غرفه سازی مهم تر است یا غرفه آرایی نمایشگاهی

1398/01/19 | تعداد نظرات :0

غرفه سازی و غرفه آرایی  هرکدام در برپایی نمایشگاه ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند. در زمان ساخت غرفه های نمایشگاهی می‌بایست از افراد با تجربه و حرفه ای در زمینه نقاشی، برشکاری و نجاری استفاده کرد. غرفه آرایی را نیز می توانید به شرکت های معتبر و با سابقه کاری درخشان در این زمینه بسپارید.

غرفه سازی و غرفه آرایی در معرفی محصولات و خدمات

این روزها نمایشگاه‌های مختلفی در سطح شهر برگزار می‌شوند که در آن شرکت کننده ها برای دایر کردن غرفه های خود به دنبال شرکت های غرفه سازی و غرفه آرایی می گردند. در مطلب امروز سعی داریم بیشتر به تعاریف غرفه سازی و همچنین غرفه آرایی و تفاوت آنها بپردازیم و در رابطه با اینکه کدام یک از این موارد تأثیر بیشتری در معرفی و فروش محصولات و خدمات شما در نمایشگاه ها خواهند داشت اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

در ابتدا عنوان کنیم که هر کدام از این دو مورد به تنهایی نمی‌توانند خدمات و محصولات شما را به مشتریان و مراجعه کنندگان به نمایشگاه ها معرفی کنند. این نکته را فراموش نکنید که اگر غرفه آرایی و غرفه سازی خود را به یک شرکت معتبر بسپارید مسلماً می توانید از مزیت های این مراکز برخوردار شوید. توصیه می‌کنیم که به مجوزهای شرکت غرفه سازی مد نظر خود توجه کنید و اعتبار چندین ساله و سابقه کاری آنها را نیز جویا شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مفهوم غرفه سازی و غرفه آرایی بیشتر آشنا شوید.


غرفه سازی و غرفه آرایی و مفهوم هر یک از آنها

غرفه سازی و غرفه آرایی هرکدام مفهومی جداگانه ای دارند اما در کنار یکدیگر می‌توانند محصولات شما را به مراجعه‌ کنندگان معرفی کنند. در زمینه غرفه سازی می توان عنوان نمود که وجود نقاشی، نجاری و برقکاری و چندین حرفه دیگر در کنار هم برای برپا کردن یک غرفه نمایشگاهی حائز اهمیت می باشند. این نکته را فراموش نکنید که برای اجرایی کردن یک غرفه نمایشگاهی می‌بایست از افراد خبره در هر کدام از حرفه های عنوان شده استفاده کرد. یادآور شویم که به هیچ عنوان یک نقاش یا یک نجار ماهر به تنهایی غرفه ساز نخواهند بود.

در واقع غرفه ساز مجموعه ایست که بتواند از تمامی مشاغلی که به آنها اشاره کردیم در کنار هم استفاده نماید. غرفه آرایی در واقع برای زیباتر کردن غرفه پس از ساخت آن در نظر گرفته می شود و با توجه به این موضوع می بایست به ویترین غرفه برای معرفی خدمات و امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد توجه نمود. برای اینکه بتوانید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید نیاز به میز های کانتر خواهید داشت که این موضوع نیز در غرفه آرایی حائز اهمیت می باشد. استفاده از پوستر و گل آرایی در آراستن غرفه نیز تأثیرگذار خواهد بود. توجه به نور پردازی نیز می تواند غرفه آرایی را تحت تأثیر قرار دهد؛ بنابراین غرفه سازی و غرفه آرایی هر کدام مفهوم جداگانه ای دارد.

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

 در بخش قبلی عنوان کردیم که غرفه سازی و غرفه آرایی هر کدام از تعاریف مخصوص خود برخوردارند اما یک سؤال مهم مطرح است که کدام یک نسبت به دیگری برتری دارند. مسلماً تا زمانی که شما نتوانید یک غرفه نمایشگاهی مستحکم و مناسب را خلق کنید نمی توانید به آراستن آن اقدام نمایید؛ بنابراین غرفه سازی را می بایست به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید تا آنها بتوانند از طرح های امروزی و مدرن اروپایی برای ساخت آن بهره‌مند شوند. برای اجرای غرفه سازی می بایست شرکت‌ها از کارگاه مخصوص برای برش و بنا کردن غرفه برخوردار باشند.

در کنار این موارد وجود کادر مجرب و با تجربه جهت برپا کردن غرفه های نمایشگاهی نیز گزینه بعدی است. در رابطه با غرفه آرایی نیز تمامی موارد عنوان شده می بایست لحاظ شود. در واقع می توانید غرفه آرایی را به شرکتی که غرفه را می‌سازد نیز بسپارید اما فراموش نکنید که زیبایی غرفه شما و آراستن آن برای جلب توجه مشتریان بسیار حائز اهمیت است. طرح های خلاق و ایده آل می تواند غرفه آرایی را تحت تأثیر خود قرار دهند؛ بنابراین غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی نسبت به دیگری از ویژگی ها و مزیت هایی برخوردار هستند که در کنار هم می توانند محصولات شما را به دیگران معرفی کنند.

  
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران