بهترین نوع غرفه سازی در انبار

1398/02/09 | تعداد نظرات :0

غرفه سازی که امروزه بیشتر در نمایشگاه ها به چشم می خورند، کارایی دیگری نیز دارند. برای مثال انبار ها ی بزرگ و کوچک برای سامان بخشیدن به اقلام جای داده در خود، نیازمند غرفه سازی انبار و طبقه بندی صحیح می باشند که در ادامه درباره تعریف غرفه سازی انبار کارایی آن در بخش های مختلف، فاکتور های مهم در غرفه سازی و ... بیشتر توضیح خواهیم داد.

منظور از غرفه سازی چیست؟

به طور کلی منظور از غرفه، ایجاد یک فضایی محدود شونده متناسب با نوع کار و حرفه ای خاص می باشد که در یک بازه زمانی نسبتا کوتاهی برپا خواهد شد. در گذشته غرفه ها ظاهر و ساختار بسیار معمولی و ساده ای داشتند که با گذشت زمان و افزایش تاثیر نمایشگاه  ها بر روی میزان فروش و یا تجارت افراد، به تدریج غرفه سازی نمایشگاهی نیز رونق گرفته و اندکی پیچیده تر شده است. در غرفه سازی نمایشگاهی فاکتور های متعددی نقش خواهند داشت که از این میان می توان به محل مناسب قرار گرفتن انبار ها، نورپردازی، نحوه چیدمان دکوراسیون، ساخت دکور ها و ... اشاره کرد. تمامی این فاکتور ها به گونه ای در کنار یکدیگر قرار گیرند که نتیجه کار علاوه بر کارآمد بودن، بسیار جذاب و زیبا نیز باشد. در غرفه سازی انبار ها نیز تمامی این فاکتور ها رعایت خواهد شد.

غرفه سازی انباری

غرفه سازی در انبار چیست؟

تمامی شرکت ها، کارخانه ها و یا تولیدی ها نیازمند انبار می باشند که وسعت آن با نوع فعالیت آن تولیدی و یا کارخانه مرتبط می باشد. انبار ها یکی از مهم ترین بخش هایی است که معمولا در دید مراجعه کنندگان نمی باشد اما این موضوع نباید باعث شود تا از مرتب کردن و سامان بخشیدن به آن دست بکشیم. غرفه سازی انبار کاری ظاهرا ساده اما هوشمندانه می باشد چرا که شما باید بتوانید حتی در کوچکترین فضای در دسترس نیز فضاهای مناسب برای کالا های نگهداری شده در انبار را طراحی و اجرا نمایید. اولین قدم برای بهترین غرفه سازی انبار، دسته بندی محصولات و یا کالا های موجود در انبار، بر اساس سایز و مشابهت شرایط نگهداری آنها می باشد. این گونه شما با غرفه سازی می توانید دسترسی به تمامی کالاهای انبار را برای خود و دیگر افرادی که به این محل دسترسی دارند، اسان نمایید. نظم بخشیدن به اقلام موجود در انبار یکی از مهمترین اهدافی است که با غرفه سازی به راحتی به آن دست پیدا خواهید کرد. توجه به انبار را در غرفه سازی نمایشگاهی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هر غرفه نیازمند یک انبار می باشد که از چشم مخاطبین دور باشد و در عین حال محل مناسبی برای نگهداری مابقی محصولات غرفه باشد.

غرفه انبار

در غرفه سازی انبار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در غرفه سازی به موارد متعددی باید توجه نمود که در ذیل به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

1_ نورپردازی: انبار ها معمولا در حاشیه ترین بخش های یک ساختمان قرار دارند که ممکن است از نور کافی برخوردار نبوده و دسترسی به اقلام سخت باشد. در این جا نورپردازی صحیح جایگاه ویژه ای خواهد داشت. محل قرار گیری نور ها، میزان و شدت آنها باید به گونه ای باشد که حتی کورترین نقطه انبار و غرفه ها نیز قابل رویت باشد.

2_ متریال: استفاده از بهترین متریال برای غرفه سازی انبار یکی از مهمترین فاکتور ها می باشد و معمولا از جنس هایی که جاذب رطوبت نبوده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد برای ساخت غرفه های انبار استفاده خواهد شد.

3_ نحوه چیدمان: چیدمان اقلام پس از غرفه سازی باسد به گونه ای باشد که دسترسی به تمامی کالا ها به راحتی صورت گیرد.

کار غرفه سازی به ظاهر آسان اما مهندسی شده می باشد به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا با افراد متخصص در این زمینه حتما مشورت کرده و یا به طور کلی کار را به آنها بسپارید.

غرفه سازی انبار

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران