه شرکت می کند می تواند به شما بگوید که شرکت کردن اساسا رقابتی برای بدست آوردن توجه هستن و همه ی این ها می تواند کمی غرور آمیز باشد اگر بهترین طراحی داخلی غرفه را برای خود داشته باشند و تمام توجهات را به سمت خود جذب کنند. در این مقاله، ما قصد داریم به طور خلاصه ولی عمیق تر در مورد چگونگی طراحی داخلی غرفه در نمایشگاه صحبت کنیم.همانطور که کارشناسان طراحی نمایشگاه پیشنهاد داده اند، هدف کلی طراحی داخلی غرفه نمایشگاه شما این است که با توجه به بیانیه ای کوتاه و جسورانه، شرکت کنندگان را به سمت غرفه خود جذب کنید.به ویژه برای مارک های جوان و کمتر شناخته شده، مهم است که به یاد داشته باشید که تنها با استفاده از نام شرکت شما به این هدف دست نخواهید یافت.


در میان غرفه های نمایشگاهی به یاد ماندنی باشید!

به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید یک تگ 6 کلمه ای را ایجاد کنید که خواننده بتواند ظرف مدت 3 ثانیه تفسیر کند. آن را صادق نگه دارید، و آن را بیش از حد انتزاعی نکنید.اگر نام تجاری جدیدی دارید، نام تجاری شما می تواند به عنوان برچسب ثانویه باشد زیرا باید یک چیز اصلی را انتخاب کنید که در ذهن افراد حک شود.همچنین با بیان به وضوح آنچه که برند شما در مورد آن است، شما خواهید دید که افرادی که به غرفه شما وارد می شوند، شرکت کنندگانی هستند که در واقع به برند یا محصولات شما علاقه مند هستند بنابراین در طراحی داخلی غرفه انتخاب خود از ایده ی اصلی و به یاد ماندنی را بر روی دیوار بیرونی نشان دهید. همچنین شما می توانید با استفاده از گرافیک های دیجیتال برای یک مزیت بزرگ، اما در راستای حفظ پیام صحیح اقدام کنید.آنها می توانند به سادگی با نشان دادن تغییر تصاویر، مانند لوگو یا ویدیوهای محصول خود در عمل، یک کار عالی را انجام دهند.


در غرفه نمایشگاهی جذابیت ایجاد کنید!

کد های QR با چاپ گرافیکی  ادغام کنید :  گرافیک های چاپی سنتی را با استفاده از کدهای QR، که بارکد سبک هستند، از طریق گوشی های هوشمند خود اسکن کنید و خود را به یک صفحه در اینترنت مانند وب سایت شرکت متصل کنید.
استفاده از تعداد محدودی از تصاویر استاتیک: به غیر از آرم شرکت شما، سعی کنید از تصاویر بیش از حد ثابت (مثلا عکس ها) در اطراف غرفه استفاده نکنید زیرا آنها خسته کننده می شوند
  از رنگ های روشن کمی استفاده کنید : قاعده کلی در طراحی داخلی غرفه این است که حداکثراز سه رنگ مطلق استفاده کنید که  تمرکز بر گرفتن یک پیام ساده در حداقل زمان باشد.
متن خود را جذاب کنید: به یاد داشته باشید که در همان زمان بیش از 2 یا 3 فونت مختلف استفاده نکنید و اندازه ی فونت را نیز در نظر بگیرید.


به نحو احسن در غرفه نمایسگاهی فضاسازی کنید!

گرچه هزینه همیشه یک عامل است، اما با سرمایه گذاری کمی در طراحی داخلی غرفه و داشتن یک غرفه به خوبی طراحی شده، که مردم می توانند در مورد آن صحبت کنند؛ روند بسیار خوبی در تبلیغات و فراگیر شدن اسم شرکت شما دارد. شما همچنین با ارائه یک ایستگاه شارژر و وای فای می توانید برای خود زمان بخرید تا شرکت کنندگان به محصولات شما نگاه کنند.یک منطقه نیمه خصوصی مانند یک سالن کوچک را در طراحی داخلی غرفه نظر بگیرید که می تواند در طول دوره تجارت در فروشگاه مورد استفاده قرار گیرد و قرارداد های مورد نظر را در این محل ببندید.  نورپردازی خوب می تواند توجه به بخش های منحصر به فرد معماری یا گرافیک غرفه شما باشد. چراغ های LED را می توان در اطراف لبه گرافیک قرار داد. برای نتیجه گیری، مهم است که به یاد داشته باشید که کارکنان غرفه به خوبی آموزش دیده و بسیار محرک باشند. اگر شما  باید تصمیم گیری های بودجه بندی بگیرید، سرمایه گذاری در افراد را اولویت بندی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که جادو واقعی هنگامی اتفاق می افتد که افراد مناسب به منابع مناسب داده شوند. غرفه خوب قطعا یک منبع مناسب برای هر تیم است. 

 
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران